در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد رخ داد؛

مصدومیت 4 محیط‌بان در درگیری با شکارچیان / عکس

مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد از مصدومیت چهار نفر از محیطبانان این منطقه در درگیری با شکارچیان خبر داد.

مصدومیت 4 محیط‌بان در درگیری با شکارچیان / عکس

چنگیز نیازی روز یکشنبه در این خصوص گفت: روز گذشته مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

اوافزود: محیط بانان در ساعت 21 با مشاهده متخلفین اقدام به دستگیری آنها نموده که متاسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مامورین کردند.

photo_۲۰۲۰-۰۸-۰۲_۱۲-۵۱-۱۶ (2).jpg

نیازی تصریح کرد: با درایت محیط بانان یکی از متخلفین که اقدام به تیراندازی نموده بود دستگیر شد و اسلحه وی ضبط گردید؛ ولی متاسفانه تعدادی از همراهان این متخلفین که قصد انتقال و جابجایی آنها را داشتند ضمن توهین به محیطبانان و تمرد از دستور ضابطین قضایی با آنها در گیر شدند.

او بیان کرد: در این درگیری، با آلاتی همچون چوب دستی، سنگ و چاقو چها رنفر ازمحیط بانان عزیز دچار مصدومیت شدند که مصدومیت یکی از آنها از ناحیه صورت خیلی حاد می باشد

نیازی گفت: هر چند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری ماموران، یکی از آنان دستگیر و بقیه آنها نیز شناسایی شدند.

مصدومیت 4 محیط‌بان در درگیری با شکارچیان / عکس

مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد گفت: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم در خصوص دستگیری متخلفین صورت گرفته است.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها