لیگ برتر وزنه‌برداری در انتظار چراغ سبز ستاد کرونا

رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری هم مثل بسیاری از رشته‌های ورزشی با شیوع کرونا تعطیل شد و همچنان برای آغاز در انتظار صدور مجوز متولیان امر است.

لیگ برتر وزنه‌برداری در انتظار چراغ سبز ستاد کرونا

اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی لیگ برتر و بلاتکلیفی باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ شد و متولیان فدراسیون وزنه برداری را به تصمیم گیری در خصوص ادامه لیگ برتر واداشت. در نهایت نیز با توجه به امتیازات تیم های شرکت‌کننده تا پایان هفته سوم مقرر شد این پیکارها نیمه کاره به پایان برسد و قهرمان این دوره از مسابقات با نظر و رضایت تمامی تیم ها معرفی شود.

بدین ترتیب با موافقت باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان کشور، با توجه به شیوع کرونا و عدم شرایط برگزاری آخرین هفته لیگ برتر، نتایج هفته سوم به عنوان نتایج نهایی این رقابتها مورد تایید قرار گرفت. بر این اساس تیم بازار بزرگ ایران با ۲۲۷۱ امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافت و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۲۱۵ امتیاز و تیم شرکت ملی حفاری اهواز با ۲۲۰۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در همین راستا محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به اینکه آیا احتمال برگزاری لیگ برتر در سالجاری وجود دارد یا خیر، گفت: متولیان فدراسیون تمایل به برگزاری لیگ دارند، حتی اگر این مسابقات بطور متفاوت و مختصر برگزار شود. اما آنچه مسلم است اولویت متولیان وزنه برداری مثل تمامی فدراسیون های دیگر، حفظ سلامت ورزشکاران در این شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بدنبال این هستیم روند تمرین ورزشکاران و بحث حضور آنان در لیگ برتر مثل همیشه طبق برنامه اجرایی شود، چراکه وزنه برداران از نظر مالی، نیاز به چنین مسابقاتی دارند. به همین دلیل منتظر هستیم تا هر زمان وضعیت مناسب بود با کسب مجوز از سوی متولیان امر، اقدام به برگزاری لیگ برتر وزنه‌برداری کنیم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها