امیر علی‌اکبری

بهترین مبارز سنگین وزن دنیا من هستم/ «شیخ آهنی» آمریکا قلابی است

مبارز سنگین وزن ایرانی پس از توافق با یک سازمان آسیایی پس از رفع مشکلی که ویروس کرونا ایجاد کرده است، به روی رینگ می رود. او بعد از امضای قرارداد برای حریفانش خط و نشان کشید.

بهترین مبارز سنگین وزن دنیا من هستم/ «شیخ آهنی» آمریکا قلابی است

امیر‌ علی‌اکبری روز دوشنبه به طور رسمی و با امضای قراردادی به سازمان «وان چمپیونشیپ» پیوست. به گفته علی عبدالعزیز مدیر برنامه علی اکبری، مبارز کشورمان اواخر ماه اُکتبر سال جاری اولین مبارزه خود در این سازمان را انجام خواهد داد.

امیرعلی‌اکبری در مبارزات خود پنج پیروزی پی در پی را به دست آورده و تنها یک شکست در کارنامه او دیده می‌شود که برابر «میرکو کرو کاپ» افسانه‌ای بود. از ۱۰ پیروزی امیر، هفت پیروزی او هم با ناک اوت فنی بوده است.

امیر پس از امضای این قرارداد گفت: من امیرعلی اکبری هستم. من آیرون شیخ (شیخ آهنی) واقعی هستم و افتخار ایرانم. ایالات متحده یک نفر به نام شیخ آهنی دارد که البته یک کشتی‌گیر قلابی است. از اینکه با «وان چمپیونشیپ» قرارداد بستم خوشحالم. من به دسته سنگین وزن آنها یورش خواهم برد و با قهرمانشان «برندون وِرا» نبرد خواهم داشت. وقتی کارش را یک سره کردم آنها دیگر او را نخواهند شناخت چون که چهره او را به هم خواهم ریخت.

وی ادامه داد: من معتقدم که بهترین مبارز سنگین وزن حال حاضر دنیا هستم. من توقف ناپذیرم. من به وان «چمپیونشیپ» می آیم و کل ارتش پارسی را با خودم به آنجا می آورم. هیچ کسی در امان نیست.

شایان ذکر است که علاوه بر حضور علی اکبری، سه مبارز ایرانی دیگر از تیم امیر علی اکبری به نام‌های مسعود صفری، مهدی برقی و علی فولادی هم به این سازمان بزرگ پیوستند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها