فال روزانه چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۵ مرداد به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید راه خود را از دیگران جدا کنید و به دنبال رویا‌های خودتان باشید. در این سال با مشکلاتی روبرو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکلات کمر شما را خم کند و بیشتر از همیشه تلاش کنید. در آبان امسال یکی از آشنایان که چشم شوری دارد، به شما حسادت می‌کند، اجازه ندهید این فرد آسیبی به شما وارد کند. آذر و دی امسال یکی میان شما و اطرافیان سوءتفاهم‌هایی ایجاد می‌شود، اما در نهایت ختم به خیر خواهد شد. بهار سال آینده، زمان خوشی شما است و در این فصل نه تنها به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید، بلکه شرایطی برای مسافرت و تفریح پیدا می‌کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با مردم‌داری و محبت به پایان برسانید و با کار و تلاش این سال را به یکی از بهترین سال‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسر‌های بیشتری برای شما درست کند. روحیه‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. از کنار مشکلات دیگران به راحتی گذر نکنید.

اردیبهشت

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد.

خرداد

اعضای خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. سودسرشاری از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید.

تیر

زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما به موفقیت چندانی نرسیده‌اید و این شرایط، زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. اجازه ندهید افسردگی بر شما غلبه کند و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید، در نتیجه تلاش بیشتری در زندگی به کار بگیرید و به خاطر داشته باشید که موفقیت در چند قدمی شما است. یکی از بزرگان فامیل امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود، پندواندرز‌های ایشان را به کار ببندید. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید.

مرداد

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. اختلاف‌نظر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید. انرژی و توان خود را به انجام کار‌های مهم و ضروری اختصاص دهید.

شهریور

علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و مواظب باشید این روحیه زمینه انزوای شما را فراهم نکند. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است که دست از پا خطا نکنید. کار‌های مهم را سرسری نگیرید و جدی‌تر به کار و زندگی نگاه کنید.

مهر

برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. اهمیتی به نظر دیگران ندهید و راه خودتان را بروید.

آبان

آرامش خود را حفظ کنید و روز را بدون نگرانی و استرس به پایان برسانید. کار مهمی در پیش رو دارید، اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید. روز خوبی را برای انجام کار‌ها در پیش دارید و به مشکل خاصی بر نخواهید خورد.

آذر

با اطرافیان مهربان باشید و برای خودتان دشمن‌تراشی نکنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. بین شما و عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. فرصتی برای شرکت در کار‌های خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با شرکت در کار‌های خیر، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید.

دی

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی تان خواهد شد. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر می‌اندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد.

بهمن

برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افرادی که نیازمند کمک هستند را بگیرید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کار‌های امروز مشکلی نخواهید داشت. امروز یکی از دوستان که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده، به دیدارتان می‌آید و دلتنگی‌تان را خاتمه می‌دهد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

اسفند

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کار‌ها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کار‌های خود قرار دهید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها