پای قرارداد جنجالی در میان است؟

حاشیه‌های یک بازداشت در پرسپولیس

عصر سه‌شنبه در ابعادی وسیع شایعه شد یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس بازداشت شده است. روابط‌عمومی باشگاه البته این خبر را تکذیب کرد، اما ساعاتی بعد وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه‌ای به تأیید موضوع پرداخت.

حاشیه‌های یک بازداشت در پرسپولیس

در بخشی از اطلاعیه وزارت ورزش آمده بود: «در راستای مبارزه با فساد در ورزش با پیگیری‌های این وزارتخانه و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، یکی از مدیران میانی یک باشگاه ورزشی پایتخت با حکم مقامات قضایی بازداشت شد. بدیهی است اقدامات لازم برای مبارزه با فساد در ورزش با قوت و قدرت و با هماهنگی مسوولان دو وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات تداوم خواهد داشت.»

دیروز و تا لحظه تنظیم این گزارش اطلاعات رسمی دیگری در این مورد منتشر نشده بود، اما خبرگزاری فارس در تحلیلی کوتاه، این بازداشت را به قرارداد منعقد شده بین باشگاه و کارگزار اسپانسری ربط داد.

در بخشی از گزارش فارس آمده است: چندی قبل درخصوص ابعاد شگفت‌انگیز و نامتعارف قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار مالی آن یعنی شرکت آتیه داده پرداز به‌صورت سلسله‌وار مطالبی را منتشر کردیم. در آن زمان نیز بسیاری از کارشناسان و دلسوزان این تیم پرهوادار پایتخت، این قرارداد را «ترکمانچای» لقب داده بودند. همزمان با این موضوع، برخی نهادهای نظارتی برای بررسی این‌گونه قراردادها وارد عمل شده و تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند. در نهایت نیز ماجرا به این نقطه رسید که وزارت ورزش و جوانان بازداشت یک مدیر میانی در یک باشگاه ورزشی پایتخت را تأیید کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • امیر
    0

    تیمشم مثل مدیراش فاسدن ، تیم حکومتی همینه دیگه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این تیم نیازبه تلاش ندارد مسولین خودشان انان راقهرمان می کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها