در گفت‌وگو با خبرفوری مطرح شد؛

وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژاد برایش تظلم خواهی کند / حاضرم برای اثبات بی‌گناهی بقایی مناظره کنم

وکیل حمید بقایی ضمن رد شایعه فرار وکیل معاون رئیس دولت دهم و نهم از کشور، توضیح داد که چرا او بیرون از زندان است و تاکید کرد: بقایی بیگناه است و در حق او ظلم شده است.

وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژاد برایش تظلم خواهی کند / حاضرم برای اثبات بی‌گناهی بقایی مناظره کنم

مهران عبدالله پور وکیل حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در گفتگو با خبر فوری در خصوص حضور بقایی در تحریریه روزنامه شرق ماجرا را اینگونه توضیح داد: اولاً یک واقعیت مهم نباید فراموش شود که آقای بقایی بی گناه است. حکم محکومیتی که برایشان صادر شده ایرادات اساسی و بدیهی فراوانی دارد که در صورت رسیدگی عادلانه و منصفانه حتی در حد تخلف اداری هم مسئولیتی متوجه ایشان نیست چه رسد به ارتکاب جرم! بعنوان وکیل پرونده که در جریان تمام جزئیات پرونده هستم با قبول تمام آثار و عواقب قانونی آن صراحتاٌ اعلام می کنم که ایشان در این پرونده بی گناه است و و لذا از همان ابتدا حتی تحمل یک روز زندان نیز خلاف عدالت و قانون بوده است.

وی ادامه داد: همانگونه که همه مطلع هستند بعد از اجرای حکم در زمان تصدی رئیس پیشین قوه قضاییه، آقای بقایی در اعتراض به صدور حکمی که آن را ناعادلانه می دانست جهت دفاع از حیثیت و شرافت خود دست به اعتصاب غذایی طولانی مدت زده و در این مدت دچار عوارض جسمی متعددی شده و چندین بار از زندان مستقیماٌ به بیمارستان اعزام شده و در تمام مدت زندان نیز به دلیل حدوث این بیماری ها، تماماٌ در بهداری زندان و تحت نظر مستقیم پزشک زندان قرار داشت که همین امر گویای وضعیت وخیم جسمانی اوست.

وکیل بقایی توضیح داد: در اواخر سال ۹۷ در زندان دچار سکته مغزی می‌شود، متاسفانه با دو هفته تاخیر با مرخصی استعلاجی ایشان موافقت می‌شود و همین تاخیرصورت گرفته، طبق نظر پزشکان شدت عوارض بیماری را بیشتر کرده به طوری که درحال حاضر دچار بیماری‌های متعدد جسمی و روحی است از جمله اینکه دستگاه گوارش، قلب، کبد، کلیه ها و حتی بینایی او دچار آسیب شدید شده و در این خصوص ده‌ها برگ گواهی و مدارک پزشکی وجود دارد که توسط پزشکان معتمد بیمارستان‌های دولتی و همچنین پزشکی قانونی صادر شده است. اگر رسانه ها که شایعه فرار از کشور را مطرح کردند واقعاً عادل و منصف بوده و در پی کشف حقیقت باشند این مدارک اثبات کننده واقعیت امر است .

عبدالله پور در خصوص اینکه به چه علت آقای بقایی در بیرون از زندان است، اظهار داشت: با توجه به بیماریهای متعددی که آقای بقایی درگیر آن شدند از همان زمان تاکنون تحت معالجه و درمان توسط پزشکان متخصص مختلف قرار گرفته و آنچه که باعث شده است است او مراحل درمانی را در خارج از زندان طی کند آن است که طبق نظر اتفاق پزشکان معالج و همچنین پزشکی قانونی با توجه به شرایط وخیم جسمی و روحی، هرگونه درمان و معالجه در صورتی اثربخش خواهد بود که معالجه بقایی در یک محیط بدون تنش و بدون استرس صورت گیرد و طبق نظر پزشکان، اساساً معالجه او در زندان نه تنها امکان پذیر نیست بلکه ادامه شرایط قبلی، خطر جانی قریب الوقوعی خواهد داشت لذا ایشان به حکم قانون و بر اساس 10 ها مدرک پزشکی جهت ادامه درمان در مرخصی استعلاجی است.

وی در خصوص علت حضور بقایی در غرب کشور افزود : بنابر توصیه پزشکان معالج جهت دور شدن ایشان از محیط پرتنش، حدود دو ماه قبل ایشان به همراه خانواده خود مسافرتی چند روزه به غرب کشور یا همان کرمانشاه که محل زندگی او در دوران کودکی ش بوده، داشتند تا با فامیل و آشنایان خود هم دیداری داشته باشند و در راه بازگشت از از مسافرت به دلیل نقص فنی خودرو دچار سانحه شدیدی شد که تصاویر منتشر شده از صحنه حادثه نیز گویای این واقعیت است که خوشبختانه از یک مرگ قریب الوقوع نجات پیدا کرده است.

عبدالله پور در ادامه بیان کرد: متاسفانه پس از این حادثه برخی رسانه ها که بویی از اخلاق و انسانیت نبرده اند به صرف اینکه بقایی در غرب کشور دچار این سانحه شده است این شائبه را مطرح کردند که ایشان قصد فرار از کشور را داشته و در این مسیر دچار حادثه شده است است در حالی که با کمترین عقل و منطق انسانی و منصفی می‌توان دریافت برفرض هم اگر شخصی قصد فرار از کشور را داشته باشد با خودروی شخصی و همراه با اعضای خانواده خود و به صورت علنی این مسیر فرار را طی نمی کند!

وکیل بقایی تاکید کرد: آنچه که دستاویز رسانه‌های معلوم الحال قرار گرفت صرفاً تصادف او در غرب کشور است در حالی که محل حادثه با مرز صدها کیلومتر فاصله داشته است و اساساً بقایی در حال برگشت از مسافرت بوده نه در مسیر رفت. همان زمان برخی رسانه ها تماس گرفتند و در خصوص این شایعه با بنده گفتگو کردند که واقعیات را به آنها منتقل کردیم ولی متاسفانه از چند روز گذشته یک جریان خبری سیاسی مجدداٌ این شایعه را مطرح کرده اند که آقای بقایی قصد فرار از کشور را داشته است و متاسفانه روزنامه شرق نیز با بی اخلاقی این خبر کذب را در صفحه اول منتشر کرده است.

عبدالله پور در ادامه گفت‌وگو با خبر فوری با انتقاد از گزارش روزنامه شرق (ماجرای حضور بقایی در تحریریه روزنامه شرق را اینجا بخوانید) مطرح کرد: پس از انتشار این مطلب آقای بقایی که تحت شدیدترین فشارهای جسمی و روحی هستند جهت اعتراض به این بی اخلاقی شخصاً و بدون همراه به دفتر این روزنامه مراجعه می کند ولی متاسفانه از بدو امر با برخورد نامناسب و تحریک آمیز برخی از مسئولین روزنامه مواجه می شود که به جای عذرخواهی از این رفتار غیراخلاقی و غیرانسانی با برخوردی هتاکانه، عصبانیت او را فراهم کرده است. قضاوت در خصوص اینکه آقای بقایی حق داشته به روزنامه شرق مراجعه کند یا خیر زمانی می‌تواند منصفانه باشد که درک کنیم اولاً آقای بقایی بی گناه بوده و به واسطه صدور این حکم محکومیت خلاف قانون مدت هاست با انواع و اقسام بیماری های حاد دست و پنجه نرم می کند و روزانه بالغ بر ده ها قرص و دارو مصرف می کند که مدارک همه آنها موجود است و در صورت لزوم ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد:‌ ما انسانیم و انسانها باید دردهای یکدیگر را درک کنند کنار هم باشند مدافع مظلوم باشند نه اینکه به خاطر منافع جناحی و سیاسی، شخصی را که مظلوم واقع شده است با اخبار کذبی که فقط در جهت امیال سیاسی و جناحی است مورد هجمه قرار داده و با بحران دیگری مواجه کند.

وکیل معاون رئیس دولت دهم و نهم اظهار داشت: به قطع یقین برای این رسانه و دیگران آشکار بوده که اساساً موضوع فرار از کشور مطرح نبوده و با انگیزه سوء مبادرت به این شایعه پراکنی کرده اند، آقای بقایی از جان خود دست شست تا پاکدستی و حقانیت خود را ثابت کند آیا منطقی است که چنین فردی که اثبات بی گناهی وی نزد مردم اولویت اول زندگی وی بوده مبادرت به فرار از کشور کند؟! کسانی از کشور متواری می‌شوند که مرتکب جرم شده و دنبال فرار از مجازات باشند نه آقای بقایی که از ابتدای امر، برای اثبات بی گناهی خود نزد افکار عمومی حتی از جان خود نیز گذشت. لذا افرادی که چنین شائبه هایی را مطرح کرده اند صرفاً انگیزه‌های سیاسی دارند و در واقع با اطلاع رسانی غلط در پی منحرف کردن ذهن مردم از واقعیت و هم چنین بهره برداریهای جناحی و سیاسی هستند در حالیکه فراموش کردند قبل ازهر چیزی یک انسان اند و باید در مقابل افراد مسئول باشند نه اینکه که باعث ظلم مضاعف شوند.

وی با اشاره به اینکه بقایی را برای رفتن به تحریریه روزنامه شرق همراهی نکرده و او به تنهایی به محل روزنامه رفته است، گفت: وقتی بنده با آنجا رسیدم که مدتها از حضور آقای بقایی گذشته بود و مامورین نیروی انتظامی در محل حضور داشتند، تلویزیون شکسته را دیدم ولی زمان شکسته شدن آن حضور نداشتم و اساساً زمانی که بنده به محل رسیدم به واسطه حضور مامورین نیروی انتظامی اوضاع آرام شده بود.

عبدالله پور به خبر فوری گفت: اگر بقایی مجرم بود این شایعات چندان باعث آشفتگی او نمی شد اما او بی گناه است حاضرم در همین جا اعلام آمادگی می‌کند در مناظره‌ای با هر یک از وکلا و یا حقوقدانی که شما قبول دارید بنشینیم و مدارک پرونده و حکم صادره را بررسی کنیم اگر یک وکیل از بین صدها وکیل معتقد باشد که بقایی حتی یک تخلف داشته چه رسد به جرم! از دادخواهی خود صرف نظر می کنیم امیدوارم این رسانه که مدعی اطلاع رسانی است برای تنویر افکار عمومی مسئولیت و مدیریت این این پیشنهاد را برعهده بگیرد تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

وکیل معاون رئیس دولت نهم و دهم علت دامن زدن شایعه فرار را اینگونه عنوان کرد: این قضیه می تواند فرضیه های مختلفی داشته باشد اما قطعاً یک خط مشی سیاسی کثیف پشت سر این شایعه سازی است که با وضعیت حال حاضر جامعه ارتباط دارد. افراد کذاب با طرح این موضوع می‌خواهند این شبهه را مطرح کنند که حضور آقای بقایی در بیرون از زندان ناشی از بی قانونی و نوعی تبعیض است و قصد دارند تا با فشار رسانه‌ای خط تخریبی که سال ها علیه پاکترترین فرزندان ملت ایجاد شده را کامل کنند در حالیکه با صراحت و به استناد مدارک پزشکی اعلام می کنم دلیل اینکه او در خارج از زندان است این است که وضعیت بیماری های بقایی به گونه ای است که پزشکان به هیچ عنوان درمان و معالجه در زندان را موثر ندانسته اند.

وی تاکید کرد: پزشکان متفق القول گواهی کردند که معالجه او صرفاً در صورتی ممکن است موثر باشد که در محیطی بدون تشنج و بدون استرس صورت گیرد لذا به حکم قانون همانگونه که برای بسیاری از از زندانیان دیگر نیز رعایت می شود بقایی در خارج از زندان اشت. ضمن اینکه قریب به اتفاق اوقات ایشان هم در راه بیمارستان است و زمان خود را درکنار پزشکان مختلف سپری می کند ای کاش رسانه شرق کمی هم انصاف و وجدان به خرج می داد.

عبدالله پور در خصوص میزان مرخصی بقایی عنوان کرد: او برای درمان بیماری‌های متعدد و بنا بر نظر کمیسیون پزشکی قانونی که بعد از پیگیریهای مداوم و ارائه ده‌ها سند و مدرک پزشکی صورت گرفت برای ادامه درمان در خارج از زندان است و البته به طور نوبه‌ی خود را به مرجع قضایی معرفی کرده و نتایج درمان را هم به مراجع ذیربط اعلام می کند و با توجه به شدت بیماری طبق قانون تا زمانی که شرایط جسمانی ایشان بهبود نیابد اساسا ادامه حبس خلاف قانون است.

وی توضیح داد: هر زندانی در چنین وضعیتی باید در خارج از زندان به معالجه می پردازد ضمن اینکه آقای بقایی در زندان دچار این عوارض شده؛ یکی از علت‌های تشدید عوارض بیماریهای جسمی و روحی شان، تأخیر دوهفته ای در اعزام به خارج از زندان و شروع معالجه پس از سکته مغزی شان بوده است.

این وکیل در خصوص میانجیگری احمدی‌نژاد برای مرخصی بقایی از زندان گفت: زمانی که آقای رئیسی به ریاست قوه قضاییه منصوب شد اعاده دادرسی را تقدیم کردیم و پیگیر هستیم ولی هنوز پاسخی دریافت نکردیم پیگیری‌ها در مسیر قانونی است و شخص بنده به عنوان وکیل ایشان به تنها موضوعی که فکر می کنم و این است که بی گناهی شان را ثابت کنم .

او در این باره که آیا احمدی‌نژاد برای پرونده بقایی دیدار و گفتگوی با آقای رئیسی داشته یا خواهد داشت، بیان کرد: تا آنجا که مطلع هستم آقای دکتر احمدی نژاد نامه‌های دادخواهی مردم از قوه قضاییه را به این قوه منعکس می کند و همچنان پیگیر مسائل مردم هستند از این رو اگر نامه‌نگاری و تظلم خواهی نیز در این مورد شده باشد اتفاق عجیب و غریبی نیست و ممکن است آقای بقایی از ریاست قوه قضاییه تظلم خواهی کرده باشد ولی تصور اگر این باشد که صحبت های خارج از روال قانونی شده است خیر این طور نیست آزادی بقایی صرفاً بحکم قانون و بر اساس مستندات پزشکی متعدد مبنی بر عدم امکان معالجه در زندان است و لاغیر.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 38
  • پرتوی
    0

    روزنامه شرق شرافت رسانه ایی و اخلاق حرفه ایی و وجدان انسانی خود را زیر سوال برد و مخدوش کرد هرچند من معتقدم برای دیگر زندانی ها صرف نظر از این که بی گناه زندانی شده اند و یا خطاکارند باید از ناحیه دکتر احمدی نژاد یکسان دیده شود سلامتی دکتر احمدی نژاد آرزوی ماست

    نظرات شما -
    • رضایی
      0

      روزنامه شرق باغرض ومرض این سیرک رو راه انداخت بهترین وپاک ترین رییس جمهورتاریخ انقلاب آقای احمدی نژادبود.به واسطه اونه که اغلب مردم بامسکن مهر صاحبخونه شدن وسهتم عدالت گرفتن تا وقتی بود درد مردم کمتربود اما حالا همه ناامیدم فقط خدا به دادمون برسه پدربقایی کرمونشاهیه اعلب فامیلاشم همینطور یکی نیست به اون خبرنگار ابله بگه اگه کسی بخواد فرارکنه توروز روشن نمیره

    • احمد قلی
      0

      شما شرافت خودتو تیکه پاره نکن،نمیخواد معتقد باشی. اگر دقت کنی میفهمی که روزنامه شرق از منابع دیگه ای نقل قول کرده.ضمنأ مگه فقط بقایی تو زندان مریض شده که راست راست داره راه میره و تازه توی این شرایط سفر هم تشریف میبرن؟ شما که از شرافت حرف میزنی اینم بودن که بقایی با یه عده ارازل و‌اوباس رفته دفتر روزنامه شرق و عربده کشی کرده و‌کلی خسارت وارد کرده. شما نمیخواد از اینو اون رئیس احمقش طرفداری کنی،اینا با حماقت و یکدندگی و اختلاس هشت سال سیاه ایران رو نابود کردند.

  • مهدی
    0

    چرا این بنده خدا را اینقدر اذیت می کنید چرا شانتاژ می کنید بنده خدا مریض است و حکم قضایی هم داده شده دیگر اذیت روانی و روحی خلاف اخلاق است

  • کرشمه
    0

    درود بر احمدی نژاد ، ان شاءالله دوباره رئیس جمهور بشی و مردم ایران را از این همه ظلم و ... نجات دهی

    نظرات شما -
    • هانيه
      0

      هاهاهاهاهاها ظلمي كه او كرد چنگيز با مردم ايران نكرد

  • فریبرز مددجو
    0

    احمدی نژاد و تمام یارانش ضد ولایت فقیه و ضد شان و منزلت ایران هستند .آقای بقایی هم اختلاص کرد و باید جزای آن را بپردازد.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      شما مدرک اختلاص رو دیدی؟ اصلاً میدونی به چه جرمی محکوم شده؟! مشکل مملکت ما همین شما بی عقلایی هست که هر چیز رو باور میکنید کلیپ تصویری جلسه دادگاه وجود داره قاضی گفت شما اختلاص کردین بقایی میگه مدرک دارین میگه نه میگه پس غلط کردی من رو احضار کردی دادگاه به جرم توهیمن به قاضی براش 6 ماه حبس بریدن اول مطمئن شو بعد حرف بزن اونم باسند نه رو هوا

    • حاج قاسم
      0

      ببخشید ازکجا این حرفارو اوردی؟

    • رضایی
      0

      اینا همش نقشه روحانی واطرافیانشه برای تهمت به آقای احمدی نژاد ودوستان پاکش ازخدامیخوام بازم احمدی نژاد بیاد

    • AHMADKARAMI
      0

      به نام خالق هستی اولا این دنیا هیچ ارزشی ندارد که بلانسبت حیوونا به جون هم بیافتیم دوما تمام دنیا میداند احمدی نژاد پاک بود و خواهان صلح و آرامش در جهان بود احمدی نژاد تنها مسئولی بود که یاور مظلومان و قشر ضعیف بود همه ما خواهیم مرد پس تهمت نزنید به همچین مرد نازنینی رهبر و مسئولین فعلی مملکت مارو به تاراج فروختن و کسی جرات اعتراض نداره ما هیچ ولایت فقیهی نمیشناسیم و سلام و علیکم ورحمته الله

  • ممم
    0

    عطر آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید آقای رئیس پیشین

  • ایمان
    0

    اصلاح‌طلب اصولگرا باید یه چیزی برای انحراف افکار عمومی داشته باشن که مردم بهشون فشار نیارن یه نفر باید زیر تانکی کنن بقایی هم شده سیبل دزدها مفسد ها بی شرفها اما حق ماندگار نا حق رفتنی چیزی نمانده تا پردها انداخته بشه تشت رسوایی اون هایی که خون مردم تو شیشه کردن زمین بخوره .زنده باد#بقایی.مرگ بر کیهان شرق

  • سیدحسین میرنجاتی
    0

    بنام خدا خدایی خط وربط روز نامه یاخبر نامه یا هر یک هدف دارد افکار مردم را از زندانی مانند فریدون دور کنند در نمایشگاه دادگاه در نمایش ایران چند بار اسم فریدون بغنوان شما اسم ش را هر چه خواستی بگزارید شرق در غرب جهان خواب هست کور لال کر فاقد خودکار وغیرو است اگر خبر بزند رییس چیبری ایران دعوا میکند یارانه ورانت قطع میشود به یقین

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      دادی دست بچه 5 ساله نوشته؟ این چه انشا و املایی است.

  • محمد
    0

    ممنون از خبر فوری که این بار انصاف رسانه ای رو فدای جهت گیری سیاسیش نکرد روزنامه شرق به هدفش نرسید چون مردم میفهند

  • عباس
    0

    همش پاپوش درست کردن دولت تدبیر وامید میباشد

  • بهروز
    0

    اگه بقائی خطاکاره که داره حبسش رو میکشه اما من موندم اون خبرنگاری که این طور شانتاژ خبری کرده چه موجود پست و بیهوده ای بوده؟؟لعنت به پول ، لعنت به پُست و مقام که از انسان اینقدر موجود بی شرفی میسازه که بتونه با اعصاب و زندگی یک هم‌نوع خود اینگونه بازی کنه

  • صداقت(فعال مردمی)
    0

    اولا ، بیشتر رسانه های ایران اسلامی سیاسی عمل می کنند چون وابسته به حزب یا گروهی خاص هستند اگر حرف از عدالت و آزادی بیان می زنیم پس قلم مقاله نویسان رسانه ها و خیر،خبرنگاران رسانه باید بر اساس عدالت وآزادی بیان باشد.نه به نمایندگی از گروه خاصی فقط تخریب اشخاص ونا امیدی مردم نسبت به چهره های بزرگ را تبلیغ کنند.رسانه های ما شدند شمشیری برای بی آبرو کردن اشخاص.دومأ چرا همیشه بطور متوسط هفته ای 2یا 3روز ماباید از احمدی نژاد ودولت او خبر دروغ بشنویم.چرا روی دزدی ورانت،وفساد برادران رئیس جمهور ومعاون اول سرپوش می گذارند مثل اینکه آنان این کار رانکرده اند.معلوم است دست های پشت پرده نه خواهان اجرای قوانین اسلامند ونه اعتقادی به عدالت دارند فقط می خواهند در سایه فضای آشفته مملکت به رانت وفساد خود ادامه دهند چون تنها رئیس جمهوری که به مردم عادی خدمت کرد احمدی نژاد بود.سوابق بقیه در میان مردم عیان است.حالا مرتب تنها خدمتگذار به مردم باید مورد اهانت قرار گیرد.چرا خبری از دلارهای چهانگیری نیست.چرا توهین های روحانی به منتقدان دولت خود وحتی بیسواد خواندن منتقدان خود به فراموشی رفته.چرانگذاشتند مجلس انقلابی 5سؤال از روحانی بپرسد.که ایران رادو دستی تقدیم غرب کردی،تمام کارخانه ها راتعطیل کردی تا ازطریق واردات دوستانت راحت تر بدزدند حالا چرا غرب پشت پا زد به همه ادهای تو.همان دست های پشت پرده ترسیدند اگر پای روحانی به مجلس برسد آنها هم به خطر می افتند اینا دارند دوستانه بازی شطرنج می کنند.فقط احمدی نژاد از مردم بود که به قول خودش اگر تا قیام حضرت مهدی. (عج)درایران اتفاقی بیفتد میگن تقصیر احمدی نژاد بود

  • مردمی
    0

    چرا این مدعیان دروغین که ادعای عدالت ومردم وانقلاب رادارند وخود را خدای مردم می پندارند یک بار نمی گویند چطور طبری 20سال آن هم در معاونت قوه قضائیه که مجری عدالت است.باند بزرگ دزدی،فساد،فحشا،رانت، رشوه وانواع کلاهبری ها که درهیچ کشوری سابقه ندارد را انجام داده وبا شرکایش خورده اند،اما رئیسش خبر نداشته پس آن رئیس چه کاره بوده آیا مجسمه بوده که بی خبر بوده.چراکسی از این بابت چیزی نمی گوید

  • ع
    0

    آنانی که از ایران فرار می کنند ارزهای مملکت را قبلا فرستاده بعدا می روند این بنده خدا ۵۰ کیلو وزن ندارد بعلاوه خودروی پژوه قدیمی که هر لحظه امکان تصادف وجود دارد دارایی او و خانواده اش است اگر با بینوه یا پورشه تصادف می کرد خبر این شرقی ها مقرون به صحت بود اکنون دادستان محترم و دادگاه رسانه ای باید علیه اشان بخاطر بازی با آبروی ایشان و خانواده اشان مضافا تشویش اذهان عمومی اعلام جرم نمایند..

  • مهران لغریزاده
    0

    مددجو اختلاص ان دسته از افرادی مرتکب شدند که مورد مقبولیت جنابعالی هستند ودر همین نزدیکیها هستند ودارند به ریش من تو می خندند حالا تو زوم کردی رو یه ادم مریض بیچاره تو بدبخت تر از بنده خدا دیده ای.

  • رضا
    0

    منظور ا ز ولاغیر جیست ؟

  • دوسدار
    0

    بقایی‌‌بی‌گناه‌‌است‌.اگر‌دوز‌بود‌‌‌زندان‌نمی‌رفت‌.حتی‌محاکمه‌هم‌نمی‌شد.دوستت‌داریم‌احمدی‌نژاد‌‌.می‌رسد‌.سال‌1400

  • اسمعیل
    0

    به حال توی وکیل هم باید تاسف خورد با این منطق وای یییییییی

  • داودی
    0

    جناب اقایان احمدی نژاد و بقایی با کشف فساد گسترده در قوه قضائیه و اعترافات اشکار و پنهان متهمین که حسب امانتداری قضات شریف حدود 30 درصد اعترافات متهمین برای مردم بازگو شده و 70 درصد جرایم و اعترافات انان بصورت محرمانه میباشد لذا به حقانیت شما و افشاگری هایی که از چند سال پیش برای مردم انجام میدادید روشن شد از همینجا از ریاست معزز و عالیقدر قوه محترم قضائیه که همیشه طالب حق و حقیقت هستند و میراث دار رفتار پر افتخارجدبزرگوارش اقا حسین ابن علی ع میباشند استد عا داریم بازنگری در روند تشکیل پرونده اقای بقایی توسط قضات مورد وثوق خودتان صورت پذیرد تا اگر ظلم و ستمی به ایشان وارد شده بادست مبارک شما منتفی شود ودل مردم آزاده ایران را شاد کنید .

  • محمد
    0

    اگر از ماده 502 قانون ایین دادرسی کیفری اطلاع داشته باشیم تمامی اظهارت مرتفع میگردد اگر مجرم در زندان و حبس اوضاع روحی و جسمانی تشدید گردد با دستور مقام قضایی و تایید پزشکی قانونی روند معالجه متهم یا مجرم خارج از زندان پیگیری خواهد شد آنهم به قید ضمانت معتبر استدعا دارد عزیزان هم وطن نسبت به امر محکومیت افراد بدون سند ومدرک اظهار نظر ننمایند زیرا در اصل اجرای عدالت اخلال و شرعا مدیون میباشند ضمنا دزدان بزرگ نیز به راحتی آن ور آب در ناز ونعمت زندگی و حتی .........

  • مهدی
    0

    وکیل محترم ؛ چقدر پول از موکل گرفته ای که حسن و قبح کار را بهم آمیخته و در حال ماله کشی کارها و اعمال چنین شخصی آنهم خارج از وظیفه ی قانونی هستی ؟ برای شفافیت و تنویر افکار عمومی و خصوصی میشود مبلغ دریافتی و سایر امتیازات و امکانات وعده داده شده را اعلام فرمایید. فقط یک نکته !!!!! زمانی که بقایی رئیس میراث بود به متصدی مربوطه زنگ میزدکه وقتی وارد اداره میشود آسانسور خالی !!!!! میبایست آماده باشد و در قرق کامل . رئیس حتی حاضر نبود با کارمندان و مدیران خود ؛ فاصله ایی به اندازه چند متر را در آسانسور هم نفس و رخ به رخ شود.آنوقت این آدم برای مردم کار میکند و از جان مایه میگذارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمع کنید این شامورتی بازی ها را ... ما مردم چگونه بگوییم حتی حاضر به بقای بقایی و امثال بقایی نیستیم آقای وکیل ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      اونوقت شما این اطلاعات را ازکجا شنیدی؟آخه این روزها برای تخریب احمدی نژاد عده ای عمدتااصلاح طلبان خوش سابقه!!! ظاهرا بسیج شده‌اندتا آنجا که یک نشریه به نقل ازکتاب یک مسئول ومقام فوق لاکچری طوری نوشت که انگار درسال 84انگلیسهادرروی کارآمدن احمدی نژاد نقش داشته اند!!این مطلب بقدری بی ارزش وحقیرانه بود که موجب خنده اون هم دراین شرایط سخت اقتصادی وکرونایی شد روزنامه شرق هم خبری درخصوص فراربقایی راتیترکرد!!من ازاحمدی نژاد ومشایی وبقایی دل خوشی ندارم ولی متعجبم که احمدی نژادچرا برای این حضرات انقدرترسناک هست نکنه واقعا احمدی نژادضد مفت خورهای وجاه طلب های سیاسی ‌وحامی واقعی مردم کم درآمد وضعف است خونه آقای احمدی نژاد درتهران محله نارمک است بچه هاش هم درایران هستندمال واموال لاکچری هم ندارد حالا هرمقام،مسئول ونماینده ای که مدعی بدی احمدی نژاداست اول بگوید منزلش کجای تهران است وفرزندانشان کجاهستند وچکاره اندبعد اظهارنظر کند

  • شفیعی
    0

    گروه روحانیون وکارگزان واصلاحطلبان 10گروه نیستندولی 20تاروزنامه دارنداین گروها ازبیت المال استفاده می کنندبرای حاکم شدن گروه خودشان وحاضرنیستندکس دیگری درحکومت باشندوبرای رسیدن به هدف ازهیچ کارشرعی وغیرشرعی جهت تروردیگران اباییندارند

  • ......
    0

    مگه بقایی چکارت کرده این طور اتشین حمله کردی.اب بریز همانجا که داره میسوزه.

  • سعید
    0

    پ چی شد این سلاله زهرا ک چنان بعضیا ب کامشان فشار می‌دادند . پ چرا رئیسی برای همچنین آدمی بی گناهی کاری نمیکنه...هیچ قیمتی پایین ک نیومد هیچی تازه 300 برابر شد... هیچکس برای مردم کاری نخاهی کرد. هرکسی ب فکر منفعت خودشه..

  • داوود زحمتی
    0

    من نه سیاست میدونم نه وابسته به حزب و گروهی هستم مدتهاست از وضعیت این مرد و سخنانش که گفته خبر دارم جنایتی که در حق این مرد شده ایا در صحرای کربل با امام شیعیان شد? یک روز بود و موم ش نه ابرو ریزی نه شکنجه نه تهمت نه دربدری واقعا چگونه میخواهیم در روزی که اعتقاد به برپایی ان به اسم معاد داریم حار شویم? شرمنده نیستیم? کسی که با جرات به مقام قضایی میگوید اگر مدرک خیانتی از من دارید ممردد نیستید اگه علنی در دید عموم نذارید? دیگه چطوری دفاع کنه? از مام دستگیریش همش وعده همش قول کو سند و مدرک خیانت? نمیدونم شاید این مصایب ثمره عملکرد مسولین و بی تفاوتی مردم باشه زیرا از قدیم گفتند : به کوه اواز خوش ده تا خوش اید

  • امیرو رحیمی کرمانشاهی
    0

    خداحق این مردخدمگزارمظلوم راازظالمان بی خاصیت وفاسدباندقدرت وثروت بگیرد.خدابه اقای بقایی شفاوصبرعطافرماید.مرگ برفاسدان وقدرت طلبان که دشمن ایشان هستند.خدا دراین هشت سال ابرویشان ریخت خدابی ابروونابودشان کندخیانتکاران پست.درودبربقایی واحمدی نزاد.

    نظرات شما -
    • ج
      0

      بقایی را نمی بینم بقایی !

  • ع
    0

    دادگاه های ما دادگاه صالح و عادل هستند و به صرف اتهام گاهی نمی توان دادگاهی دا متهم به بی عدالتی کرد تا مجرم مورد نظر را تبرئه نمود. این اتهام وکیل بقایی نشان میدهد که ایشان باید در کانون وکلا تحت تعقیب قرار بگیرد و دم در مورد پروانه وکالتش تجدید نظر کرد. مجرم مجرم است . بقایی نباشد یا هر کس دیگر. ایشان باید در زندان باشد یا بیمارستان تحت نظر. نه در مسافرت اقدام. الان آدم های سالم و بی گناه هم بخاطر کرونا سر به فامیل نمی زنند. بنابر این توجیه کردن مقدمات فرار از کشور این مجرم کار خلاف قانون و اخلاق وکالت است.

  • ظلم به مظلوم پایدار نیست حتی اگر قاضی منصوری باشی یا بالاتر
    0

    یه چیز بگم درج میشه ؟ اولا من نه بقایی می شناسم نه طرفدارشم ولی چون ظلم دیدم از دستگاه عدلیه در همین قوه قضاییه .و کتک خوردم انهم بناحق از ریس مجتمع قضایی در مرکز تهران عرض کنم حضرت عباسی اگر بقایی و احمدی نژاد مخالف لاریجانی ها نبود اینگونه میشد ؟؟؟ اگر مثل طبری بله قربان گو بود چه ؟

  • هادی
    0

    خود احمدی نژاد ومعاونینش که بعد از اتمام دولتش اختلاسها واموالی که از بیت المال دستشان بود توسط قوه قضاییه اعلام شد مثل مرتضوی در ارتباط با بابک زنجانی ورحیمی مشایی بقایی اگر اینا اختلاس نکردن پس به اقایان تهمت زدن چه کسی بابک زنجانی را بزرگ کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟