۴۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از ثبت نام ۴۸ هزار نفر برای دریافت وام کرونایی در استان خبر داد.

۴۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

محمد رضا آمیان ضمن اعلام این خبر افزود: ۱۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و سهل کرونایی به استان تخصیص یافته که براساس ۱۴ رسته شغلی و زیر مجموعه ۷۲۰ شغل، افراد شناسایی و تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان تعطیلی کارخانه‌ها و اصناف به دلیل شیوع کرونا عده ای از کارگران و کارفرمایان متضرر شده و کسب و کارهای‌شان دچار زیان شده است، اظهار کرد: در آذربایجان غربی بیش از ۴۷هزار نفر مشمول بیمه ای کارگران، کارفرمایی و خویش فرمایی برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند که بعد از پایش و استخراج اطلاعات از طریق تامین اجتماعی به افراد مشمول تسهیلات پرداخت می شود.

آمیان با تاکید بر اینکه تسهیلات کرونایی با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه است، یادآور شد: افراد مشمول می توانند از ۶ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات کرونایی دریافت کنند.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۲۵هزار نفر در استان برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ثبت نام ‌کرده اند که بعد از کار کارشناسی ۱۲ هزار نفر دارای شرایط دریافت بیمه بیکاری بودند که به مرور این مقرری را دریافت می کنند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها