قطع آب مشکلاتی برای اهالی روستای "افرینه" پلدختر ایجاد کرده است

دهیار روستای

قطع آب مشکلاتی برای اهالی روستای "افرینه" پلدختر ایجاد کرده است

علی سلطانپور روز یکشنبه در پلدختر اظهارداشت: با شروع فصل گرما ، بالارفتن دمای هوا و افزایش نیاز خانوارها ، مردم از نبود آب آشامیدنی سخت در مضیقه هستند.

وی افزود: مشکل کمبود آب در روستای افرینه علی رغم تلاش رئیس و اکیپ اتفاقات آب و فاضلاب پلدختر اما همچنان در بیشتر ساعات شبانه روز ادامه دارد.

دهیار روستای افرینه پلدختر گفت:همچنین روستای "دمرود" افرینه بیش از چند روز است که مشکل آب دارند و علی رغم تعویض بخشی از شبکه انتقال و بازبینی مسیر خط لوله باز با مشکل روبرو هستند.

وی افزود: متاسفانه کمبود آب در روستاهای مسیر انتقال مجتمع آبرسانی باعث شده برخی از افراد شبانه، اقدام به تخریب شبکه آب کنند.

سلطانپور یادآورشد: در حالی که متولی شبکه انتقال، اداره آب و فاضلاب می باشد و دهیاران وظیفه اطلاع رسانی مشکل به مسئولان مربوطه و پیگیری را بر عهده دارند و به طور عملی حق دخل و تصرف در شبکه آب را ندارند هر چند این دهیاری از نزدیک شاهد زحمات مداوم و شبانه روزی این اداره در روستا برای رفع مشکل است.

دهیار روستای افرینه از بخشدارمعمولان خواست به جد با مدیریت رفع مشکل آب آشامیدنی در این روستا را قبل از ایجاد نارضایتی در مردم پیگیر شوند.

سید حبیب الله موسوی بخشدار معمولان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: آب آشامیدنی روستاهای افرینه ، زورانتل و جلگه خلج از مجتمع آبرسانی کوثر تامین می شود که دستکاری پیچ تنظیم توسط آبیار روستای افرینه باعث می شود که آب آشامیدنی روستاهای پایین دست با افت فشار مواجه شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • در حسن
    0

    یارب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها