استاندار کردستان:

ماسک تولیدی در داروخانەها و مراکز مجاز عرضە شود

استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه در استان شاهد تولید ماسک از سوی تعاونی‌ها و برخی واحدهای تولیدی هستیم ضروری است این ماسک‌ها برای اینکه در اختیار مردم قرار گیرد در داروخانه‌ها و مراکز مجاز عرضه شود.

ماسک تولیدی در داروخانەها و مراکز مجاز عرضە شود

بهمن مرادنیا روز یکشنبه در چهارمین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: هم اکنون روزانه در استان ۲۰۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود که تا ۲ هفته دیگر به ۵۰۰ هزار عدد می‌رسد که باید تدابیری اندیشید که این ماسک‌ها در داروخانه‌ها و مراکز مجاز عرضه و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش تولید گوشت قرمز در استان افزود: تولید کنندگان با توجه به ممنوعیت صادرات دام با مشکل مواجه هستند که در این رابطه وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باید تدبیر مناسب داشته باشند.

مرادنیا اضافه کرد: باید به تولیدکنندگان دام در کردستان اجازه صادرات داده شود و یا متولیان امر نسبت به خرید داخلی اقدام کنند تا این تولیدکنندگان نیز متضرر نشوند.

استاندار کردستان همچنین خواستار اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان شد و گفت: مصوبات این کمیسیون و اجرای دقیق آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به ضروت پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکید کرد و یادآور شد: اگر این امر محقق نشود در آینده و در رابطه با تامین سهمیه سوخت آنها دچار مشکل خواهیم شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها