سفری ارزان به جزیره با اجاره روزانه سوئیت در کیش

می‌خواهیم شما را با شیوه جدید اجاره روزانه خانه در کیش آشنا کنیم تا بتوانید با داشتن حق انتخاب بیشتر، راحت‌تر و ارزان‌تر به جزیره زیبای کیش سفر کنید.

سفری ارزان به جزیره با اجاره روزانه سوئیت در کیش

تا کنون به این فکر کرده اید که بخش زیادی از هزینه تورهای جزیره کیش صرف اقامت در هتل‌های این جزیره می شود و شاید با اجاره سوئیت کیش بتوان هزینه های این سفر نسبتاً گران قیمت را تا حدود زیادی کاهش داد؟ خیلی از مسافران معمولاً با این شیوه اقامت در طول سفر ناآشنا هستند و فکر میکنند اجاره سوئیت به معنی یک اقامت بی کیفیت و بدون نظارت است به همین دلیل حتی با وجود قیمت های مناسب تر از آن دوری می کنند. ما میخواهیم شما را با شیوه جدید اجاره روزانه خانه در کیش آشنا کنیم تا بتوانید با داشتن حق انتخاب بیشتر، راحتتر و ارزانتر به جزیره زیبای کیش سفر کنید.

جزیره زیبای کیش در سالهای اخیر به یکی از مناطق پرطرفدار تبدیل شده و سالانه مسافران زیادی برای لذت بردن از سواحل زیبای خلیج فارس و امکانات تفریحی کیش به این جزیره سفر می کنند. ساختار مدرن و پیشرفته جزیره، تورهای تفریحی مختلفی مانند جنگ شادی و کشتی تفریحی، مراکز خرید متعدد و دیدنی هایی مانند کشتی یونانی، پارک دلفین ها و شهر زیر زمینی کاریزاز جاذبه های سفر به کیش از دید مسافران این شهر محسوب می شوند.

اگر خانواده ای قصد سفر به کیش را داشته باشند شیوه معمول این است که به آژانس های مسافرتی جهت خرید تور کیش مراجعه کرده و توری خریداری می کنند که شامل پرواز، اقامت در هتل، ترنسفر فرودگاهی و گشت جزیره می شود. که البته بسته به شرایط ممکن است کمی با موارد ذکر شده متفاوت باشد. شاید همان خدمات اضافی مانند ترنسفر فرودگاهی برای مسافران امتیاز محسوب شود و برای کسانی که اولین بار است به جزیره سفرمی کنند شنیدن نظرات و پیشنهادات کارکنان آژانس در هنگام انتخاب هتل ها با توجه به موقعیت مکانی و کیفیتشان لازم باشد اما میخواهیم شیوه ای ساده تر و ارزانتر را برای سفر به کیش به شما معرفی کنیم.

در سالهای اخیر اقامتگاه‌هایی به شکل سوئیت و آپارتمان های مبله با مدیریت واحد و به شکلی کاملاً سازمان یافته جهت اجاره روزانه در جزیره کیش به مسافران ارائه می شود که با اضافه کردن خدماتی مانند ترنسفر فرودگاهی و گشت جزیره با هتل ها رقابت می کنند. این اقامتگاه ها از سوئیت های اقتصادی و ارزان گرفته تا پنت هاوس های لوکس را شامل می شوند و این تنوع بالا سبب شده که پاسخ گوی هر سلیقه ای باشند.

اما برای رزرو این اقامتگاه‌ها قبل از سفر باید چه کنیم؟

رومیتا سایت اجاره روزانه سوئیت و خانه مبله می تواند در این زمینه به شما کمک کند. این سایت همه ی این اقامتگاه ها را با عکس، قیمت و جزئییات کامل به شما معرفی می کند و شما میتوانید پس از انتخاب به راحتی از همان سایت فرآیند پرداخت و رزرو را انجام دهید. در این میان رومیتا ضمانت می کند که اقامتگاهی که تحویل خواهید گرفت کاملا نظافت شده و دارای تمامی امکاناتی که در سایت ذکر شده است و اگر هر کدام از این موارد محقق نشود رومیتا به راحتی وجه را به حساب شما عودت خواهد داد. شاید دوست داشته باشید قبل از اجاره سوئیت از رومیتا درباره ی این سایت بیشتر بدانید.

رومیتا چیست؟

امروزه شرکت ها و استارتاپ های متعددی در سرتاسر دنیا در حوزه ی اقتصاد اشتراکی در حال فعالیت هستند که بعضی از مهم ترین آنها در حوزه ی گردشگری عبارتند از airbnb ، HomeAway، 9Flats و ... هستند که مشابه آنها در ایران استارتاپ رومیتا میباشد. رومیتا پلتفرم یا رابطی است که صاحبان اقامتگاه ها (میزبانان) را به مسافران متصل می کند و در این میان فرآیند رزرو را برای هر دو طرف ایمن و ساده می کند.

رومیتا علاوه بر ارائه خدمات و مزایای متعددی مانند ضمانت بازگشت وجه، پشتیبانی ۲۴ ساعته و بیمه سفر به مسافران امکانات متعددی هم به صاحبان اقامتگاه ارائه میدهد و به آنها این امکان را میدهد که به راحتی و به صورت آنلاین اقامتگاه خود را اجاره داده و کسب درآمد کنند و در واقع آنها را از تبلیغات آنلاین بی نیاز می کند.

حال که با اجاره سوئیت در کیش و نحوه انجام آن آشنا شده اید شاید به ریسک ها و حتی مزایا و معایب آن نسبت به رزرو هتل فکر کنید. اولین مزیتی که از ابتدا درباره اش صحبت کردیم به صرفه تر بودن اجاره سوئیت نسبت به رزرو هتل در کیش است به ویژه اگر تعداد همسفران تان زیاد باشد این اختلاف قیمت بیشتر خواهد شد. چه بسا ممکن است هزینه بین چند خانواده ی همسفر تقسیم شود و خیلی به صرفه تر تمام شود.

دومین مزیت اقامتگاه های شخصی امکان آشپزی در داخل اقامتگاه است که بازهم به کاهش هزینه های سفر کمک بزرگی خواهد کرد. باید بدانید که هزینه ی رستوران در جزیره ی کیش بالا است و اگر بخواهید همه وعده های غذایی را در رستوران نوش جان کنید مطمئنا باید هزینه بالایی را بپردازید، البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که در ایام شیوع ویروس کرونا خیلی از رستوران ها بسته هستند و اگر هم باز باشد از نظر پروتکل های بهداشتی بهتر است از صرف غذا در آنها بپرهیزید و اکثر هتل ها هم به دلیل شیوع ویروس سرو ناهار و شام را از لیست خدمات خود حذف کرده اند.

به عنوان سومین مزیت شاید بتوان به دور هم بودن اعضای خانواده و همسفران در طول سفرهای دسته جمعی اشاره کرد.

حال بهتر است ریسک های استفاده از این اقامتگاه ها را بررسی کنیم. شاید تنها موردی که سبب نگرانی مسافران شود نبود نظارت صحیح بر نظافت و امکانات این اقامتگاه ها باشد اما باید بگوییم که با وجود رومیتا این نظارت به درستی انجام خواهد شد. در سایت رومیتا هر اقامتگاه توسط مردم و مسافران قبلی بر اساس شاخص هایی مانند نظافت، رفتار میزبان، امکانات، موقعیت مکانی و قیمت امتیازدهی شده اند و مسافران نظرات خود را درباره ی هر اقامتگاه به طور دقیق نوشته اند بنابراین با خواندن این نظرات میتوانید بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید ضمن این که به هر دلیلی اگر از کیفیت اقامتگاه ناراضی باشید می توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته تماس گرفته و موضوع را مطرح کنید تا اقدامات لازم توسط رومیتا انجام شود.

امیدواریم توانسته باشیم شما را برای برنامه ریزی یک سفر ارزان به جزیره کیش راهنمایی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس roomita.com مراجعه کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها