تقدیر وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن از قوه قضاییه

در پی قطعی شدن رای پرونده سکه ثامن، رسول کوهپایه زاده، وکیل مالباختگان این پرونده در متنی در صفحه شخصی خود از قوه قضاییه قدردانی کرد.

تقدیر وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن از قوه قضاییه

در پی قطعی شدن رای پرونده سکه ثامن، رسول کوهپایه زاده، وکیل مالباختگان این پرونده در متنی که در صفحه شخصی خود در خصوص رای این پرونده منتشر کرد، نوشت:۱- برای مالباختگان و شکات و وکیل ایشان در پرونده‌های کیفری، مهمترین مرحله از فرایند رسیدگی قسمت اجرای حکم است که میتواند ذائقه تظلم خواهان را با چشیدن طعم اجرای عدالت و احقاق حق شیرین کند.

۲- در پرونده سکه ثامن که از پیچیدگی‌های حقوقی، اقتصادی، فنی و رایانه‌ای برخوردار بود، رای دادگاه بدوی که از سوی قاضی قاسمی ساغند انشاء گردید از اتقان و استحکام و استدلال درخشان و قابل تقدیری برخوردار است که در فرصت مناسب تجزیه و تحلیل و نقد و ارزیابی آن به علاقمندان تقدیم خواهدشد.

٣- احقاق حقوق موکلین در این پرونده، بدون درایت، قانونمداری، عدالتخواهی و قاطعیت شخص ریاست محترم مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، قاضی مسعودی مقام امکانپذیر نبود.

۴- تفسیر ناصواب متهم و اجرای احکام در این پرونده از دادنامه صادره سبب تضییع حقوق موکلین شده بود. امروز ۱۲ مرداد به وکالت از مالباختگان با ریاست محترم شعبه صادر کننده رای قطعی قاضی مسعودی مقام ملاقات نمودم و ضمن بیان مشکلات پیش آمده در مرحله اجرای حکم طی لایحه‌ای از ایشان درخواست کردم در مقام تفسیر رای صادره جهت جلوگیری از انحراف، ارشادات لازم را به قسمت اجرای احکام دادسرای مربوطه ابلاغ نمایند که ایشان نیز همچون همیشه با سعه صدر عرائض اینجانب را استماع و بر اجرای مر قانون و دادنامه صادره تاکید کردند.

۵- حضور قضات دانشمند، مجرب و متخصص و در عین حال قاطع و عدالتخواه در پرونده‌های کیفری کلان اقتصادی در سطح ملی، هم مایه اعتبار دستگاه قضایی است و هم موجب دلگرمی و امید مالباختگان و تظلم خواهان.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها