فال روزانه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. قدر داشته های‌تان را ندارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این رویکرد را تغییر دهید و زندگی‌تان را با تمام کمی و کاستی‌هایش بپذیرید. در ماه‌های مهر و آبان سال جاری فرصتی برای بهبود سبک‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و فکری به حال جسم و جان خود بردارید. بهمن امسال بهترین ماه سال تولدتان است و در این ماه با پیشرفتی چشمگیر روبرو می‌شوید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد، زمان استراحت شما است و در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده حسابی تفریح کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، دیدگاه خود را به زندگی تغییر دهید و این سال را به سالی سرشار از خوشی و شادکامی تبدیل نمایید.

فروردین

اهل ورزش و تحرک نیستید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. روز خوبی را در پیش ندارید و هزینه‌ گزافی روی دست‌ شما قرار می‌گیرد. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به بودن در کنار شما نیاز دارد.

اردیبهشت

احتمال دارد که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید.

خرداد

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید که کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. خبر خوشی از جانب یکی از اعضای نزدیک خانواده به دست شما خواهد رسید. محبتی که به همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید. سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید.

تیر

پولی که انتظارش را نداشتید به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. تعهدی که به اعضای خانواده دارید را فراموش نکنید و به اهل منزل اهمیت بدهید. عشقی سوزان و آتشین به جان شما می‌افتد. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. فرصتی از روز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید.

مرداد

گرفتار بیماری مزمنی هستید اما این بیماری بهبود پیدا می‌کند. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.

شهریور

دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوب‌تان درمیان بگذارید.

مهر

اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. برای موفقیت و پیشرفت، نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بی‌گدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت نمایید. با دوستانی رابطه برقرار کنید که درک کاملی از شرایط شما دارند. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید.

آبان

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. قبل از اینکه عدم پرداخت بدهی‌های عقب‌مانده، کار دست‌تان دهد، فکری به حال این بدهی‌ها بردارید. سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. امروز به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آيد و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود.

آذر

نیروی امید را دست‌کم نگیرید و افسردگی‌ها را کنار بگذارید. دخالت‌های بی‌جا در امور همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. یکی از اعضای خانواده شما امروز به موفقیتی دست پیدا می‌کند.

دی

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. از آنجایی که به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، ثبات مالی ندارید و این وضعیت امروز شما را به دردسر می‌اندازد. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. احتمال دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای صورت بگیرد.

بهمن

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیاندازد. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. امروز اگر مواظب نباشید، کارها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهای‌تان حسابی عقب می‌افتید. هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

اسفند

به فردی که از شما درخواست پول دارد پاسخ منفی بدهید. برای رسیدن به درک و تفاهم متقابل با همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر تلاش کنید. امروز زمان و ساعت از دست‌تان در می‌رود و احتمال دارد که بیش‌از‌حد وقت‌کشی کنید. روز خوبی برای انجام کارهای مذهبی و انسان‌دوستانه در پیش دارید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها