دو کشته و یک مجروح بر اثر تصادف در کاشمر

جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر گفت: بر اثر دو تصادف جداگانه در محورهای این شهرستان یک نفر زخمی و دو نفر کشته شدند.

دو کشته و یک مجروح بر اثر تصادف در کاشمر

سرهنگ مهدی قاسمی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر یک نفر کشته و یک نفر زخمی بر جای گذاشت، افزود: در پی اعلام برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت‌ در شهر ریوش، گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه صحنه تصادف، مشخص شد ۲ دستگاه موتورسیکلت به دلایل نامعلومی با یکدیگر برخورد و راکب هر دو وسیله نقلیه مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

قاسمی عنوان کرد: با وجود تلاش کادر درمانی، راکب یکی از موتورسیکلت‌ها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر همچنین با اشاره به یک حادثه دیگر رانندگی، اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه وانت پیکان با عابر پیاده در یکی از محورهای روستایی شهرستان کاشمر، عابر پیاده که زن سالخورده‌ای بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

این مقام انتظامی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌ راه کاشمر، توجه نکردن کافی به جلو از سوی راننده وانت پیکان اعلام شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها