عکس‌های عجیب از عروسی زوج پرستار در بیمارستان کرونایی اهواز

زوج پرستار بیمارستان امیرالمومنین اهواز با رنگ و بوی کرونا جشن عروسی شان را در بیمارستان برگزار کردند.

عکس‌های عجیب از عروسی زوج پرستار در بیمارستان کرونایی اهواز

جشن پیوند 2 پرستار بیمارستان امیرالمومنین اهواز با رنگ‌ و بوی کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر این بیمارستان در فضایی مفرح برگزار شد.

دو پرستار از پرستاران فعال در بخش خدمات اورژانس کرونا بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز پس از خروج این بیمارستان از چرخه خدمات درمانی به بیماران کرونا، زندگی مشترک زناشویی خود را شروع کردند.

این مراسم در فضایی مفرح و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امیرالمونین اهواز و با حضور تعدادی از پرسنل و کادر درمان برگزار گردید.

بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهوازهفته گذشته با مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا از چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شد و شنبه هفته جاری فعالیت عادی خود را به جامعه هدف شروع کرد.

جشن عروسی زوج اهوازی در روزهای کرونایی در بیمارستان

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این آیین با تقدیر از مجموعه کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در ارائه خدمات شبانه روزی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: این جشن شادی در ایام خجسته دهه ولایت و امامت نشان داد که با وجود جولان کرونا در خوزستان، زندگی جاری و عشق باقی است و کرونا قادر نیست جریان زندگی را متوقف کند.

صادق جلیلی با بیان اینکه کادر درمانی، پزشکی و پشتیبانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در آزمون الهی خدمت به هموطنان مبتلا به بیماری کرونا خوش درخشیدند ابراز امیدواری کرد خدمات جهادگونه کادر درمانی این بیمارستان به خانواده تامین اجتماعی در دوره پساکرونا تداوم داشته باشد.

پرستار کرونا

پرستار ازدواج کرونا

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ع.م
    0

    آرزوی خوشبختی برای زوج جوان امیدوارم خداوند پاداش زحماتشون را در دنیا و آخرت بده امین

  • ایرانی
    0

    این جا خوزستان نعجب نکنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها