پسر نتانیاهو تظاهرکنندگان مخالف پدرش را "موجودات فضایی" خواند

یائیر نتانیاهو امروز (دوشنبه) تظاهرکنندگان مقابل مقر رسمی اقامت پدرش را موجودات فضایی توصیف کرد که موجبات سرگرمی و تفریح آنها می‌شوند!

پسر نتانیاهو تظاهرکنندگان مخالف پدرش را "موجودات فضایی" خواند

طبق گزارش روسیا الیوم، یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم درباره تظاهرات مخالفان پدرش در مقابل مقر اصلی اقامتش در خیابان بالفور در قدس غربی پاسخ داد: پدرم تصاویری را مشاهده می‌کند که همه ما می‌بینیم آنها -تظاهرکنندگان- شبیه موجودات فضایی هستند و کارهای آنها او را می‌خنداند و باعث تفریح پدرم می‌شود.

او که اظهارات جنجالی علیه تظاهرکنندگان مخالف داشته این بار هم گفت: به پدرم (نتانیاهو) پیشنهاد می‌کنم تصاویری منتخب از تظاهرات را ببیند تا بیشتر سرگرم شود. این تصاویر بعضا به او به قدرت می‌بخشند.

اظهارات او در این باره با واکنش تندی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد به طوری‌که مجبور شد در توییتر توضیح دهد، منظورش از موجودات فضایی کسانی است که با ظاهری عجیب در تظاهرات حاضر می‌شوند.

این در حالی است که میکی زوهاور رئیس ائتلاف دولتی از حزب لیکود معترضان به نتانیاهو را اجیر شدگانی خواند که برای حضور در تظاهرات پول گرفته‌اند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها