۱۰ دلیل سناتور ارشد آمریکایی برای کنار زدن ترامپ:

 او «نژادپرست و دروغگوی بالفطره» است

سناتور ارشد آمریکایی ضمن بر شمردن ۱۰ دلیل درباره ضرورت شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، او را نژادپرست و دروغگوی بالفطره خواند.  

 او «نژادپرست و دروغگوی بالفطره» است

نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا در سلسله توییت‌هایی خطاب به حامیان خود و مردم آمریکا برای آنها به ۱۰ دلیل درباره اینکه چرا باید دونالد ترامپ از ریاست جمهوری کنار زده شود، اشاره کرد.

برنی سندرز در ابتدای این سلسله توییت نوشت: «می‌خواهم برای شما ۱۰ دلیل بیارم که چرا ما با هم باید هر کاری که بتوانیم انجام دهیم تا بزرگترین میزان مشارکت رای دهندگان در تاریخ (آمریکا) ایجاد کنیم و کاری کنیم که ترامپ وسایل خودش را از (کاخ سفید) جمع کند (از ریاست جمهوری کنار برود) البته دلایل بسیار بیشتری هم وجود دارد».

این سناتور نام آشنای کنگره این کشور سپس به این ۱۰ دلیل زیر اشاره کرد:

«۱- دونالد ترامپ در بطن خود یک رهبر مستبد است و اعتقادی به دموکراسی ندارد. ۲- دونالد ترامپ قانون اساسی ایالات متحده را نمی‌فهمد یا احترامی به آن نمی‌گذارد. ۳- دونالد ترامپ یک دروغگوی بالفطره است. ۴- دونالد ترامپ اعتقادی به علم ندارد. ۵- سیاست‌های دونالد ترامپ به دوستان میلیاردرش سود می‌رساند و به نیازمندی‌های خانواده‌های طبقه کارگر حمله می‌کند. ۶- دونالد ترامپ، نژادپرست است. ۷- دونالد ترامپ، بیگانه ستیز است. ۸- دونالد ترامپ به تبعیض جنسی باور دارد. ۹- دونالد ترامپ یک فرد دارای تعصبات مذهبی است. ۱۰- دونالد ترامپ با جامعه هم‌جنس گرایان خصومت دارد».

این سناتور آمریکایی که خود نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) بود، پیشتر رسما از «جو بایدن» حمایت و اعلام کرد که تمام توانش را برای پیروزی او در انتخابات به کار می‌گیرد.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها