آتش‌سوزی در ارتفاعات طلحه دشتستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته صاعقه موجب آتش‌سوزی در ارتفاعات منطقه شهرستان دشتستان شده که هنوز هم ادامه دارد.

آتش‌سوزی در ارتفاعات طلحه دشتستان

غلامرضا منتظری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با شااره به دو آتش‌سوزی بر اثر صاعقه بیان کرد: یک مورد آتش‌سوزی عصر یکشنبه در منطقه خیرک و شکرک دشتستان رخ داده که بعد از چند ساعت مهار شده است، شب گذشته نیز یک مورد آتش‌سوزی آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروهای مردمی در حال کمک برای خاموش کردن آتش هستند ولی چون منطقه صعب العبور است، رساندن نیروها به آن منطقه دشوار و خاموش کردن آتش سخت شده است. امروز از سازمان جنگل‌ها درخواست هلیکوپتر کرده‌ایم، روال اداری طی شده و با وزارت دفاع نیز هماهنگ شده و به هلال احمر ابلاغ کرده است.

این مسئول تاکید کرد: قرار شده هلیکوپتر نفربر برای انتقال نیرو اعزام شود تا نیروها را به محل آتش‌سوزی منتقل کنیم و منطقهه ای که آتش سوزی ادامه دارد را مهار کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه تشخیص همکاران ما این است که بالگرد نفربر بیشتر نیاز است، خاطرنشان کرد: آتش در منطقه طلحه در شهرستان دشتستان و ارتفاعات این منطقه رخ داده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها