تولید سوسیس و کالباس با گوشت ها فاسد در شمال تهران

مرد جوان که در یک انبار غیربهداشتی سوسیس و کالباس تولید می کرد دستگیر شد و از انبار این مرد 200 کیلو گوشت فاسد کشف شد.

تولید سوسیس و کالباس با گوشت ها فاسد در شمال تهران

سرهنگ "نادر مرادی" معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از گوشت فاسد در تولید سوسیس و کالباس توسط مالک کارگاه تولیدی در شمال غرب تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

تولید سوسیس و کالباس غیربهداشتی
وی بیان داشت: بررسی های اولیه حاکی از این بود، که مالک انباری واحد مسکونی، انباری اش را تبدیل به کارگاه تولید سوسیس و کالباس کرده و در شرایط غیر بهداشتی به تولید و عرضه فرآورده های گوشتی می پردازد.

کشف 200 کیلو گوشت فاسد
سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات به مرجع قضائی منعکس و دستور بازرسی از کارگاه و دستگیری متهم گرفته شد، تصریح کرد: روزگذشته 29 تیر ماه، ماموران این معاونت به همراه نماینده سازمان دامپزشکی و دادسرای عمومی و انقلاب به نشانی محل اعلامی اعزام که در بازدید از داخل انباری 200کیلو گوشت فاسد و غیربهداشتی کشف کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با اشاره به اینکه گوشت های فاسد کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد، خاطر نشان کرد: با دستور قضائی انباری مورد نظر پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ص
    0

    این سوسیس و کالباس ها را هدیه نمایید به آنانی که به هنگام مجازات این جماعت رگ گردن کلفت کرده غیرتی شده خواستار توقف مجازات مجرمین هستند..

  • سپهر
    0

    اخه به چه قیمتی پول در میارن اینا

  • خلیل
    0

    تا جایی که مقدور بود به مردم تذکر داده شده سوییس کالباس نخورید دقیقا وزیر بهداشت سابق اقای هاشمی در یکی از روزنامه های اون وقت با تیتر درشت زده بود لطفا سرطان میل نکنید! که توجه همه را جلب توجه میکرد و توی متن نوشته شده بود اکثر تولیدات سوسیس و کالباس یا از مواد فاسد تاریخ گذشته هستند یا ضایعات فوق العاده خطرناک مرغ و اینجور چیزها توی فروشگاه‌های بزرگ و حتی فروشگاه‌های خاصی که سوییس و کالباس توزیع میکنند همیشه پراز مشتری هست و بدترین وضعیت اینکه بارها سر صبح موقع تخلیه بارها در اینجور مغازه ها من دیدم سوسیس ها را داخل گونی نایلونی نامناسب ریختند یا اکثرا سوسیس ها را ریختند کف پیاده رو یا مغازه تا جابجا کنند مردم هم توی سبدهای فروشگاههای بزرگ دقیقا توی سبدشان بالاخره یک قلم از این مواد سرطان زا را دارند میخرند امید هست مردم موقع خوردن متوجه باشند چی میل میکنند و بقول اقای وزیر سرطان را میل نکنند

  • مهدی
    0

    با سلام یک کلام ختم کلام دولت اگر دولت باشد مقام قضایی اگر مقام قضایی باشد فقط اعدام در ملا عام

  • tn
    0

    به نظر بنده حقیر مشکل از سیستم قضائی و اجرائی کشور است می بایستی بدون تشکیل هیچ دادگاهی و در میدان اصلی شهر گردن اینطور افراد را بزنند تا عبرتی بشه برای دیگران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها