درب‌های آرامستان بهشت محمدی کردستان در روز عرفه و عید قربان بسته است

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلاء شهروندان به ویروس کرونا درب های آرامستان بهشت محمدی در روز عرفه عید قربان به این آرامستان مراجعه نکنند.

درب‌های آرامستان بهشت محمدی کردستان در روز عرفه و عید قربان بسته است

مرتضی سنندجی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درب های آرامستان بهشت محمدی در روز عرفه و عید قربان بسته است.

وی افزود: شهروندان هر ساله در روزهای منتهی به عید قربان براساس رسم دیرینه در روز عرفه جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می کردند.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج ذکر کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا زیارت اهل قبور از ابتدای سال ممنوع اعلام شد تا از تجمع شهروندان در آرامستان بهشت محمدی جلوگیری به عمل آید.

سنندجی از بسته بودن درب های آرامستان بهشت محمدی در روز عرفه و عید قربان خبر داد و گفت: درب های ورودی این آرامستان در روزهای دوشنبه و پنجشنبه بسته خواهد بود.

وی اعلام کرد: از ابتدای امسال خاکسپاری و کفن و دفن اموات با حضور تعداد بسیار محدودی از بستگان درجه یک متوفی انجام می شود.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج از شهروندان درخواست کرد به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلاء شهروندان به ویروس کرونا از حضور جهت زیارت اهل قبور در روز عرفه عید قربان و همچنین از تجمع مقابل درب آرامستان بهشت محمدی خودداری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها