دبیرکل حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت، با تعویق کنکور مخالفت کرد

دبیرکل حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در توییتی نوشت: اگر امسال کنکور برگزار نشود، داوطلبان امسال رقیب داوطلبان سال آینده خواهند شد.

دبیرکل حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت، با تعویق کنکور مخالفت کرد

علی شکوری راد در توییتی نوشت: اگر امسال کنکور برگزار نشود، داوطلبان امسال رقیب داوطلبان سال آینده خواهند شد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کنکوری
    0

    الآن شرایط خیلی خوبه ؟

  • خلیل
    0

    کاش یک نفر به من توضیح بده سمت این اقا چیه در این کشور به هر کاری همه اجازه دخالت دارند وقتی این اپیدمی کرونا با این قدرت کشندگی فوق العاده وحشتناک در همه جا ی کشور گسترده هست .وقتی این همه خود گروه پزشکی را ازبین برده و وقتی ریس ستاد کرونا مخالف برگزاری تجمع بیش از دو نفر هست اونوقت شما این اقا چی هست خودش کجاست چیکاره اهالی کنکور هست کنکور که سهل هست الان پای مرگ و زندگی در میان هست الان اگر بالا سر یک کرونایی ببریدش ببخشید صد دفعه حرفش را پس میگیره هنوز بیمار کرونایی بدحال ندیده ایشون

  • پوریا پارسایی
    0

    سلام فکر می کنم در این چند ماه آنقدر با روح و روان بچه ها بازی شد ( بازی برگزاری کنکور و عدم برگزاری کنکور ) هر کسی برای مطرح شدن نام خودش مطالبی نوشت و بدون آنکه بداند چرا مخالف کنکور هستیم قلم فرسایی کرد . بسیاری نگران شیوع سریع بیماری بعد از کنکور هستند . آخر مهر یا شهریور و حتی آبان فرصت خوبی است برای آزمون کارشناسی . بگذارید آنچه در آزمون کارشناسی ارشد کاشته اید به بار بنشیند ، آنگاه بعد از گذشت 14 روز آزمون بعدی را برگزار کنید . دوستان مسئول که الحمدالله اینقدر درگیر هستند که خبرها و سایت ها را نمی خوانند اما اگر یک نفر مطالب را مطالعه کردند خواهش می کنیم از تشبیه بچه های این آّب و خاک به مراجعه کنندگان پاساژها و کنار دریا و جمع کردن فالوئر خوداری کنید . دوستان مسئول بسیاری از این افراد دلسوز هستند . نقل است از امام صادق (ع) "محبوب ترین برادرانم نزد من کسی است که عیب های مرا به من به عنوان «هدیه» بازگوید." داریم عیب شما را به شما می گوییم و شما به ما تهمت می زنید . از خدا بترسید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها