منصوریان: در لیگ چین هم با پرچم ایران وارد زمین مسابقه می‌شوم

لژیونر ووشو گفت: با مسئولان باشگاهم در چین صحبت کرده‌ام و باید با پرچم کشورم ایران وارد زمین مسابقه شوم.

منصوریان: در لیگ چین هم با پرچم ایران وارد زمین مسابقه می‌شوم

سهیلا منصوریان قهرمان ووشوی بانوان درباره وضعیت تمرینات خود اظهار کرد: شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا بر روی تمرینات خیلی از ورزشکاران و ملی پوشان تأثیر گذاشته است. بازی‌های لیگ را پیش رو داریم و اگر شرایط بهتر شود باید به چین بروم و مسابقه بدهم به همین علت مجبور هستم در ۲ نوبت تمرینات خود را برگزار کنم. همچنین با توجه به اینکه باشگاه‌های ورزشی بسته هستند، در فضای آزاد تمرین می‌کنم.

منصوریان درباره اخراجش از باشگاه انقلاب گفت: برخی از افراد در مورد اتفاقات رخ داده برای من در باشگاه انقلاب برداشت بدی کردند. ما یک کارت تیم ملی داریم که از طریق آن می‌توانیم در اماکن ورزشی از جمله پیست انقلاب حضور یابیم. من زمانی که چین بودم اطلاعی نداشتم که کارت جدید صادر شده است و باید کارت خود را تعویض کنم. به هر حال وقتی که به مجموعه انقلاب رفتم اجازه ورود ندادند. البته کاری به این موضوع ندارم و قانون برای همه یکسان است، اما اینکه با توهین به من، خانواده ام و ورزشکاران این موضوع را به پایان برسانند کارشان زشت است.

رئیس باشگاه انقلاب همه چیز را به مسخره گرفت

او ادامه داد: متأسفانه رئیس باشگاه انقلاب به جای اینکه من را دلداری بدهد و این قضیه را از دلم در بیاورد، همه مسائل را به مسخره گرفت. به هر حال آن‌ها می‌گفتند این قضیه واقعیت ندارد و صداگذاری بوده است. البته رئیس مجموعه ورزشی انقلاب می‌داند که اگر دوربین‌ها را چک کند متوجه می‌شود که کارشان زشت بوده است.

بیشتر بخوانید : تشریح جزئیات راه ندادن سهیلا منصوریان به پیست ورزشگاه انقلاب

صدیقی بعد از ماجرای باشگاه انقلاب من را آرام کرد

منصوریان افزود: به هر حال گوشی ام در باشگاه انقلاب شکست و به این موضوع هم کاری ندارم، اما مسئولان این باشگاه با یک عذرخواهی ساده می‌توانستند این مسائل را از دلم در می‌آورند و منتظرشان بودم که این کار را انجام بدهند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. به طور حتم من این موضوع را پیگیری کنم. جلسه‌ای با صدیقی رئیس فدراسیون ووشو داشتم و او با صحبت هایش باعث شد که خیلی آرام شوم. من برای تمرین کردن جهت مسابقات آسیایی و جهانی خیلی دلسرد شده بودم، اما صدیقی من را آرام کرد. همچنین جلسه‌ای در وزارت ورزش داشتم و دست همه مسئولان درد نکند که در این باره به من کمک کردند. علاوه بر این مردم و هنرمندان خیلی حمایتم کردند و دلگرم شدم. بعد از این اتفاق فهمیدم که هیچ جا مانند ایران نمی‌شود، چرا که چنین مردمی را نمی‌توانم پیدا کنم.

منصوریان: مسئولان باشگاه انقلاب عذرخواهی نکردند/ آینده ووشو را با حضور صدیقی خوب می‌بینم

ما باید ویدئوی تمرینات خود را برای باشگاه چینی ارسال کنیم

لژیونر ووشوی کشورمان درباره وضعیت قراردادش در لیگ چین گفت: خدا را شکر وضعیت قراردادم در چین خیلی خوب است. البته ما باید از تمرینات خود فیلم بگیریم و برای رئیس باشگاه ویدئو را ارسال کنیم تا مطمئن شود که تمرین می‌کنیم. اگر ما فیلم یک جلسه تمرین خود را نفرستیم در آن صورت حقوقمان کسر می‌شود. به هر حال اگر باشگاه‌ها هم تعطیل باشند، ما مجبور هستیم در فضای آزاد یا خانه تمرین کنیم. امیدوارم ویروس کرونا نابود شود و وضعیت کشورمان و سراسر جهان به حالت اولیه خود برگردد.

قهرمان ووشوی کشورمان درباره وضعیت الهه منصوریان (خواهرش) بیان کرد: خواهرم به زودی قراردادی با سازمان جهانی می‌بندد، اما من قرارداد ۳ ساله با باشگاه چینی دارم. همچنین باشگاهی که در آن عضویت دارم یکی از باشگاه‌های بزرگ چین محسوب می‌شود و خیلی‌ها آرزو دارند به این باشگاه بپیوندند. به هر حال قرعه به نام من خورده و شانس در خانه ام را زده است که با باشگاه بزرگ چینی قرارداد بستم. البته حدود ۷ ماه از قراردادم گذشته است و منتظر هستم که وضعیت ویروس کرونا بهتر شود تا به چین برگردم.

هیچ وقت از مهاجرت صحبت نکرده ام

منصوریان درباره اظهاراتش در مورد مهاجرتش گفت: من از مهاجرت صحبت نکردم و فقط گفتم حق بدهیم که خیلی از ورزشکاران از کشورمان رفتند. من در گذشته مهاجرت ورزشکاران را نقد کردم که چرا آن‌ها رفتند. زمانی که این رفتار با من در ورزشگاه انقلاب صورت گرفت و قلبم شکست، با خودم گفتم شاید خیلی از ورزشکاران دلشان شکسته و از ایران رفته اند. به هر حال چه کسی این مردم خونگرم را ترک می‌کند و به کشوری می‌رود که او را نمی‌شناسند و از خانواده و فامیل خود دور می شود؟ زمانی که برای مبارزه به چین می‌روم لحظه شماری می‌کنم که به ایران برگردم و افتخار می‌کنم که پرچم کشورم روی شانه هایم قرار دارد و به زمین مسابقه می‌روم.

بیشتر بخوانید: پست سهیلا منصوریان، قهرمان ووشو ایران و جهان از اخراجش از پیست انقلاب

در لیگ چین هم با پرچم کشورم ایران وارد زمین مسابقه می شوم

او افزود: من حتی در لیگ چین که مسابقه می‌دهم طی صحبت‌هایی با مسئولان باشگاهم اعلام کرده ام که باید با پرچم کشورم وارد زمین مسابقه شوم. زمانی که وارد سکوی مسابقات می‌شوم پرچم کشورمان روی شانه هایم قرار دارد و رئیس باشگاه پرچم تیم را پشت سرم حمل می‌کند. به هر حال ایران اولویت اولم است.

منصوریان: مسئولان باشگاه انقلاب عذرخواهی نکردند/ آینده ووشو را با حضور صدیقی خوب می بینم

ملی پوشان ووشو افت شدیدی بعد از کرونا پیدا می کنند

منصوریان درباره اینکه لغو مسابقات ووشو در روند آماده سازی ووشوکاران تاثیر می‌گذارد، گفت: به هر حال مسابقات آسیایی لغو شد و این روند باعث می‌شود خیلی از ورزشکاران افت کنند. البته این اتفاق برای ما رخ نمی‌دهد، چرا که در لیگ چین حضور داریم و به راحتی می‌توانیم مسابقه بدهیم و بدنمان را آماده نگه داریم. همچنین خیلی از ورزشکاران در این وضعیت کرونا نمی‌توانند با حریف تمرینی مبارزه کنند، به همین علت ملی پوشان ما یک افت شدیدی پیدا می‌کنند. امیدوارم شرایط خوب شود و ویروس کرونا از بین برود.

قهرمان ووشو بانوان درباره آینده ووشو گفت: آینده ووشو را با حضور صدیقی خوب می‌بینم و مطمئن هستم که وضعیت این رشته ورزشی بهتر از این هم می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها