گلایه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از استانداری/ استاندار، خواهش ما برای عدم برگزاری نمایشگاه‌ها را نادیده گرفت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ابراز تاسف از برپایی برخی نمایشگاه‌ها در آذربایجان شرقی، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم در صورت برپایی هر نمایشگاهی، در آن شرکت نکنند.

گلایه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از استانداری/ استاندار، خواهش ما برای عدم برگزاری نمایشگاه‌ها را نادیده گرفت

عباسعلی درستی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: تبریز هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار داشته و فعالیت گروه‌های سه و چهار در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است که نمایشگاه‌ها نیز جزو گروه چهارم هستند.

وی گفت: از هفته‌ها قبل طی مکاتباتی با استاندار خواهش کرده بودیم تا هیچ نمایشگاهی برگزار نشود، اما بنا به مصلحت‌ برخی نمایشگاه‌ها برپا شدند و متاسفانه خواهش ما را در این خصوص قبول نکردند.

وی در ادامه اظهار کرد: آمار بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در آذربایجان شرقی نسبت به هفته‌های گذشته به دنبال همراهی مردم و استفاده تعداد زیادی از آن‌ها از ماسک، به صورت بسیار جزیی در حال کاهش است.

درستی اضافه کرد: با وجود افزایش رعایت توصیه‌ها، این میزان از همکاری کافی نبوده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل بیماری باید بیشتر از اینها باشد.

وی با بیان اینکه شرایط بسیار شکننده است، افزود: از مردم خواهش می‌کنیم تا جایی که می‌توانند از شرکت در تجمعات و مکان‌های شلوغ و پررفت و آمد خودداری کنند.

وی متذکر شد: هم اکنون وضعیت ۱۳ شهرستان از ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی و قرمز است.

درستی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با جدی گرفتن هشدارها و رعایت دستورالعمل‌هایی که پنج ماه است مورد تاکید هستند، شاهد بهبود وضعیت در استانمان باشیم.

در یک ماه اخیر این دومین نمایشگاهی است که در تبریز برپا می‌شود در تیرماه نمایشگاه ملزومات جهیزیه برگزار شد و هم اکنون نیز هفدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته در حال برگزاری است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها