عالم دینی اهل تسنن خراسان شمالی:

ترکمن‌های عزیز خراسان شمالی امسال مراسمات عید قربان را تعطیل کنند

عالم دینی اهل تسنن خراسان شمالی گفت: خواهش ما این است٬ ترکمن‌های عزیز امسال مراسماتی همانند رفتن به بازار برای خرید در عید قربان ما دست بردارند و از حضور پیدا کردن در تجمعات بپرهیزند.

ترکمن‌های عزیز خراسان شمالی امسال مراسمات عید قربان را تعطیل کنند

آخوند سرفراز ضمن تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در عید سعید قربان از سوی مردم اظهار داشت: قطعا عید سعید قربان امسال با سال‌های دیگر متفاوت برگزار خواهد شد که چرا خیلی از عزیزان ما داغدار هستند و بستگان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست داده اند و یا اینکه هم اکنون در بستر بیماری بوده و همانند سال‌های گذشته شاید نتوانند عید را به جا بیاورند.

وی افزود: از خیلی برگزاری مراسمات همانند رفتن به بازار برای خرید باید ترکمن های عزیز ما دست بردارند و از حضور پیدا کردن در تجمعات بپرهیزند و با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی عید خوبی را پشت سر بگذارند.

عالم دینی اهل تسنن ضمن قدردانی از تلاش کادر درمانی کشور به ویژه استان خراسان شمالی در خدمت به بیماران کرونایی اضافه کرد: امروزه ما داریم مشاهده می‌کنیم که کادر درمان از جان خودشان گذشته و دارند در خط اصلی مبارزه با بیماری کرونا تلاش های گسترده ای را جهت بهبودی بیماران کرونایی انجام می دهند که ما علمای اهل سنت قدردان زحمات این عزیزان هستیم و به آنها خداقوت می گوییم.

آخوند سرافراز تصریح کرد: با توجه به اینکه انجام نشدن پروتکل‌های بهداشتی در عید قربان می‌تواند باعث بیشتر شدن ابتلا به کرونا در جامعه شود به آحاد مردم توصیه می‌کنیم که از که از ماسک جهت عدم انتقال بیماری به دیگران استفاده نمایند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها