تاخیر 7 ماهه در پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان امیر المومنین گناوه

یکی از پرسنل بیمارستان امیر المومنین(ع) شهرستان گناوه از عدم پرداخت حقوق پرسنل این بیمارستان با گذشت بیش از 7 ماه خبرداد.

تاخیر 7 ماهه در پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان امیر المومنین گناوه

یکی از کارکنان بیمارستان امیر المومنین(ع) شهرستان گناوه که نخواست نامش فاش شود گفت: نیروهای پرسنلی این بیمارستان 74 نفر هستند که سابقه کاری آنها بین 5 تا 10 سال است. اغلب کارکنان نیروهای ساعتی هستند و تاکنون به نیروهای شرکتی و قراردادی تبدیل وضعیت نشده اند.

وی ادامه داد: تاکنون بارها برای حل مشکل به اداره کار شهرستان مراجعه کرده‌ایم ولی نتیجه‌ای نداشته است. با وجود اینکه در این شرایط سخت کرونا حاضر نشدیم دست از خدمت به مردم برداریم و کارمان را رها کنیم ولی مسئولان بیمارستان باز هم حاضر به انعقاد قرار داد با ما نشدند و این در حالی است که اکثر پرسنل متاهل و دارای چند سر عائله هستند.

این منبع آگاه افزود: در حال حاضر بیش از 7 ماه است که حقوق پرسنل پرداخت نشده و در طی سال هایی که در این بیمارستان کار می کنم هیچگونه سابقه بیمه ای برای مان لحاظ نشده است. به مسئولان بیمارستان که مراجعه کرده ایم می‌گویند شرایط همین است و هرکسی ناراضی است می تواند برود و یا برای پرداخت حقوق معوقه وعده امروز و فردا را می دهند.

وی به پیگیری مطالبات مزدی کارکنان بیمارستان از طریق مسئولان فرمانداری اشاره کرد و گفت: فرمانداری هم می گوید برای پیگیری مشکل مان باید دسته جمعی شکایت کنیم تا پیگیر مطالبات مان از بیمارستان شوند.

البته فرماندار به تازگی وعده داده به مرور مطالبات پرسنل پرداخت خواهد شد که با گذشت یک هفته هنوز خبری نشده است.

تاکنون چند بار داخل ساختمان بیمارستان تجمع کرده ایم ولی بی فایده بوده است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • از پرسنل شرکت جهاد نصر کرمانشاه
    0

    خبر فوری چرا کامنت مرا منتشر نمیکنی ؟؟؟؟ ما 1000 نفر پرسنل شرکت جهاد نصر کرمانشاه 10 ماهه حقوق و عیدی رو هم نگرفته ایم !!!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    حقوق میخواهید چکار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها