باشگاه سپاهان خطاب به استقلالی‌ها: از هدیه داور لذت ببرید و در مورد نورافکن اظهارنظر نکنید

باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال تهران بیانیه‌ای را صادر کرد.

باشگاه سپاهان خطاب به استقلالی‌ها: از هدیه داور لذت ببرید و در مورد نورافکن اظهارنظر نکنید

باشگاه سپاهان ، به دلیل هجمه های وارد شده به بازیکنان این تیم در دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال تهرا ن بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است.

دوست نداشتیم و نداریم در مورد دیدار و نتیجه‌ای که شخص سوم و خارج از ۲ تیم در نتیجه آن تأثیر گذار بوده است صحبت کنیم. ولی به بازیکنان در باشگاه استقلال و همچنین پیشکسوتان این باشگاه پیشنهاد می کنیم که در مورد بازیکن تیم سپاهان به خصوص امیدنورافکن صحبت نکنند که نه حرفه‌ای است نه اخلاقی. به طور قطع صحبت کردن در مورد اصل اتقاقی که افتاد و حرف‌هایی که از طرف بعضی از بازیکنان و کادر حریف نسبت در جریان اتفاقات نیمه اول و بین ۲ نیمه در راهروی خروج خطاب به نورافکن و کادر داوری زده شده، واقعیت‌ها را آشکار می کند و به ضرر این عزیزان خواهد بود. پیشنهاد می کنیم از هدیه داور لذت ببرند. لیگ و جام حذفی ادامه دارد و ترجیح می‌دهیم روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم و البته که اگر قرار باشد با رفتار‌های مشابه دوستان نسبت به داور و «فیرپلی» مواجهه شویم، راه دیگری انتخاب خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    جالبه که هر بازی که سپاهان میبازد باختش را میاندازد گردن داور !!!

  • ل.ن
    0

    اول .پنالتی بازی رفت به اون در . دوم. سپاهان با بازی نکردن در برابر پرسپولیس شانس قهرمانی رو از تیمهای دیگر رو گرفتن. چقدر بیانیه مسخره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها