شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در سیستان و بلوچستان به ۱۱ هزار نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از روز گذشته تا کنون ۵۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری به ۱۱ هزار و ۵۴۶ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در سیستان و بلوچستان به ۱۱ هزار نفر رسید

سید محمد هاشمی شهری اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا امروز 11 هزار و 546 نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد فوتی‌ها نیز به 485 نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از مجموع مبتلایان 24 ساعت گذشته 11 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی زابل، 33 مورد زاهدان و 8 نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بوده اند همچنین در این مدت 7 نفر از هم استانی‌ها جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد 7 هزار و 510 بیمار مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، هزار و 596 مورد مربوط به زابل و 2 هزار و 440 مورد مربوط به ایرانشهر است.

هاشمی شهری با بیان اینکه در حال حاضر 197 نفر بیمار مشکوک تنفسی و مثبت کرونا همچنان در بیمارستان‌های استان بستری هستند عنوان کرد: از این تعداد آزمایش کرونای 85 نفر مثبت اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنان بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: بهتر است مردم برای حفظ جان خود و اطرافیانشان از ترددههای غیر ضروری و دید و بازدیدها پرهیز کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها