وکیل دادگستری:

رائفی‌پور باید به روانپزشک مراجعه کند / حجاریان هیچ نسبتی با یهودیان ندارد

یک وکیل دادگستری نسبت به ادعای علی‌اکبر رائفی‌پور نسبت به سعید حجاریان واکنش نشان داد.

رائفی‌پور باید به روانپزشک مراجعه کند / حجاریان هیچ نسبتی با یهودیان ندارد

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری با اشاره به یهودی خواندن سعید حجاریان از سوی یکی از فعالین سیاسی اصولگرا گفت: نسبت دروغ دادن نشر اکاذیب است و تا ۲ سال حبس دارد.

وی با بیان اینکه آقای رائفی پور باید به روانپزشک مراجعه کند ایشان مشکل روانی دارد ادامه داد: قطعا چنین چیزی نیست. آقای حجاریان اصالتا کاشانی هستند و ما در کاشان یهودی نداریم. آقای حجاریان هیچ نسبتی با یهودیان ندارد.

گفتی است علی‌اکبر رائفی‌پور، تئوریسین اصولگرا در توئیتر خود ادعایی را درباره سعید حجاریان؛ فعال سیاسی اصلاح‌طلب مطرح کرد.

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    این دولت همرو دیوانه کرده

  • قاسم علیمحمدی
    0

    این وکیل خودش باید به روانشناس مراجعه کنه تا به امروز تجربه نشون داده که چیزهایی که جناب آقای رائفی پور مطرح کردند بر مبنای تحقیق و دلیل هست و علاوه بر این ارتباط با یهود با یهودی بودن فرق داره ربطی به اصلیت نداره نمود رفتار افراد و سخنان اونها نشانگر طرز تفکر اونهاست که آیا انقلابیه ولایت مداره ویا اینکه نکنه خدای نکرده جاسوسه نکنه نفوذیه

    نظرات شما -
    • فرنوش شبستری
      0

      راعفی پور محققی اسلامی و وطن پرست است که تحقیقات و سخنان اثبات شده و در حال حاضر بخاطر حقانیت سخنانش حتی در انتخابات نمایندگان مجلس یازدهم و قانون هم اجرا شده. مثل شفافیت مثل مالیات بر خانه های خالی مثل بر ملا مردن سند ۲۰۳۰ و ،،،،. چرا همیشه عده ای نون و ایشان را برداشته و دنبال افراد جهادی میافتند تا آنان را خراب کنند!!؟؟ مردم باید آگاه باشند تا گول افراد نفوذی و جاسوس کشور را نخورند و اجازه ندهند روشنفکران کشور را خراب کنند.

  • قاسم علیمحمدی
    0

    با وضعیت و شرایط فعلی کشور که مقام معظم رهبری مکررا جریان نفوذ رو تذکر دادند سیستم امنیتی کشور نباید به راحتی و ساده گی از کنار حرف یک محقق (رائفی پور) عبور کنه به نظرم عمده ی مشکلات فعلی کشور کار جریان نفوذ هست و نباید ساده لوحانه و شخصی با مسایل برخورد کرد .

  • امید
    0

    به نظر من دولت روحانی صهیونیست هست حجاریان هم یهودی هست

  • بی نام
    0

    به نظرم خبر فوری می خواد ماجرای فساد حجاریان در واردات گندم را ماست مالی کند

  • صادق
    0

    کاشان که مهد یهودی هاست که !!! چی می گه ای بی سواد !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها