۶ مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه‌ای در شیراز افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته ملی مهارت ۶ مرکز جوار کارگاهی در شیراز به صورت نمادین افتتاح شد.

۶ مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه‌ای در شیراز افتتاح شد

در این مراسم که ظهر یکشنبه با حضور مسئولان بخش خصوصی، رؤسای اتحادیه صنف الکتریک، درب و پنجره ساز آهنی، تأسیسات مکانیکی و مسئولان اتاق اصناف استان و شهرستان کوار و در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس مهندس هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، مجوز مراکز جوار کارگاهی از سوی حشمت کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس به آنان اهدا شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در این آئین نمادین افتتاح گفت: دامنه خدمات آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بسیار وسیع بوده و این آموزش‌ها افراد قابل ملاحظه‌ای از جمله کارجویان، دانشجویان، سربازان، روستاییان و عشایر، زندانیان، شاغلان صنایع و صنوف و بیشتر اقشار جامعه را پوشش می‌دهد.

وی بیان کرد: تنها کانونی که در کشور بطور رسمی و متعهدانه خلأ مهارتی کارجویان را برطرف می‌کند سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

کوشکی ارتقا مهارت تکنسین‌ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف را نیز یکی از اهداف آموزش‌های مهارتی در جهت توسعه و شکوفایی مهارتی کشور بر شمرد و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی را در این راستا دانست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در پایان تاکید کرد: کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به اشتغال فراگیری آموزش‌های مهارتی است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها