قم در آستانه ورود به منطقه قرمز کرونایی

رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی با علائم ابتلا به ویروس کووید۱۹ گفت: با تداوم شرایط حاضر قم در روز‌های آینده وارد منطقه قرمز کرونایی می‌شود.

قم در آستانه ورود به منطقه قرمز کرونایی

دکتر سیامک محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان در گفت‌و‌گو با بخش خبری ۱۸:۳۰ شبکه استانی قم، گفت: این روزهای شرایط سختی را در استان شاهد هستیم و با تداوم این وضع قم از نظر سطح هشدار کرونایی وارد منطقه قرمز می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان، افزود: پاشنه آشیل شیوع مجدد کرونا در قم بی توجهی بخشی از مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی بیان داشت: از شهروندان می خواهیم نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ورزند چرا که هر گونه بی‌توجهی در این شرایط عواقب بدی را به دنبال خواهد داشت.

دکتر محبی خاطرنشان کرد: برپایی هرگونه مراسم شادی و جشن با گسترش ویروس کووید۱۹ و در نهایت به برگزاری مراسم عزا منتهی خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به افزایش روند ابتلا به بیماری کرونا، افزایش بیماران بدحال و افزایش فوتی‌های کرونایی اشاره کرد و افزود: چهار نفر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: صدا و سیما

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ف ع
    0

    اقای دکترمحبی تا سه نشه بازی نشه شماهم مثل اقای روحانی باخواهش درمانی می خواهید جلوی افزایش بیماری رابگیریدتاقانون محکمی حکم فرمانباشه هیچ کاری پیش نمی رود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها