کشف 93 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف نزدیک به 93 مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش طی2 عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

کشف 93 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

سرهنگ رمضان اللهوردیان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت 2 نفر که با یک دستگاه خودروی وانت پراید در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند مطلع و موضوع را در دستور کار عملیاتی قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگران مرگ و نوع خودروی آنها و با هماهنگی های لازم، تیم های ویژه در محدوده این شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مراغه اضافه کرد: در عملیاتی غافلگیرانه ماموران با ایجاد ترافیک مصنوعی خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار17 کیلو و 900 گرم حشیش که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

اللهوردیان افزود: در این زمینه 2 متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین از کشف 74 کیلو و 870 گرم تریاک از یک تریلر کشنده در این شهرستان خبر داد.

الهوردیان افزود: در این راستا، ماموران پلیس با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگران و نوع خودروهای آنها، یک دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه پژو نیز آن را اسکورت می کرد شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شگرد های خاص، خودرو پژو و همچنین تریلر قاچاقچیان را توقیف کرده و 3 متهم را دستگیر و برای بازرسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

وی گفت: در بازرسی دقیق از خودرو تریلر کشنده توقیف شده، مقدار74 کیلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و خودرو های مربوطه توقیف و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها