رونالدو به بازی در پاری سن ژرمن فکر می‌کند؟

نشریه فرانس فوتبال مدعی شد ستاره پرتغالی به بازی در پاری سن ژرمن فکر می‌کند.

رونالدو به بازی در پاری سن ژرمن فکر می‌کند؟

زمانی که دیدار یوونتوس برابر رم به پایان رسید، تیم تورینی با وجود شکست جشن را شروع کرد. در ورزشگاه خالی از تماشاگر، شاگردان مائوریتسیو ساری نهمین قهرمانی پیاپی خود را در سری آ جشن گرفتند. یک رکورد تاریخی در کالچو که کریستیانو رونالدو در دو فصل اخیر بخشی از آن بود. مهاجم پرتغالی در این جشن شاد بود، می‌رقصید و از این قهرمانی در کنار هم تیمی‌هایش لذت می‌برد. او کاملا عضوی از یوونتوسی بود که به دنبال پایان دادن به ناکامی‌هایش در اروپا است. بانوی پیر محکوم به جبران نتیجه برابر لیون است اگر می‌خواهد در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون حاضر شود. پیروزی در خانه و قهرمانی در اروپا با یوونتوس یکی از معدود چالش‌های باقی مانده برای رونالدو خواهد بود که انواع مختلف عناوین باشگاهی، ملی و فردی را به دست آورده است.

یکی از ویژگی‌های رونالدو ادامه دادن و ادامه دادن برای پیروزی است. او با چنین شخصیتی به تورین رفته است و ممکن است خیلی زودتر از انتظار ایتالیا را ترک کند. به نوشته فرانس فوتبال ستاره پرتغالی به بازی کردن برای پاری سن ژرمن فکر می‌کند. این ایده را از چند ماه پیش در سر داشته است.

رونالدو پس از موفقیت در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا می‌خواهد این بار فرانسه و شهر پاریس را امتحان کند. نشریه فرانسوی تصویری از مهاجم یوونتوس در حال شام خوردن منتشر کرده است که پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل لوکوموتیو خوشحال نیست چون از عملکرد تیمش راضی نبوده است. می‌گویند از آن شب به بازی کردن در PSG فکر کرده است.

هم بازی شدن با نیمار یا کیلیان ام‌باپه که فرانس فوتبال مدعی شده است رونالدو رابطه خوبی با این دو بازیکن دارد به نفع مهاجم پرتغالی خواهد بود. همچنین می‌تواند در شهری مانند پاریس زندگی کند که بیش از تورین آنجا را دوست دارد. نشریه فرانسوی نوشت: "رونالدو ناراضی نیست اما خوشحال هم نیست." فرانس فوتبال همچنین ادعا کرد نزدیکان ستاره پرتغالی احتمال جدایی این بازیکن از یوونتوس را پیش از قرنطینه خیلی بالا می‌دانستند. اکنون با کووید ۱۹ و بحرانی که باشگاه‌ها از آن رنج می‌برند که مانع از آن خواهند شد پیشنهاد قابل توجهی به رونالدو داده شود.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها