توییت جالب یک عرب در مورد احمدی نژاد


11 مرداد 1399 - 21:38
5f25a18fa52b8_2020-08-01_21-38
یک کاربر عرب در مورد احمدی نژاد و اقدامات اخیرش در مورد صلح منطقه ای نوشت: دوست دارم احمدی نژاد پیروز انتخابات شود! به اعتقاد من او همچون گذشته به یاری خداوند تعالی رئیسی شجاع، عزیز، کریم و مقتدر خواهد بود...

یک کاربر عرب در مورد احمدی نژاد و اقدامات اخیرش در مورد صلح منطقه ای نوشت: دوست دارم احمدی نژاد پیروز انتخابات شود! به اعتقاد من او همچون گذشته به یاری خداوند تعالی رئیسی شجاع، عزیز، کریم و مقتدر خواهد بود...

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f25a18fa52b8_2020-08-01_21-38
11 مرداد 1399 - 21:38

38

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رضا 1 1 پاسخ 1399/5/12 -10:26

اقای مسعودی من اولین بار اسم شما را میشنوم فکر نکنم شما درشان بزرگمردی چون اقای احمدی نژادی نیستی تا در مورد ایشان نظر بدی بچسب به همان حجره درست خودت را قاطی بزرگان نکن تنها رییس جمهور بعد از شهید رجایی بو د که خالصانه برای طبقه محروم کار کرد اگه بزارن کاندید بشه کمتر از ۲۵ میلیون رای نمی یاره ببخشید در حد ایشان نیستی که نظر میدی

امیر 1 2 پاسخ 1399/5/12 -10:04

داش محمود از حاله نورت چه خبر

مرتضی 1 4 پاسخ 1399/5/12 -10:04

یگی نیست به این دوستانی که میگن محمود برگرده بگه عزیز من این آقا همونی بود که دلار 800 تومنی تحویل گرفت دلار 4000 تومنی تحویل داد . یادتون نیست تو سال 88 اونهمه ادمو کشتو به جوانان ما میگفت خارو خاشاک . این آقا همونی هست که دستور حمله به سفارت عربستان و اینگلیس رو داد بعد یه عرب بیاد ازش حمایت کنه اره 2 بار .

ایران 2 2 پاسخ 1399/5/12 -09:18

حالا درست بعضی کشورهای عربی به جون هم افتادن. ولی پای اعتقاداتشون که بیافته واقعا مسلمون واقعی میشن. خوب این مرد هم خوب گفته آفرین حرف راست رو زده و مردم ما هم اکثر قریب به اتفاقشون سیاستهای احمدی نژاد رو دوست دارن. الان هم اکثر مردم میگویند اگر احمدی نژاد بیاید همه بهش رأی میدیم. میتونین نظرخواهی کنید.

ایرانی 1 2 پاسخ 1399/5/12 -08:23

بزرگان قدرت ساز از سایه احمدی قهرمان هم می ترسند . او هرگز از قیلترشورای اعظم عبور نخواهد کرد .

محمد 9 5 پاسخ 1399/5/12 -05:11

به یاری خدا این مرد دلاور و آگاه و پاک میاد ، حامی مستضعفین است، این مرد کوچک با دلی بزرگ دوستش داریم، خدمت گذار واقعی احمدی نژاد *

یک ایرانی 4 1 پاسخ 1399/5/12 -01:14

باشد که ما هم یاد بگیریم درباره مردم و کشورهای دیگر با ادب و احترام حرف بزنیم چرا که در واقع پیش از هر چیز به شخصیت خودمان احترام گذاشته ایم.

شیر مهرابی خرم اباد 1 1 پاسخ 1399/5/12 -01:08

باتشکرازمامورین اطلاعات دمتان گرم تمام مفسدین واختلاسگران وتروریستهارابایدگرفت تابه درک واصل شوندبخصوص دستهای پشت پرده که نفهمیدیم این دستهامال چه کسی هست

ابراهیم حامدی 8 3 پاسخ 1399/5/12 -00:54

تنها ناجی مردم و کشور مردی بنام احمدی نژاد است .ایمان او ایمان خمینی و قدرت او قدرت رضاخانی ست.تمام مفت خورانی که چهل سال از این صندلی ریاست به آن ثندلی ریاست پرتاب میشوند نگران حضور احمدی نژاد هستند.

م پ 9 3 پاسخ 1399/5/12 -00:42

به نظر من در حال فعلی دکتر احمدینژاد حتی با داشتن ایراداتی بهترین گزینه ریاست جمهوری از نظر سیاست و شجاعت و محسنات دیگری است امیدوارم رهبرمان اجازه ندهد که ساده لوحان اورا رد صلاحیت کنند زیرا عده ای در کشور با حزب بازی و حسادت چشم دیدن انسانهای محبوب و کارگشا را ندارند زیرا ضعف خودشان عیان میشود وگر نه فکر پیشرفت و موفقیت کشور در برابر دشمنان تیز دندان نیستند