مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در مرزهای کردستان تشدید می‌شود

فرمانده مرزبانی استان کردستان از تشدید مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا در مرزهای کردستان خبر داد و گفت: مدافعان امنیت و مرزبانان در مرزها با قوت و با اقتدار، امنیت را برقرار می‌کنند.

مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در مرزهای کردستان تشدید می‌شود

سردار علیرضا مرزبانی از تشدید مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در قالب طرح "رعد2" در حوزه استحفاظی پاسگاه مرزی "ته‌ته" این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح 134 دستگاه تلویزیون هوشمند، 27 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، 690 هزار نخ انواع سیگار و 31 دستگاه لوازم برقی آشپزخانه قاچاق کشف شد.

وی با تاکید بر تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "کالای قاچاق را جلوی چشم قاچاقچی آتش بزنید" و اشاره به کوهستانی بودن منطقه و عدم امکان انتقال کالاهای کشف‌شده قاچاق به عقبه مرز، گفت: این اقلام مکشوفه با هماهنگی دستگاه قضایی، منهدم و امحاء شد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ارزش کالاهای کشف‌شده را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: حفظ امنیت نوار مرز از اولویت‌های مرزبانان کردستانی بوده و برای تحقق این امر، با قاچاقچیان به‌شدت برخورد و با تمام توان مانع تعدی و تجاوز به خاک کشورمان خواهیم شد.

وی با بیان اینکه مرزهای استان کردستان از امنیت بالایی برخوردارند، افزود: مرزبانان کردستانی علی‌رغم اینکه شرایط خدمت در مرز سخت بوده اما با تمام وجود و دوری از خانواده، سختی‌ها را قبول کرده و با روحیه انقلابی از مرزهای کشور پاسداری می‌کنند.

سردار مرزبانی با بیان اینکه مدافعان امنیت و مرزبانان در مرزها با قوت و با اقتدار، امنیت را برقرار می‌کنند، یادآور شد: علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد ناامنی، امنیت بسیار خوبی داشته و بصیرت و همراهی مردم باعث شده که بدخواهان در هیچ کدام از برنامه‌هایشان موفق نشوند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها