مولوی: آبادان گرفتار کرونای مدیریت است

نماینده مردم آبادان در مجلس ضمن مطرح کردن مشکلات حوزه انتخابی خود گفت: چرا سهم آبادان از ارزش افزوده، سه درصد نفت، آلایندگی و سایر درآمدها شفاف نیست.

مولوی: آبادان گرفتار کرونای مدیریت است

سید محمد مولوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: وقتی تقدیر الهی مسیر سرچشمه کوهرنگ را به سمت چهارمحال و بختیاری و خوزستان سرازیر کرده است، سوال اینجاست که چرا وزیر نیرو مصرانه و لوله بر دوش در سینه کش کوه ها به دنبال تونل انتقال است؟ گویا کمر بسته که قامت خوزستان، چهار محال و بختیاری و لرستان را بشکند.

نماینده مردم آبادان در مجلس در مورد ریزگردهای این شهر گفت: خوزستان کوچک نیست اما گرفتار کوچولوها است. تا وقتی ریزمغزها مدیریت می کنند ریزگردها مهمان ما هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: چرا سهم آبادان از ارزش افزوده، سه درصد نفت، آلایندگی و سایر درآمدها شفاف نیست؟ چرا باید در آبادان گرفتار کرونای مدیریت باشیم؟ مدیران بی تعهد که خود مصداق بارز ناکارآمدی هستند.

مولوی خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا از وضعیت بازار، معیشت مردم و سفره های خالی خبر دارید؟ قضاوت با خودتان است. شما در انتهای راه هستید، می توانید به عملکردتان نگاه کنید.

مولوی در پایان نطق خود با اشاره به مشکلات شهر آبادان خطاب به مسئولان گفت: با ارتقای ظرفیت بنادر و با تمرکز برگمرکات و حذف گمرکات غیرضرور به تجارت کشور رونق ببخشیم. همچنین باید کارون، اروند رود و بهمن شیر را لایروبی کنیم و اعتبار صیادی و کشاورزی آن را بازگردانیم. از طرف دیگر باید با احیاء امتیازهای خاص به مرزنشینان امنیت کشور را قوی کنیم.

منبع: ایسنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها