یک واقعیت تلخ در تاریخ معاصر ایران؛

داعشی داشتیم، زمانی که داعش مُد نبود

با اینکه گروهک منافقین به لطف حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی به فعالیت‌ خود ادامه می‌دهد، اما تصویر شهادت ۱۷ هزار شهید ترور در ایران، نمادی از جنایت‌ این گروه ضدایرانی است که هیچ انگیزه ای جز از بین رفتن مردم ایران ندارد.

داعشی داشتیم، زمانی که داعش مُد نبود

داعشی داشتیم، زمانی که داعش مُد نبود، یک واقعیت تلخ در تاریخ معاصر ایران است. گروه هایی که از دل استبداد پهلوی بیرون آمده و تحت تأثیر فضای بسته سیاسی در دهه ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰، دست به اسلحه بردند، کمی بعد با فاصله گرفتن از ارزش‌های ایرانی و اسلامی راه به سویی پیمودند که عاقبت آن وطن فروشی شد.

مارکسیست های ضدخلق که در روزهای ابتدایی انقلاب به ناچار خود را همراه مردم انقلابی نشان می دادند، پس از آنکه نتوانستند انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند، به نام خلق سعی کردند در ایران ناامنی به راه انداخته و به قتل عام مردم ایران بپردازند.
نتیجه این برادرکُشی، موجی از خشونت های خیابانی بود که بنا‌ داشت ایران را به سمت تجزیه و جنگ داخلی ببرد.

این توطئه آنها شکست خورد و همین امر باعث شد تا داعشی های وطنی که هیچ ابایی در آدم کشی و شکنجه نداشتند، در کنار رهبر جدید خود، صدام قرار بگیرند.

آنها چنان به مردم خود پشت کردند که حتی در عملیات موسوم به فروغ جاویدان، علیه کشور خود جنگیدند و درحالی که حتی ارتش عراق شکست خود در برابر ایران را پذیرفته بود، وارد جنگ مسلحانه با هموطنان خود شدند.

هرچند مرصاد، شکستی سنگین را به منافقان داعشی تحمیل کرد، اما این گروهک در کنار صدام، به شیعه کُشی در عراق ادامه داد و با فروپاشی رژیم بعث عراق، منافقین با پیوستن به افسران حزب بعث، هسته های اولیه داعش را در عراق و سوریه تشکیل دادند و همین امر به تعطیلی پایگاه اشرف در عراق منتهی شد.

منافقین در تمام این سالها از هیچ تلاشی برای فروپاشی ایران غافل نمانده اند. از ترور و بمب گذاری و جاسوسی گرفته تا به راه انداختن میتینگ و تجمعات سیاسی با پشتیبانی مالی تندروترین صهیونیست های اسرائیلی و آمریکایی.

نتیجه همه این تلاش ها، منفور شدن منافقین نه فقط در دیده مردم ایران، که حتی در بین اپوزسیون خارج نشین است و هشتگ اخیر کاربران توئیتر علیه مریم رجوی، حکایت از اوج نفرت از این تروریست ها داشت.

تحریم مردم ایران و فشار اقتصادی شدیدی که این روزها مردم ایران تحمل می کنند، نتیجه سیاست «انتقام از مردم» است که در صدر راهبردهای داعشی های وطنی قرار دارد.

مردم ایران می دانند که این گروهک نیم قرن است که در حال انتقام گرفتن از مردم ایران است و به همین خاطر هیچ پایگاه اجتماعی و محبوبیتی در بین مردم ندارد.

با اینکه گروهک منافقین در سالهای اخیر به لطف حمایت سرویس های جاسوسی غربی همچنان به فعالیت های خود در اروپا و آمریکا ادامه می دهد، اما تصویر شهادت ۱۷ هزار شهید ترور در ایران، نمادی از جنایت های این گروه ضدایرانی است که هیچ انگیزه ای جز شکست و از بین رفتن مردم ایران ندارد.

24

حجم ویدیو: 9.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • امیرحسام
    0

    مرگ بر آمریکا... مرگ بر اسرائیل... مرگ بر انگلیس... مرگ بر منافق...

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      مرگ بر آمریکا.اسرائیل.و البته مرگ بر کمونیسم.معلوم نیست تخم کیست.وهمه تروریستهای جهان وداعش بی ناموس

  • یک دانشجو
    0

    فکر کنید این منافقای داعشی بشن حاکمان ایران وای بحال مردم

  • محمد
    0

    منافقین هیچ اعتقادی به خدا وملت نداشتنند .چون خود فروخته بودنند وانسانهای پاکی را شهید کردنند.

  • پرتوی
    0

    این گوساله ها را ول کنید . خسر الدنیا والاخره . وطن فروشان هم دست با صدام . در آینده ایران جای ندارند

  • احمدی
    0

    وطن فروش هایی که به مردم عادی هم رحم نمی کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها