آرون افشار، صدای جدید موسیقی ایران

آرون ابتدا با خواندن در مراسم‌های خانوادگی و جشن‌ها توانست استعداد خود را بروز داده و در نهایت آشنایی با معین راهبر یکی از تنظیم کنندگان به نام موسیقی پاپ توانست به سرعت خود را به محبوبترین هنرمند جوان تبدیل کند.

آرون افشار، صدای جدید موسیقی ایران

یکی دیگر از هنرمندان جوان و نام آشنای کشور عزیزمان ایران کسی نیست جز وحید افشار با اسم مستعار آرون افشار .

آرون که در مشهد بزرگ شده و زندگی می‌کند ابتدا با خواندن در مراسم های خانوادگی و جشن ها توانست استعداد خود را تا حدودی بروز داده و به رخ دیگران بکشد و در نهایت آشنایی با معین راهبر یکی دیگر از تنظیم کنندگان به نام موسیقی پاپ توانست به سرعت خود را به محبوبترین هنرمند جوان تبدیل کند.

دانلود آهنگ‌های آرون افشار در رسانه جوان هم اکنون میسر شده و شما می‌توانید کلیه موزیک هایی که آرون تا به حال رسمی و غیر رسمی منتشر کرده دانلود کنید و لذت ببرید.

آرون افشار، صدای جدید موسیقی ایران

از جمله موزیک های شنیدنی آرون میتوان به جانم باش و زلزله و مادر و دلشوره شب رویایی و ... اشاره کرد.

وسعت صدا و رسایی صدای آرون افشار در سبک خود بی نظیر و بی رغیب بوده که این رسایی طرفداران خود را برای آرون دو چندان کرده.

آرون با اجرا و شرکت در مراسم ها و جذب توجه کردن جلوی دوربین های موبایل و فیلم برداری قبل از معروفیت خود نیز آثار ویدیویی که بازخوانی خواندگان داخلی و خارجی بود، از خود به جا گذاشته است.

این هنرمند جوان مشهدی با فراگیر شدن موزیک‌های خود هرچه سریعتر تصمیم به اخذ مجوز و دریافت جواز انتشار قطعات و همچنین اجرای کنسرت گرفته که موفق نیز شده. شاید به جرأت بتوان گفت تمامی این شهرت خود را مدیون تنظیم کننده و البته مدیر اجرایی و برنامه خود معین راهبر میباشد. چرا که حمایت های بی دریغ و تنظیم های دقیق و خاص معین راهبر توانست هرچه سریعتر موزیک های آرون افشار را هیت و پر بازدید نماید.

حالا آرون افشار تجربه اجرای زنده در بزرگترین سالن های کنسرت داخل ایران را دارد به طوری که با پیش فروش کردن صندلی و جایگاه ها در اندک زمانی
کلیه بلیط ها به فروش رفته که نشان دهنده ارادت و علاقه خاص هواداران به صدای آرون عزیز میباشد.

امیدواریم این موفقیت ها کوتاه مدت نباشد و با فعالیت در چارچوب جمهوری اسلامی ایران این سبک و حال آرون حفظ شده و موسیقی ایرانی هرچه سریعتر
قدرتمند تر از قبل شود چرا که هنرمندان پیشکسوت جای خود را به امثال آرون می‌دهند پس باید حرفی برای گفتن مانده باشد و این بار سنگین در مارکت موسیقی ایران را هرچه بهتر و قوی‌تر ارائه دهند.

پس همین حالا تا دیر نشده کلیه آهنگ‌های منتشر شده از آرون افشار را از سایت رسانه جوان دانلود نموده و لذت ببرید.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها