انجام تست کرونا از ۹۰۰ پاکبان همدانی

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: از ۹۰۰ پاکبان همدانی در چهار منطقه شهرداری همدان آزمایش غربالگری کرونا گرفته شد.

انجام تست کرونا از ۹۰۰ پاکبان همدانی

مرتضی رضایی اظهار کرد: به منظور اطمینان خاطر از سلامتی پاکبان‌ها هفته گذشته غربالگری آن‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر شرکت پیمانکار و با زمان‌بندی خاص انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مورد خاصی از ابتلا به کرونا در پاکبان‌های همدانی مشاهده نشد، مطرح کرد: تنها ‌موارد دیده شده مربوط به مقاطع گذشته است که بدون علامت بوده و آرام و بی‌خطر پشت سر گذاشته‌ شده است.

رضایی با بیان اینکه به زعم ما پاکبان‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، اعلام کرد: هدف از انجام آزمایش غربالگری حفظ سلامتی آن‌ها و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس به خانواده‌هایشان بود.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: علاوه بر غربالگری کرونا از تمامی پاکبان‌ها، آزمایش کامل سلامتی گرفته شده است تا به پاس زحماتی که ارائه می‌دهند از سلامت آن‌ها مطمئن شویم.

وی با اشاره به اینکه سلامتی پاکبان‌ها برای شهرداری همدان اهمیت فراوانی دارد، تأکید کرد: خواسته ما از شهروندان این است که ماسک و دستکش را به صورت ویژه در کیسه‌های جداگانه قرار دهند تا پاکبان‌ها کمتر در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند.

رضایی تصریح کرد: در روزهای کرونایی کارشناسان بهداشتی پاکبان‌ها را آموزش داده‌اند، ما نیز آن‌ها را ملزم به استفاده از ماسک و دستکش کرده‌ایم همچنین ماسک و دستکش مازاد در اختیار خود و خانواده‌هایشان قرار داده‌ایم‌.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها