نماینده مردم رشت در مجلس دهم:

رئیس‌جمهوری داشتیم که با نفت ۱۲۵ دلاری در استادیوم‌ها می‌چرخید و پول پخش می‌کرد

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: رئیس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه‌ای ۱۲۵ دلار می‌فروخت و در استادیوم‌های شهرها می‌چرخید و پول بین مردم پخش می‌کرد و مردم برایش هورا می‌کشیدند.

رئیس‌جمهوری داشتیم که با نفت ۱۲۵ دلاری در استادیوم‌ها می‌چرخید و پول پخش می‌کرد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در رابطه با "بحران های دولت روحانی و رویکرد دولت در برابر این مشکلات طی سال های گذشته" گفت: استقلال هیچ گاه به معنای دیوار کشیدن نیست. کشور نباید وابسته و از خود باخته باشد، نباید منفعل باشد باید برنامه و ارتباط وجود داشته باشد. دولت روحانی از ابتدا سعی کرد آن اجماع ایران هراسی و ضد ایرانی را بشکند و انصافا مجلس نهم و دهم هم، همه تلاش خود را برای کمک به دولت به کار برد و روندی که پیش گرفت، رضایتمندی مردمی هم در پیش داشت.

او با اشاره به روی کار آمدن ترامپ گفت: روی کار آمدن یک رئیس جمهور پریشان احوال در امریکا خیلی از برنامه ها را به هم ریخت. متولیان امر ما و رئیس قوه مجریه و به عبارتی رئیس جمهور، شخصیت روشنفکری است که مبنای خود را در سیاست خارجی تعامل با دیگر کشورها قرار داد که توانست، دیوارها و حصارها را بشکند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم اضافه کرد: روحانی اجازه اجماع ایران هراسی را به صهیونیست‌ها نداد و تلاش و کوشش خود را بکار گرفت. باید ارزیابی هر فرد، هر گروه، هر مجموعه و هر دولتی را متناسب با امکاناتی که در اختیار دارد، مورد نظر قرار دهیم، رئیس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه ای ۱۲۵ دلار می فروخت و در استادیوم های شهرها می چرخید و پول بین مردم پخش می کرد و مردم برایش هورا می کشیدند ولی الان شما رئیس جمهوری دارید که آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده می کند.

دولت روحانی بدون درآمد نفت، کشور را اداره می کند چیزی که حضرت امام آرزو داشت و هم در سیاست های ابلاغی رهبری شاهد بودیم. نفت نداریم و روحانی کشور را با تقریبا ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد درآمد پیش بینی شده اداره می کند و از طرفی همه بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و کرونا تمام کشور را به تعطیلی کشانده است.

او با اشاره به مضاعف شدن مشکلات دولت در ایام کرونا اظهار کرد: آمریکا، انگلیس ایتالیا و ... که مدعی بودند در شرایط کرونا در مدیریت آن وا مانده اند. ما به لطف خدا و کمک کادر درمان و همکاری مردم، وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، نسبت به امکاناتی که داشتیم خیلی خوب پیش رفتیم و خدا را شاکریم و قدردان زحمات کادر درمان و سلامت کشور هستیم.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: کم لطفی های موجود در کشور عمدتا توسط گروه های سیاسی شکل می گیرد که یک بخشی از آن ساختاری است، ما حزب نداریم و همچنین یک بخش از آن ناشی از نداشتن انصاف و منطق است. من نمی گویم نقد نکنند هر دولتی باید نقد شود دولتی که نقد نشود راه خود را اشتباه می رود ولی رعایت انصاف هم خوب است. بگوییم با کدام امکانات و با کدام ابزار و ادوات و درآمد و با کدام پول تا اینجا کشور را پیش بردیم؟ اینها را باید کنار هم گذاشت بعد کارنامه بدهیم.

او در پایان تاکید کرد: کارنامه دادن بدون در نظر گرفتن شرایط منطقی نیست. هیچوقت بچه ای که در سیستان و بلوچستان در کپر درس می خواند با بچه ای که در شمال تهران در یک مدرسه لاکچری درس می خواند با هم قابل قیاس نیستند، هر کدام ابزار و امکاناتی متفاوت در اختیار دارند. دولت با همه امکانات با همه کم لطفی های داخلی و نامردی های خارجی، خوب توانسته کشور را اداره کند. از همین جا یک خسته نباشید به همه دولتی ها، مجلسی ها و قوه قضاییه می‌گویم.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    و نماینده ای داشتیم که علاقه خاصی به جشن تولد گرفتن داشت

  • حسن
    0

    بله روحانی نذاشته نمایندگان سختی بکشن.ولی کمر مردم زیربارگرانی شکست.تو داری بخوری.سیر از گرسنه خبرنداره الکی شعارندین.

  • بیکار
    0

    من نمیدانم چرا خبر فوری با دور انداخته هایی مث مطهری باهنر و هر کی کهطرفدار حسن روحانیه مصاحبه میکنه انشاالله احمدی نژاد میاد روی همتان را کم میکنه

  • کاربر ناشناس
    0

    نماینده هایی داشتیم که از اینکه دیگه بخور بخور ندارن میسوزن روحانی برای هر کی بد بود برای امثال تو خوب بوده

  • مسعود
    0

    مردک مجیز دولت فاسد روحانی را برای گرفتن پست آب ونان دار می گوئی این دولت فاسد فلج یک هزارم از خدمات دکتر احمدی نژاد عزیز را اگر انجام داده بود باید دستمال یزدی دست می گرفتی عمه من هم که در روستا زندگی می کند با جیب ملت خیلی بهتر از روحانی کشور را اداره می کرد چون حداقل آنچه را که ازسفره خالی ملت مظلوم برمی داشت را چپاول نمی کرد وهزینه بادمجان دور قاب چین هایی مثل جعفرزاده ونعمت زاده را ملت بدبخت گرسنه می گیرید جعفرزاده حیاء کن مردم ازدست شماها خون به دل هستن

  • وطن دوست
    0

    بنده خدا مدتی است بیکار شده، دنبال گوشه ای میگرده، از این طریق میخواد برسونه که من طرفدار دولتم. علت این بدبختیها و بیچارگی مردم،این به اصطلاح نماینده و رفقایش هستند. مردک خجالت هم نمی‌کشه، وقیحانه پشتیبانی می‌کنه. از احمدی نژاد به خاطر اون موضع گرفتن های مضر و بی خردانه اش بدم میاد ولی یک موی اون می ارزد به صدها مثل شما خوش ظاهر و بد باطن های فقط به فکر خود.احمدی نژاد،حداقل به مردم محروم وبیچاره روستاها کمی رسید.وقاحت تا کجا؟

  • کاربر ناشناس
    0

    عرضه داشت شما بسوزد

  • محمد
    0

    اقای نماینده فردا شما ها باید در روز قیامت جواب خا و مردم مستصعف را بدهید .

  • مصدق روحی زاده
    0

    با سلام . واقعا ادم از ته دل غصه میخوره حرف بعضیا رو میشنوه .که هنوز منتظرن احمدی نژاد بیاد و یارانه رو دوبرابر کنه بشینن تو خونه مفت خوری کنن . چون اینو کردن تو مغز ما که ما نژاد برتریم و باید بشینیم تو خونه بیارن دم در بدن مفتخوری کنیم . امریکا اقتصاد اول دنیا ۷۰ درصد پول دنیا تو امریکاست ولی همه اعصای یه خانواده باید کار کنن تا برسونن به زندگی .ژاپن چین وکشورهایی که پیشرفت کردن فقط با کار وتلاش به اینجا رسیدن . ما هنوز انتطار داریم بابا کارمند باشه بقیه بشینن بخورن .زن ودختر برن استیشین مو بزنن و پروتر کنن .پسر براش خونه بخره عروسی بگیره . با این تفکر روحانی بیاد یا هرکسی دیگه ای اوضاع تا ابد همینه . مگر اینکه هر نفر در این مملکت استین بالا بزنه بره سرکار و تا خود بخود و اروم اروم تولید و اشتغال و در نتیجه اقتصاد این مملکت به حرکت در بیاد .مثل تمام دنیا . البته اگه خودمونو با کویت که اندازه به شهر ایرانه مقایسه نکنیم . اخه عقل کلا اگه کل بودجه کشور رو ببرن تو یه شهر اندازه کویت یا قطر یا .......میشه ۷ قطر ساخت . شما اگه فقط هزینه اسفالت تمام راههای کشور از درون شهری تا برون شهری و روستاها رو بگیری اندازه هیکل کویت و قطر میشه فقط یه قلمش . یکم فکر کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها