پارتنر جدید برد پیت پیدا شد

جوئی کینگ ستاره Kissing Booth در فیلم اکشن

پارتنر جدید برد پیت پیدا شد

جوئی کینگ ستاره‌ فیلم "غرفه بوسه" در حال مذاکره با سونی است تا در فیلم اکشن و تریلر "قطار سریع‌السیر" در مقابل "برد پیت" بازی کند. "دیوید لیچ" کارگردان "هابز و شا" بر نگارش فیلمنامه توسط "زک اولکویچ" نظارت می‌کند و بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

این پروژه پس از ملحق شدن لیچ و سپس پیت که اولین فیلمش را پس از "روزی روزگاری در هالیوود" را بازی می‌کند به سرعت در حال پیشرفت است. فیلمبرداری پروژه از پاییز آینده در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

داستان فیلم از یک رمان ژاپنی نوشته‌ی "کوتارو ایساکا" اقتباس خواهد شد. نسخه‌ی انگلیسی این رمان قرار است سال آینده توسط "هارویل سکر" منتشر شود. لیچ و "کلی مک‌کورمیک" با کمپانی ۸۷نورث این فیلم را به تولید می‌رسانند. سونی اخیراً اعلام کرده بود که در حال توسعه‌ی یک پروژه بر اساس مانگای محبوب ژاپنی "وان پانچ من" به عنوان آغازگر یک چندگانه است.

از داستان "قطار سریع‌السیر" اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده اما منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که کینگ یکی از چهار نقش اصلی را در مقابل پیت بازی می‌کند و انتظار می‌رود تنها زن گروه باشد. این پروژه اکشن‌ترین فیلم کینگ تا به امروز خواهد بود. او امسال تابستان پرسروصدایی را پشت سر گذاشته و فیلم کمدی رمانتیک "غرفه بوسه ۲" او به تازگی از نت‌فلیکس منتشر شده و تولید قسمت سوم آن هم به تأیید رسیده است. او سابقه‌ی بازی در سریال "تظاهر" شبکه‌ی هولو را نیز دارد و به جوان‌ترین بازیگری تبدیل شده که با یک سرویس استریمینگ قراردادی چندساله به امضاء رسانده است.

منبع: ۳۰نما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها