زد و خورد حامیان و مخالفان نتانیاهو در تل‌آویو/ پلیس شماری را بازداشت کرد

حدود ۱۰۰۰ اسرائیلی در تل آویو با برپایی تظاهراتی خواستار استعفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند که متهم به فساد و خیانت در امانت است.

زد و خورد حامیان و مخالفان نتانیاهو در تل‌آویو/ پلیس شماری را بازداشت کرد

ساکنان تل آویو، تظاهراتی را در اعتراض به تصمیمات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص مدیریت بحران ویروس کرونا برپا کردند و خواستار استعفای وی شدند.

تظاهرکنندگان سوء مدیریت بحران ویروس کرونا توسط نتانیاهو را محکوم کردند.

نتانیاهو که با اتهام فساد و خیانت در امانت مواجه است به دلیل سوء مدیریت در بحران کرونا تحت فشار زیادی برای استعفا است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که میان تظاهرکنندگان و پلیس این رژیم درگیری‌هایی رخ داد و این درگیری‌ها با بازداشت چند تن از معترضان پایان یافت.نیروهای زیادی از پلیس اسرائیل به منظور متفرق کردن تظاهرکنندگان و بازگشایی مسیر "ایالون" وارد محل برپایی اعتراضات شدند.

همچنین طبق نوشته روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارنوت، در جریان درگیری میان حامیان و مخالفان نتانیاهو در تل آویو پنج تن زخمی شدند.

طبق نوشته این روزنامه، مخالفان نتانیاهو اعلام کردند که حامیان نخست وزیر رژیم صهیونیستی با چوب، شیشه و اسپری فلفل به سمت تظاهرکنندگان هجوم آوردند و در نتیجه آن پنج تن زخمی شدند.

تظاهرکنندگان در آغاز تظاهراتشان اعتراض خود را نسبت به اقدامات امیر اوهانا، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل تلاش وی برای ممانعت از برگزاری اعتراضات، اعلام کردند.

تل آویو از چند روز اخیر شاهد تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مجید
    0

    چه خبره اول امریکا که هنوز برخی ایالتها حکم منطقه جنگ زده رو گرفتن حالا اسراییل جالبه نه .می خواستن تابستان داغ تو ایران راه بیندازن .خخخخخخ .از اتش سوزی های سریالی در مناطق امریکا هم خبر بگذارید .به نظر مشکوک میاد درست بعد از خرابکارهای که در ایران انجام دادن یه سری تاسیسات امریکا در حال سوختن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها