نایب‌قهرمانی اینتر در شب شکست یوونتوس در سری‌آ

اینتر با پیروزی برابر آتالانتا نایب‌قهرمان سری‌آ شد و یوونتوس با یک شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

نایب‌قهرمانی اینتر در شب شکست یوونتوس در سری‌آ

دیدارهای هفته آخر سری‌آ ایتالیا شنبه شب برگزار شد. در سه بازی شش تیم برتر بالای جدول به مصاف هم رفتند که تکلیف نایب قهرمان این رقابت‌ها مشخص شد.

اینتر توانست با پیروزی ۲ بر صفر برابر آتالانتا جایگاه دومی خود را حفظ کند. گل‌های شاگردان آنتونیو کونته را دی‌آمبروزیو و اشلی‌یانگ به ثمر رساندند. اینتر با ۸۲ امتیاز در رتبه دوم جای گرفت و آتالانتا با ۷۸ امتیاز سوم شد. این دو تیم به لیگ قهرمانان راه یافتند.

لاتزیو و ناپولی یکی دیگر از بازی‌های مهم شنبه شب را برگزار کردند که شاگردان جنارو گتوزو ۳ بر یک پیروز شدند. چیرو ایموبیله که عصر دیروز با ۳۵ گل برنده کفش طلا شد، توانست یک گل دیگر به ثمر برساند و با ۳۶ گل آقای گل سری آ شود. لاتزیو ۷۸ امتیازی به لیگ قهرمانان صعود کرد و ناپولی سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.

یوونتوس با پیراهن جدید خود میزبان رم بود و در ادامه نتایج ضعیفش در چند دیدار اخیر ۳ بر یک مغلوب تیم پایتخت‌نشین شد. قهرمان سری آ در نبود کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا به میدان رفت و خیلی زود توسط گونسالو ایگواین به گل رسید. کالینیچ بازی را به تساوی کشاند. در لحظات پایانی نیمه اول داور یک پنالتی به نفع رم اعلام کرد و پروتی با گلزنی نتیجه را ۲ بر یک کرد. او در نیمه دوم هم گل دیگری به ثمر رساند تا پیروزی رم قطعی شود. رم ۷۰ امتیازی به لیگ اروپا صعود کرد.

میلان برابر کالیاری قرار گرفت و با سه گل مهمانش را شکست داد. زلاتان ایبراهیموویچ در این بازی هم گلزنی کرد. روسونری با ۶۶ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه ششم سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها