ماجرای وسواس گلاره عباسی/ خانه را دائم ضدعفونی می‌کنم

گلاره عباسی می‌گوید به‌خاطر ویروس کرونا دچار استرس و وسواس شده و مجبور است روزی چندبار خانه را تمیز کند.

ماجرای وسواس گلاره عباسی/ خانه را دائم ضدعفونی می‌کنم

گلاره عباسی درباره ویروس کرونا و وضعیت معیشتی هنرمندان گفت: «اطلاع زیادی از وضعیت اقتصادی مشاغل گوناگون ندارم اما می‌دانم که این روزها کمتر کسی حال خوب و جیب پر پول دارد.»

وی ادامه داد: «می‌خواهم از جانب همکاران و هم صنفی‌های خودم صحبت کنم، واقعا در این چندماه بسیاری از دوستانم به‌خاطر این ویروس آسیب دیدند. شغل ما جزو پرجمعیت‌ترین مشاغل موجود به حساب می‌آید زیرا تعداد کسانی که سر صحنه فیلمبرداری حضور دارند زیاد است. به خاطر همین بسیاری از پروژه‌ها کنسل شدند و همکارانم بیکار ماندند و از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند.»

این بازیگر همچنین درباره عدم امنیت شغلی هنرمندان گفت: «در این شرایط تازه فهمیده‌م که ما هنرمندان امنیت شغلی نداریم و اگر اتفاق غیرقابل پیشبینی مانند بیماری کرونا پیش بیاید دیگر کاری از دستمان برنمی‌آید.»

عباسی همچنین درباره استرس و وسواسی که به‌خاطر ویروس کرونا دچار آن شده است توضیح داد: « در این روزهای قرنطینه از صبح چندباری خانه را تمیز و وسایل را جابه جا می‌کنم. بدین شکل انرژی‌ام تخلیه می‌شود و کمی هم البته وسواس تمیزی در روزهای کرونا دارم. خانه را دائم ضد عفونی می‌کنم. خداراشکر کار صدا و ضبط کردن طوری است که از خانه هم می‌توانی انجام بدهی و کار کنی. »

منبع: پانا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها