۴۰ زوج نیازمند یزدی راهی خانه بخت می‌شوند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد، گفت: هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و آغاز هفته ازدواج ۴۰ زوج نیازمند یزدی با حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت می‌شوند.

۴۰ زوج نیازمند یزدی راهی خانه بخت می‌شوند

محمدحسین جمال پور، با اشاره برنامه‌های این نهاد در هفته ازدواج، گفت: هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج ۴۰ زوج نیازمند یزدی با حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت می‌شوند.

وی، افزود: به میمنت این وصلت آسمانی و ازدواج ولائی وام قرض‌الحسنه خارج از نوبت به زوج‌های تحت حمایت این نهاد در هفته ازدواج پرداخت می‌شود.

معاون کمیته امداد استان، تصریح کرد: در هفته ازدواج تعامل لازم با بیش از ۱۰۰ مرکز نیکوکاری برای تأمین اقلام مختلف جهیزیه جهت اهداء به زوج‌های نیازمند به‌عمل‌آمده است، همچنین مشارکت مؤثر حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین در تأمین اقلام و هزینه‌های ازدواج مددجویان تحت حمایت در این مدت مورد انتظار است.

وی، ادامه داد: همچنین این نهاد تعامل بسیاری خوبی با خیران اصناف و بازاریان در تأمین اقلام جهیزیه موردنیاز نوعروسان نیازمند به عمل‌آورده است.

به گفته وی، با توجه به تمایل مددجویان تحت حمایت به آغاز زندگی جدید در این روز و هفته مبارک، کمیته امداد تمامی تلاش خویش را برای افزایش میزان تحقق این سنت حسنه الهی به کار می‌گیرد تا شاهد به وقوع پیوستن این توصیه مهم دین مبین اسلام در این ایام مبارک باشیم.

جمال‌پور، در پایان یادآور شد: این نهاد سال ۹۸ بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج ۵۲۳ مددجوی تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است، طی این مدت ۲۸۰ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ۱۰۶ مورد کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، ۵۲ مورد هدیه ازدواج برای کمک به امر ازدواج پسران تحت حمایت و ۸۵ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند پرداخت شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها