چهار بنای غیر مجاز در اراضی زراعی کامیاران قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی کامیاران گفت: در راستای حفاظت و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی، چهار بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

چهار بنای غیر مجاز در اراضی زراعی کامیاران قلع و قمع شد

بهرام کوشکی اظهار داشت: در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ و ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها ستاد مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های زراعی و بدون مجوز، چهار مورد بنای غیر مجاز تخریب شد.

وی افزود: این بناها در مسیرهای روستای هشلی دهستان بیلوار و مسیر جاده روستای یغواسی و اعظم آباد از توابع دهستان شاهو (ورمهنگ) شهرستان کامیاران قرار داشت و در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و با انجام کامل مراحل قانونی و قطعیت احکام صادره از سوی دادگاه شهرستان چهار بنای مورد نظر قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران یادآور شد: کلیه کشاورزان، باغداران و بهره برداران قبل از تصمیم به ایجاد و ساخت خانه کارگری، فنس کشی و ساخت استخر و حوضچه‌های آب در زمین‌های زراعی و باغ‌های خود جهت دریافت مجوز ساخت به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران مراجعه کرده و با اخذ مجوز شروع به ساخت و ساز کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها