جزئیات چند حادثه رانندگی در محور کرج_قزوین اعلام شد

رئیس پلیس راه ناجا درباره جزئیات وقوع چند حادثه رانندگی در محور کرج_قزوین، توضیحاتی داد.

جزئیات چند حادثه رانندگی در محور کرج_قزوین اعلام شد

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره جزئیات وقوع چند حادثه رانندگی در محور کرج_قزوین، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۵۰ امروز بر اثر بارش خفیف باران و لغزنده بودن اتوبان، در محور کرج به قزوین شاهد چند فقره تصادف بودیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا ناجا افزود: ابتدا در کیلومتر ۷ آزادراه کرج به قزوین یک دستگاه کشنده اسکانیا بر اثر لغزنده بودن سطح جاده قیچی کرد و سطح جاده مسدود شد.

او ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه سواری با کشنده برخورد کرد و بعد از آن یک دستگاه سواری پژو نیز با این ۲ وسیله نقلیه برخورد کرد.

سرهنگ شرافتی با بیان اینکه در این حادثه مجروحان، جراحت سطحی دیدند، گفت: بعد از آن در کیلومتر ۸ محور نیز یک دستگاه کشنده در حال حرکت بود که بر اثر لغزنده بودن سطح جاده ۲ دستگاه نیسان با آن برخورد کردند.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: بعد از برخورد این ۲ نیسان یک دستگاه سواری هیوندا با نیسان برخورد کرد که در این حادثه ۲ نفر هم مجروح شدند.

او گفت: سپس در کیلومتر ۹ آزادراه نیز یک دستگاه کامیون کشنده به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود خارج و واژگون شد.

سرهنگ شرافتی افزود: در کیلومتر ۱ آزادراه قزوین به کرج هم ۳ دستگاه سواری پژو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز ۲ نفر از هموطنان مجروح شدند.

او بیان کرد: در حال حاضر تردد به کندی صورت می‌گیرد و تقاضا داریم رانندگان وسایل نقلیه حوادث را تماشا نکنند و به مسیر خود ادامه دهند.

سرهنگ شرافتی افزود: ۲ تا لاین از مسیر پا‌کسازی شده و تا دقایقی دیگر مسیر پاکسازی می‌شود و شرایط به حالت عادی بر می‌گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها