یک نماینده پیشین مجلس توضیح می دهد که چرا در دو دهه گذشته مجلس موفق به حذف کنکور نشده است

نفع کنکور مانع حذف کنکور! / وقتی خانه ملت از مافیا شکست می خورد!


13 مرداد 1399 - 06:44
5f270dd3d48bb_2020-08-02_23-32
نماینده سابق مجلس تاکید کرد: تمام مجالس از مجلس هفتم تا هم اکنون درگیر حذف کنکور هستند که به مسئله پیچیده‌ای تبدیل شده است.

قاسم جعفری، عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس در دیدگاه نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبر فوری نوشت: تمام مجالس از مجلس هفتم تا هم اکنون درگیر حذف کنکور هستند که به مسئله پیچیده‌ای تبدیل شده است، زمانی پیچیدگی مسئله بیشتر می شود که عده ای جهت دار از آن منفعت می‌برند!

 

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: تمام مجالس از مجلس هفتم تا هم اکنون درگیر حذف کنکور هستند که به مسئله پیچیده‌ای تبدیل شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f270dd3d48bb_2020-08-02_23-32
13 مرداد 1399 - 06:44

قاسم جعفری، عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس در دیدگاه نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبر فوری نوشت: تمام مجالس از مجلس هفتم تا هم اکنون درگیر حذف کنکور هستند که به مسئله پیچیده‌ای تبدیل شده است، زمانی پیچیدگی مسئله بیشتر می شود که عده ای جهت دار از آن منفعت می‌برند!

 

منبع: خبرفوری

76

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
. 1 1 پاسخ 1399/5/13 -20:54

ایا علت مشارکت ۴۰ درصد در انتخابات مشخص هست؟مجلس هیچ کجا پشت مردم نبود مافیا باز هم پیروز شد.موفق باشین

یه ایرانی 1399/5/13 -22:33

بجای انتخابات مجلس باید انتخابات مافیا برگزار کنند اون موقع مردم بهتر میدونن چی به چیه و به کی رای بدن!!!

معلم 1 1 پاسخ 1399/5/13 -20:33

هر دو بچه ی کنکوری من کرونا گرفتند چه جوری امتحان بدن

احمد 1 1 پاسخ 1399/5/13 -19:51

این دولت و مجلس خیلی وقته میخوان کنکور را حذف کنن هیچ خبری هم نشده و نخواهد شد

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/5/13 -18:56

بسیارعلی

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1399/5/13 -17:50

نماینده ها خودشان سهام داران اصلی اموزشگاههای کنکور هستن

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1399/5/13 -17:27

نماینده ها اگه عرضه داشته باشند باید حذف کنند

ایرانی 4 0 پاسخ 1399/5/13 -13:39

بازار سهم یزرگی در انقلاب دارد و هنوز آنچه باید از کشت خود برداشت کند محصول درو نکرده است .بازاردر امتحان بزرگ موفق بوده است و نتیجه این موفقیت هم ثروتهای بی حساب نیت خیرش است .قارون مارون و طاغوت و ماغوت پیش بازاریان محترم پادو حجره هم نیستند .

راوی 5 0 پاسخ 1399/5/13 -13:22

این مجلس تا بخاد به راس امور برسه دوره اش تمام شده

عباس 9 0 پاسخ 1399/5/13 -13:16

اگر دنبال حل مشکل هستید مافیای اصلی ایران را ( صدا و سیما ) را حذف کنید همه ی بد بختیای ما از این ارگان هست

شهدای فکه 6 0 پاسخ 1399/5/13 -12:28

چرا آدرس غلط میدن مافیای کنکور خود مجلسی ها هستند اکثرا خودشون ذینفع هستند ، مردمو دست نندازید

ناشناسضش 6 0 پاسخ 1399/5/13 -12:22

نمونه ای دیگر ازمجلس ونمایندکان وقواتین بی خاصیتش پس چگونه می خواهند به امور کشور رسیدگی کنند .

یک ایرانی 5 0 پاسخ 1399/5/13 -11:47

این همه به اسم کلاس کنکور روی شهریه ثبت نام می گیرند خب اگر کنکور حذف شود دکان بیش از یکی دو نفر است که تخته میشود.مثل همین پول سرویس مدارس که بعد از مجازی شدن اموزش هم حاضر نشدند پس بدهند!!!

saba 2 0 پاسخ 1399/5/13 -10:12

badtar az konkur va korona bela taklifiehhhhhh