اطلاعاتی جدید از گوشی «گلکسی M۳۱» سامسونگ

گوشی گلکسی M۳۱ سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED، دوربین‌های چهارگانه و باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.

اطلاعاتی جدید از گوشی «گلکسی M۳۱» سامسونگ

سری بسیار محبوب گلکسی M. جدیدترین عضو خود را به دست آورد. این سری جدید دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل sAMOLED Infinity-O است.

گوشی «گلکسی M۳۱»
برای اولین بار برای سری M. شاهد پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی هستیم که می‌توانید باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر بگذارد. این گوشی همچنین دارای یک طراحی خاص رنگی با سایه‌های سیاه و آبی است و از اسکنر اثر انگشت در کنار خود بهره می‌برد.

در بخش پشتی دوربین اولیه ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX۶۸۲ را در کنار یک اسنپ فوق العاده ۱۲ مگاپیکسلی و دو ماژول ۵ مگاپیکسلی میبینیم. یکی برای عکس‌های ماکرو و دیگری برای داده‌های عمقی. سامسونگ همچنین حالت Single Take خود را به ارمغان آورده است که حداکثر ۱۰ عکس و فیلم را با یک فشار دکمه شاتر ضبط می‌کند. دوربین سلفی دقیقاً مانند گلکسی M۳۱ با سرعت ۳۲ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود.

سامسونگ
M۳۱s همچنین روی تراشه Exynos ۹۶۱۱ کار می‌کند و از ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا بهره می‌برد. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری داخلی نیز به دلیل پشتیبانی از شارژ معکوس که به طور موثری M۳۱‌ها را به پاوربانک تبدیل می‌کند، می‌تواند برای تأمین انرژی سایر وسایل مورد استفاده قرار گیرد. در بخش نرم افزاری نیز، OneUI core ۲.۱ را در بالای اندروید ۱۰ داریم.
گوشی گلکسی M۳۱s از ۶ آگوست برابر با ۱۶ مرداد ماه به بازار عرضه می‌شود. نسخه ۱۲۸/۶ گیگابایتی با ۲۷۳ دلار و نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی با ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها