افشاگری فتاح درباره اموال بیت‌المال که سیاستمداران در دست دارند؛

احمدی‌نژاد ملک ولنجک را پس دهد، حداد اجاره زمین فرشته را به‌روز کند / زاکانی، محل کارش و مولاوردی و ابتکار پول را برگردانند / حریف نیروهای مسلح نمی شویم

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آقای احمدی نژاد در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن ۱۸۰۰ متر مربع است.

احمدی‌نژاد ملک ولنجک را پس دهد، حداد اجاره زمین فرشته را به‌روز کند / زاکانی، محل کارش و مولاوردی و ابتکار پول را برگردانند / حریف نیروهای مسلح نمی شویم

پرویز فتاح در برنامه نگاه یک، درباره املاک بنیاد مستضعفان نکاتی را بیان داشت که چکیده آن در ذیل می آید:

در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی ساخته اند! خانم مولاوردی و ابتکار بابت تخیله ساختمان بنیاد ۵ میلیارد تومان میگیرند که این کار تخلف بوده است!
زمینی که آقای حداد عادل در منطقه فرشته برای مدرسه گرفته اند اجاره اش به روز نیست.

آقای احمدی نژاد در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن ۱۸۰۰ متر مربع است.
البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند. اگر آقایان مدعی مردم داری هستند باید ملک بیت المال را پس بدهند.

آقای حداد عادل ۸ هزار متر زمین هم در منطقه هروی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان را به بنیاد پس دادند قرار بود ایشان در آنجا مدرسه ای بسازند که مجوزهای آن توسط شهرداری صادر نشد.

در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که قبلا دست مجمع تشخیص مصلحت بوده ساختمانی ۱۲ طبقه است که در حال حاضر این ملک در اختیار مرکز پژوهش‌های مجلس است. انتظار داریم آقای زاکانی که ارزشی و بسیجی است و رییس این مرکز شده، در اولین حرکت انقلابی خود این ملک را به بنیاد تحویل دهد.

در ویدئوهای زیر کل توضیحات فتاح را ببینید.

احمدی نژاد ملک ولنجک را تحویل دهد

نه طبقه ساختمان مرکز استراتژیک مجمع، با استخر و سونا و جکوزی و حتی تصرف ملک خصوصی، بی مجوز بنیاد ساخته شد.

حریف ارتش و سپاه نمی‌شويم، املاک را پس نمی دهند

آقای زاکانی که ارزشی و بسیجی است و رییس مرکز پژوهشها شده، در اولین حرکت انقلابی خود این ملک را به بنیاد تحویل دهد

66

حجم ویدیو: 6.74M | مدت زمان ویدیو: 00:05:42 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 144
  • ali
    0

    چقدر مسئولین ما تحت فشار هستند و سختی میکشند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باعرق جبین. ودست کارگری دارن پول درمیارن ولشون کنین بیچاره های امریکانشینو

  • کاربر ناشناس
    0

    حتما اقای فتاح هوای ریاست جمهوری کرده که داره همه رو حتی کسی که خودش به این جا رسند خراب مکنه !! ‌‌‌

    نظرات شما -
    • شکراله فرجی بسیحی دوران دفاع مقدس
      0

      سلام خدمت جناب آقای فتاح واقعا"دستت درد نکند این اموال بیت المال متعلق به عموم جامعه هست ازشان بگیر خدا کمکتان باشد

    • کاربر ناشناس
      0

      سلام خدمت جناب آقای فتاح واقعا"دستت درد نکند این اموال بیت المال متعلق به عموم جامعه هست ازشان بگیر خدا کمکتان باشد واقعن مرد عمل هستی به امید خدا موفق هستی وامیدوارم برای ریاست جمهوری سال آینده شرکت فرمایید

  • azad
    0

    دوستانتون در حزب طلبکار اصلاح! پاکدستند؟ ملک و زمینی ندارند؟ مسکن مهر ساکن اند؟ واقعا پاکدست در این مملکت کمه شما فقط کافیه از اون چند نفر پاکدست گزارش تهیه کنید الباقی که نباشند وضع و حالشون روشنه! لامذهبا یکی و دوتام نیستن خدم و حشم و زاد و ولد هم دارن خوشنشینی و مسئول بودن!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مطمئن باشیداحمدی نژادجواب شماروخواهدداد چون پاک دسترین دولت بوده شمامحبوبیت احمدی نژادرونمیتونیدببینید اونایی که ملک های این مملکت روبه غارت برده اند،سرمایه های مردم وبیت المال رابه راحتی میخورن،اونایی که وام های میلیاردی واختلاس میکنن راچرانمیگید دیواری کوتاه ترازاحمدی نژادندیدین...

  • جبار
    0

    مجمع فقط دبیر کل ان عضو ثابتی است و این کار مختص آقای رضایی تا کی بی قانونی بس کنید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام من بجناب احمدی نژاد که هشت سال ریاست جمهور ایران عزیز بود که کار کسب بهترازامروز بود این وصل ها به ایشان نمی چسبد

  • حسین
    0

    دمت گرم بازم بگو. ادم اینها رو میشنوه با حرفهای این اقایون مقایسه مکنه غم و افسوس میاد سراغش.

  • شهدای فکه
    0

    اقای فتاح چرت و پرت نگو احمدی نژاد هشت سال رئیس جمهور این کشور بوده ، همه از دارایی این مرد بزرگ خبر دارند ، اولا تو اصلا چکاره ای ؟ یه مسئولیت با واسطه بهت دادند که خدمت نه خودنمایی کنی ! تو جاه نماز آب نکش ، برو سراغ اونایی که ثروت میلیاردی بدست آوردند بدون هیچ زحمتی فقط با رابطه بازی ، از جمله برخی از بستگان خودت ، مرگ بر کسی که نمک میخوره نمکدان میشکنه ...و... خیلی چیزهای دیگه که اینجا نمی گنجه .

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      چقدر داغ کردی ! پس حتما خبری بوده که افشاگری فتاح عصبانی تون کرده.

    • بهرام
      0

      آقای فتاح در اینجا کارش درسته،بیخودی مزخرف نگو و از خون شهدا مایه نذار! یارو اگه خادم و نوکر ملته داخل ولنجک چه شکری میخوره؟؟؟،یا سونا و جکوزی برا کجاشه؟ اگه خادمی و نوکر ملتی فرصت یه دوش گرفتن رو هم نباید داشته باشی چه برسه ۸ سال داخل ویلای ولنجک تلپ بشی جربزه داری برو درد مردم خوزستان رو حل کن!!

    • بهار
      0

      بهرام که گور میگرفتی همه عمر ، دیدی که چگونه گور بهرام گرفت ! من نمیدونم کجات داره میسوزه ولی بچه های جهادی هستند پماد بمالند !!

    • محمد
      0

      احمدی نژاد بیاد توضیح بده چرا برای رفتن به نیویورک دختر و پسرشو و عروسو و دامادشو و با بقیه فک و فامیلشون با خرج بیت المال می‌برد نیویورک

  • ناشناس
    0

    فقط هینها هستند دیگران ملکی مالی روتصاحب نکردن ؟واقعا بنیاد مستضعفان بنیاد مستکبران نیست

  • ناشناس
    0

    درود و سلام بشما که در این دنیای پر از نیرنگ و دورویی و جعل و تزویر شما با اینکه میدانیددر مملکت مابا افشا این مسائل هزینه انرا نیز باید بدهید ولی حضرتعالی با شهامت انرا از رسانه ملی برای این مردم سردر گریبان بازگو کردید ای کاش مملکت ما پنجاه نفرمثل شما را داشتند انوقت همه با افتخار و سربلندی فریاد میکشیدند من مسلمان ایرانیم تنها کشور مسلمانی هستیم که ادعا داریم احکام خدا و دین مبین اسلام را در جامعه اجرا میکنیم ولی در اصل اکثر مسئولین ما زبان و دلشان یکی نیست و برای کسب مال دنیا از هیچ کاری دست برنمیدارند مانند فقیر و گرسنه و تشنه ای هستند که وقتی به اب و طعام مفت دست پیدا میکنند همه را میکشند و ان اب و طعام را با ولع میخورند و جالب است سیر مونی هم ندارند در این 41 سال روی هرکسی از این مسئولین مردم حساب پاکدستی و سلامت باز کردند دیری نشد گندش درامد و تشتش به زمین خورد و صدای ان به افلاک رفت دل ادم میسوزد و اتش میگیرد وقتی فکر میکنیم با چه عشق و شوری در سال 57 مردم به خیابانها ریختند و برای خود زندگی جدید و پر از نعمات لطف الهی را رقم زدند ولی همه ان خیالها و تفکرات مانند نوشته رو ماسه های کنار ساحل دریا بود افسوس و صد افسوس در هر حال بعنوان کسی که نقش بسیار کمی در پیروزی انقلاب داشته به اصالت وپاکدستی و ایمانت و مرام و تفکرت و پدر و مادرت درود و سلام میکنم دست مولا علی همواره پشتیبان شما و امثال شما باشد .

    نظرات شما -
    • شهدای فکه
      0

      یعنی الان به نظر تو فتاح ادمه پاکیه ؟؟؟؟ اینقدر ادما مثل فتاح دیدیم حرف از بیت المال میزد که سر از کانادا درآورد !

  • ق
    0

    جناب آقای فتاح اموال بنیاد مستضعفان متعلق به ملت است همانند سهام عدالت بسویه بین مردم توزیع نمایید محل کار شما خیلی بزرگ است چند ده هزار متر که می توان گره اسکان چند ده هزار نفر را باز نمود..

    نظرات شما -
    • ش
      0

      ملت حقی در مورد اموال و عواید دستگاه ها و نهادهای نظام ندارد . فقط دولت متعلق به ملت است که انهم واقعا نیست

    • کاربر ناشناس
      0

      جناب اقای فتاح عزیز ایا به بنده یک وقت ملاقات پانزده دقیقه ای می دهید که بنده بقیه رو اعلام کنم اگر راست می گویید موافقت فرمایید

  • جاسم
    0

    حالا که محبوبیت احمدی نژاد را بیشتر متوجه شدند برای کنار زدن ایشان و کاهش محبوبیت ایشان در بین مردم ، این موضوعات جدید را مطرح میکنند چرا تابحال سکوت کردید و حرفی نزدید حالا که نزدیک انتخابات ریاست جمهوری 1400 شده و بیم فشار افکار عمومی وجود دارد میخواهند این موضوعات را مطرح کنند

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      احمدی نژاد دلار 800 تومنی تحویل گرفت دلار 4000 تومنی تحویل داد اونهمه جوونای مملکتو کشت به مردم گفت خارو خاشاک چی میگی تو

  • ث
    0

    آقای زاکانی هنوز در ساختمان مرکز پژو هش های مجلس آغاز بکار ننموده اند چرا شما قبلا به آقای لاریجانی نگفتید آنجا را تخلیه نمایند ضمنا انصاف حکم می کرد بمحض حضور ایشان در مرکز پژوهش های مجلس مکاتبه ای وگردشکاری انجام مهلتی برای تخلیه مقرر اگر ایشان کوتاهی می نمودند موضوع را رسانه ای می نمودید .آقای فتاح لطفا دقت فرمائید در انعکاس مطالب انصاف خدشه دار نشود...

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      زاکانی فامیلته ؟ یا زاکانی بهت پولداده ؟یا از اونهایی هستی که میگی اصولگراها خوبان و اصلاح طلبها بد !!! البته من میگم جفتشون مثل هم هستند .

    • محسن
      0

      اینکه خودتان مکاتبه میکردید و اگر ایشان کوتاهی میکردن رسانه ای میکردید میشه همون صداش رو در نیارید و خودتون حلش کنید که شده ریشه فساد در این جامعه. وقتی احساس شود که قانون با هیچ کس ( حتی دوست شما که وقتی به تاجزاده فحش میدهد قند توی دلتون آب میشه) تعارف ندارد آن وقت دیگران به دور از چشم قانون هم دستشان برای فساد و خطای مالی خواهد لرزید.

  • امیرکبیر
    0

    اقای فتاح برخی از مسئولین زحمت کشیدند برای این کشور حالا دارند استفاده میکنند دیگه نمیخواند با خود به گور ببرند که !!! اگه راست میگید اجازه ندید به تملک اینها دربیاد وگرنه الالحساب اشکال نداره که استفاده کنند ، یا اینکه نظر شما اینه که این ملکها را بگیرید به بهانه بیت المال بفروشید خرج سوریه و لبنان کنید !

  • ع
    0

    آقای فتاح با دستمال کثیف نمی توان شیشه را پاک کرد احدی شما را نمی تواند ملاقات نماید الا زمانی که خودتان اراده نموده از باب تبلیغات در مجامعی حضور یابید ..آنچنان تشکیلات و دفتر و طبقات و لابی ها وجود دارند که گذر از آن و دیدن شما در حد سلام علیک از دیدار با رهبر معظم انقلاب سخت تر است..

  • محسن
    0

    ما از جناب فتاح و هر شخص دیگه ای که بدون غرض ورزی برای استیفای حقوق ملت شفاف سازی میکنند تمام قد حمایت میکنیم. هر نیرویی در این مملکت خدماتی داشته و شاید دارد. ولی این دلیل نمیشود که برخود با تخلفات او انجام نشود. ریاست جمهوری قدیم یا جدید یا سپاه یا بسیج یا دولت یا وکیل یا دیگر.. همه برای ما محترم هستن و اگر در جایی بیش از حق قانونی و حتی تبعض حقوقی به اونها داده شد باید استیفا شود. یک فرد میتواند خدمتگزار باشد ولی خطا هم داشته باشد باید با خطایش برخورد شود. مثلا چه کسی گفته که بعد ریاست جمهوری باید جایی به کسی بدهند؟؟ مگر شهید رجایی یا آقای خامنه ای در زمان ریاست جمهوری در یک خانه ساده زندگی نمیکردند؟؟ چرا روسای جمهور جدید باید بعد از ریاست جمهوری در جایی مخصوص داشته باشد؟

    نظرات شما -
    • حرف حق
      0

      بشنو و باور مکن .احمدی نژاد اینطور آدمی نیست ، فقد هدف خراب کردنش هست که کور خوندند ملت فریبشون نمیخورند. احمدی نژاد آتو نداره وگرنه زودتر از اینا آبرویش را میبردند.توی این چن ساله در ب در گشتند نتونستند بی آبرویش کنن چون دزد نبوده

  • حسن
    0

    این آدم احتمالا الکی داره شلوغ میکنه منافع ملی حکم میکنه که نیروی نظامی هرجا هر لحظه سلاح ببینند در اخنیار داشته باشند و این آقا مردم رو بهونه کرده که اگر نیروی نظامی اون مناطق رو به دولت واگذار کنن اینها بالا میکشند

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      هر لحظه و هر جا برای اسکان یا برای عملیات؟؟؟

  • ناشناس
    0

    آقای فتاح این گونه مسائل در ایران کم نیست ولی کور خوندی مردم دیگر آگاه شده اندودیگر اشتباه نمی کنند ومی دانند از این گفتنی ها بسیار است اینها یک میلیونیم افتضاحات است متأسفیم که در این برهه حساس کنونی پای به این جهان نمودیم دیگر از ایرانی بودنمان خجالت می کشیم .....یاد آن جمله معروف افتادم که می گفت کوروش توبخواب ما بیداریم روزگار ما شده کوروش تو بخواب ما خودمان را به خواب زده ایم کلاه نظام بالاتر درانقلاب پا برهنه گان شرم شرم شرم باد

  • محسن
    0

    بقیه افراد رو که به نفعتون نیست رو حذف کردید سیاسی کاری نکنید همه رو بگویید

  • مجید
    0

    آیا واقعا آن عدالت و قدرت اسلام این بود ؛ که میگفتند؟ مسئولین اکثرا خود و خانواده‌شان به نون ونوائی رسیدند که خوابشان را نمیتوانستند ببینند ؛ و ملت بیجاره را تشویق می‌کنند که روزی یک وعده غذا بخورند و مقاومت کنند ؛ چرا علمای دینی ما اکثرا یا صدایشان در نمی اید یا محص خالی نبودن عریضه کج دار مریض چیزهای دو پهلو افاضه میکنند ؛ اینها که قرن‌ها از شجاعت و استقامت و ایستادگی سالار شهیدان بما درس شهامت داده اند درحال حاظر چرا اکثرا سکوت کرده اند ؛ لابد از وضع موجود راضی هستند !!!!!

  • مهدی
    0

    خبر فوری محترم آقای فتاح در مورد بنیاد باران خاتمی چیزی نگفت ؟ همش گفت احمدی نژاد واقعا که

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فتاح میگه خاتمی تحویل داده احمدی نژاد هنوز تحویل نداده و حداد

  • kakoli
    0

    اتفاقا ایشون جزو هشت رییس جمهور دوره بعدی منتخب دولت هستند. ماشاالله تبلیغات را زود شروع کردن ایشون.قبلن کجا بودی.در ضمن شما چند قلمش را نام بردی.گاماس گاماس

  • شکر
    0

    آقای فتاح مثل اینکه اول احمدی نژاد بدبخت شمارو وزیر کرد؟؟ حالا چی شد....

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      تمام این نگاه ها فساد آمیزه. چون فلانی من رو وزیر کرد الان اگه تخلف دیدم سکوت کنم چون بی معرفتیه. عزیز من وقتی پای حقوق یک ملت در میان هست که دیگه این حرف ها رو نباید داشته باشیم. شجاعت فتاح قابل تحسینه.

    • ناشناس
      0

      حرف مزخرف میگی چون احمدی وزیریش کرد الان نباید پتشونو رو اب بریزه

    • به ناشناس
      0

      دیگه نبایست پتشونو رو آب ریخت بلکه باید به پشتشون آب ریخت مخصوصٱ نوچه هاشون، چون بد بوی سوختگی میاد!!!!

    • قلندر
      0

      اینها همه جنگ زرگری هست موقع نزدیک شدن به انتخاب ریاست جمهوری همیشه بوده و خواهد بود ملت به حافظه خود رجوع کنید.همه سران مملکت به قول خودشون سر یه سفره نشستن

  • سردار دلها
    0

    احمدی نژاد و رفسنجانی و خاتمی و غیره تنها شانسی که نسبت به روحانی آوردن تلگرام و فضای مجازی اینقدر گسترده و همه گیر نبود که فسادشون رو بشه وگرنه بدتر نباشه بهترم نیست وقتی مملکت چند دهه با دلالی اداره میشه چه توقعی باید از مردم داشت که دلال دلار و سکه و آهن و هزارتا چیز دیگه نشن متاسفانه اکثر سیاسیون معروفی که دم از اسلام و مردم میزنن برای پرکردن جیب خودشون دم از انقلاب و اسلام میزنن وگرنه کسایی که با اخلاص انقلاب کردن یا شهید شدن یا کسی نمیشناسدشون مثل سردار سلیمانی که چند سال بیشتر نیست مردم با این شهید بزرگوار آشنا شدند. خلاصه باید ریشه این زالوصفتان رو که بعضا پستهای مهمی دارند و انقلاب رو دارن ضعیف میکنن خشکاند تا انقلاب به مسیر اصلی خودش برگردد. ومن الله توفیق

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوران خاتمی ورفسنجانی هنوز ترس ازاختلاس ودزدی ورانت خواری نریخته بود وگرنه همون وزرا ودولتمردان اون زمان. الان سرکارن خودشون که هیچی خاندانشونم دارن میبرن میخورن چپاول میکنن

  • محمد نادری
    0

    جناب فتاح، مجری برنامه که جرات مواخذه و سوال از شما را نداشت! خود به مردم بگویید چگونه کسی را که در دوره تصدی گری منصبی، در بیت المال سکونت می کرده، حال پس از سالها اقامت، بجای حکم دادگاه و تحت تعقیب قضایی قرار دادن، با پرداخت 5 میلیارد تومان (به زعم شما توافق و به زعم ملت باج) توانسته اید بلند کرده اید و بعد می فرمایید این اشکال دارد؟!!! ملت ببینید به کجا رسیده ایم که اقای حداد «لطف کردند» که پس از 8 سال اموال مستضعفین را پس دادند!! متاسفم برای مردمی که انقلاب کردند...

  • مصطفی
    0

    حالا این خانه ها و ساختمان ها را می گیرید، به چه کسی می دهید؟ به مردم که نمی رسد. باز میفتد دست چند نفر گردن کلفت دیگر. اصلا چرا باید این ساختمانها دست شما باشد که اینطوربذل و بخشش کنید؟ اصل ماجرا باید درست شود.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      مال بنیاد مستضعفان هست میخواد بگیرن بفروشن درامد حاصلش رو به این بنیاد که منافع مستضعفان رو تامین کنه واریز بشه. البته باید روی چگونگی فعالیت بنیاد نظارت دقیق باشه که امیدواریم باشه

  • محسن
    0

    نترسید از اپزسیون.نترسید از بازخورد برخورد با مفاسد و شلوغ کاری یکی دو روزه اونها. اون ها اگه بخوان بکوبن میکوبن . کسانی هم که بخوان به حرف اون ها جهت بگیرن بدون این حرف ها هم میگیرن. اتفاقا وقتی برخورد با مفاسد در هر سطحی رو ببینن اون ها هم نا امید میشن.

  • ناظمی
    0

    آقای فتاح مردم دیگه بااین حرفها۰۰۰نمیشن که میخای رای برای ریاست جمهوری بگیری پرونده خودت هم همچین سفیدنیست چرا این بذل وبخشش هاوقهرمان بازی ها رودم انتخابات داری انجام میدی این مدت کجابودی

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      اگر این افتضاحات بین افراد ارزشی و بسیجی را نمیگفت برای خود دشمن تراشی نمیکرد.پس به متن توجه کن کسانی مثل اینکه به مال بی صاحب رسیده باشند در خفا چه میکنند ولی وقتی جوانان مملکت از بیکاری به خیابانها می آیند هر ننه قمری چیزش میسوزه و فریاد دین از دست رفت بلند میکند و جایگاه جوانان زندان و گاه اعدام است .

    • محمدم
      0

      هیچکس حرف نمیزنه میگید پنهان کاری حرف میزنن میگید بخاطر انتخابات

  • ن.ت
    0

    هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. در قران آمده که : ومکرو ومکر الله والله خیر الماکرین بترسید از خشم خدا وآه مظلومان

  • نگین
    0

    حضرات چه خوش اشتها هم تشریف داشتند در بهترین جا سکنی داشتند احمدی که از بقالی سر کوچشون تو نارمک گوجه خرید میکرد چطوری سر از ولنجک در اورد نخواسته از قافله عقب بماند چهل و یک سال فریبکاری فکر نمی کنید کافیست اصلا بنیاد مستضعفان خودش این همه زمینهای ناب را دست گذاشته روش برای چی الان هم فکر می کنم پول کم اوردند معلوم نیست به چه افرادی می خواهند بفروشند و واگذارند به پول برسند هر چیزی در این مملکت امکان دارد و دور از ذهن نیست

  • یک
    0

    آقای فتاح در زمان تصدی رییس کمیته امداد تمام اموال با ارزش کمیته امداد را فروخت و حالا رسیده به اموال بنیاد به کجا چنین شتابان

  • ناشناس
    0

    خاندان پهلوی وفرح دیبا. ودرباریان فقط اسماشون عوض شده

    نظرات شما -
    • نا شناس
      0

      البته تعداد بیشتر شده شایدم ۱۰۰ برابر شده

  • حمید
    0

    باید به ایشان خسته نباشید بگیم هم اینکه مرادنگی کرده و اسم یک تعدادی از افراد منجمله رئیس جمهور و...برده رو به فال نیک بگیریم بنده خدا هنوز نگفته یک تعدادی بطرفش تیر شلیک کردند ولی جای داره از ایشان تقدیر و تشکر بکنیم و بگوئیم ثابت قدم واستوار ومحکم باش با کمک اقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه حق مردم رو از اینها بگیر حق گرفتنی است پیشنهادی دارم اقای مهندس فتاح اگر بتوانی کل دارایی های بنیاد رو از طریق حسابرسی قانونی شفاف بکنی کار بزرگی انجام دادی اگر بتوانی که انشاالله خواهی توانست

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای فتا ح مواظب باش غیبت بعده ولی تهمت بدتر از غیبته ما باید در برابر خدا جوابگو باشیم براهتی تهمت نزنیم

  • مورخ
    0

    عجججججببببب!!!!!!!!!!!!

  • ص
    0

    جناب آقای فتاح آکنون که حضرتعالی بحق نسبت به حقوق مستضعفان دلسوزی می نمایید لطفا ملت را از دارایی معاونین و مدیران و محل سکونت آنان همچنین فیش های حقوقی اشان رونمایی نموده تا مردم نسبت به عملکرد تان در بنیاد مستضعفان حتی بعدا به عنوان رئیس جمهور دلگرم شوند.

  • عدالت یا برگ چغندر
    0

    قربون امام علی ع و رفتارش با برادرش عقیل

  • کاربر ناشناس
    0

    احمدی نژاد ۸سال ریس جمهور بود که مردم دوسش داشتن ودارن چون یاور مردمه ،چرا تمت می زنی احمدی نژاد یارور مردم نظلون وستمدیده هست او یکی از یاران امام زمان هست

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      دلم به حال امام زمان سوخت

  • پرتوی
    0

    ای جان اینا که می گفتند خاندان پهلوی خورده و برده . ولی احمدی نژاد چیزی را نخورده و دفتری است در اختیار ایشان که معمولا به رئیسان جمهور می دهند تا ارتباط با مردم حفظ شود متاسفانه آقای فتاح توضیح کامل نمی دهد و به شعور مردم توهین می کند آقای فتاح می خواهد رئیس جمهور شود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احمدی نژادبیاد مرکز شهر یه دفتر اجاره کنه وازجیبش. کرایه شو بده چرا تو ملک بنیادجاخوش کرده بقیشونم همینطور

  • پرتوی
    0

    خبر فوری چرا به شعور مردم توهین می کنید از خدا که نمی ترسی . خجالت بکش خبر فوری

  • ایرانی
    0

    طبری و منصوری و خاوری و جزایری و زنجانی و حدادعادل و مجع تشخیص و احمدی نژاد و نصب جکوزی و استخر و آسانسور و نهادهای نظامی و سلمان خددادی و کشتار در بوستان پاسداران ولواسانات و باستی هیلز و ویلاهای شما ل کاخ نشینانش وبرگشت ندادن ارزهای صادراتی و سرگردانی کارگران هفت تپه در خیابانهای داغ شوش و جاهای دیگر وگرانی و بیکاری و فقر وفحشا و ارتشا و دزدی و چاپلوسی و سرکوب مردم و بازبودن درهای زندان و قرنطینه نکردن قم و ...همه وهمه حلقه های یک زنجیر است .ایمان بیاریم به چشم و گوشهای بسته و دهانهای بی زیپ.

  • محمد راد حسینیان
    0

    سلام، چقدر خوب می‌شد بنیاد مستضعفان واقعاً از روز اول فقط بنیاد مستضعفان مورد نظر امام خمینی می‌ماند، القصه شما که کار خبرنگاری و تحقیقات خبری انجام می‌دهید، پیگیری کنید رابطه های مختلف عوامل امور اجتماعی زنان ریاست جمهوری را و نقش های روسای آن را، مخصوصا نقش خانم ابتکار در لانه جاسوسی آمریکا هنگام سرهم کردن نوشته های درون لانه را،چون هنگام اینکار وارد جمع دانشجویان خط شد

  • نگین
    0

    رای ما فتاح . ایول رگباری همه رو زد

  • مهدی
    0

    جناب فتاح لطفا به این سوال هم شما پاسخ بدهید چرا با وجود بنیاد مستضعفانی با این همه ثروت و دارایی که فقط بخشی از آن را در بورس میتوانیم مشاهده کنیم این همه فقیر و مستضعف در کشورمان داریم؟

  • زهرا
    0

    وای بر ما اول دلم به حال خودمون سوخت بعد بیست ودو سال زندگی مشترک با همسرم وشعار ما نون حلال سر سفره بیار اینه نتیجه اپارتمان اجاره ای باز شکر خدا اما جواب خون شهیدان چی؟جواب خانواده مدافعان حرم چی؟جانبازان چی؟جواب اونو ابیها چی؟ایا در محل غصبی نماز درسته؟به قول خودشون نمازشون به عرش رفت؟یا هنوز رو فرشه شونه!!!

  • pori
    0

    اقای فتاح خوب نیست یکسری مطالب گنگ و بی پایه رو جهت تشویش اذهان بگین و رد شین همونطور ک خودتونم گفتین اولا اقای احمدی نژاد خونش نارمکه و ولنجک دفتر ایشونه ک خودشون هیچ استفاده ای ندارن در ثانی مجوز دارن ثالثا ایشون که قبلا هم گفتن هر وق بنیاد بگه خالی میکنن . خودتون هم ک گفتین مجوز داره پس هدف از طرح این مساله چیزی ب جز خراب کردن ایشون نیست .

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      ایشون اصلا با این همه ادعای مردمی بودن چرا باید همچین جایی با این وسعت در اختیارشون باشه؟؟ چرا از اول رفتن اونجا؟؟ فقط توی مناظره باید به اشرافیت فحش بدیم که رای بیاریم؟؟ مجوز؟؟؟ بابک زنجانی هم برای فسادش مجوز داشت. میدونی از کی؟؟

  • بهن حاجیان
    0

    احمدی نژاد خیلی مرده.دمش گرم.زنده باد بهار

    نظرات شما -
    • فریبرز مددجو
      0

      ملک مستضعفین رو پس نمیده خیلی مرده؟ بابا تو دیگه کی هستی

  • پریسا
    0

    اقای فتاح هزاران بار درود و آفرین به این شرف و شفافیت تان

  • مهمان
    0

    با این حساب بنیاد مستضعفان در این مدت همه را خونه دار کرده بجز مستضعفین

  • مهدی
    0

    من درعجبم حداد تو دیگر چرا تو ?

  • صالح
    0

    به نظر می رسد برادر فتاح باخبر پراکنی سعی در مطرح نمودن خود برای ریاست جمهوری دارد. ولی ایشآن باید بداند سلامت برخی افراد چنان برای مردم اثبات شده است که امثال پرویز نمی توانند خدشه دار کنند.درضمن رسانه ها به رسالت خود اهتمام داشته باشند .فضایی را آمده کنندتا یک مناظره صورت پذیرد تا عیار ایشان مشخص شود

    نظرات شما -
    • مهیار
      0

      باز این هواداران احمدی نژاد حدادعادل ابتکار و ... ریختن به این بیچاره انگ کاندیده ریاست جمهور بزنند بس کنید و خجالت بکشید دارند کشور چپاول می کنند بعد شما از انتخابات صبحت می کنید خجالت خوب چیزی

  • کیانیان
    0

    باسلام،آقای مهندس فتاح مدیر محترم شماکه انسان باتجربه ای هستی چرا مسائل رو سربسته عنوان کردید تا بعضیا سهوا به اشتباه بیافتن ویسری ام عمدا سؤاستفاده کنن !دوست عزیز این اشخاص برای مصرف شخصیشون این املاک رو نگرفتن بلکه برای کارهای دولتی وتحقیقاتی ودفاتر کارو.......با قراردادرسمی تحویل گرفتن بعدشم نه درایران بلکه درتمام کشورها ودول مختلف چنین اموال وساختمانهایی واگذار میشه ولی درسالهای اخیر بخاطر فضای مجازی وسایر روابط اینترنتی وبین المللی اینگونه موارد بازتر وعنوانتر شده وخداشاهده مشکلات ما این چیزا نیست و بجز اتلاف وقت وایجاد دشمنی بین ایرانیان وهموطنان عزیز هیچ ثمره ایی نداره ونخواهدداشت،ممنونم وامیدوارم همه عاقبت بخیر بشیم

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      کارهای دولتی بعد از 7 سال پایان ریاست جمهوری .. جالبه.. دشمنی بین ایرانیان وقتی ایجاد میشه که همه از نظام حاکم به خاطر عدم برخورد با مفاسد و تبعیض و بذل و بخشش به نورچشمی ها آزرده خاطر باشن. نه وقتی که امید برای برخورد با مفاسد رو میبینن. از واژه های وطن دوستانه برای توجیه چی استفاده میکنید؟؟ فساد؟ تبعیض؟ استفاده غیر قابل توجیه از املاکی که پولش میتونه به هزاران خانواده مستضعف کمک کنه؟؟

    • مریم
      0

      از کی تا حالا مدرسه ی حداد عادل شده کار دولتی!!!!!!!

    • ناشناس
      0

      الان حداد عادل و احمدی نژاد چه کار دولتی دارند که می خواهند تحقیقات کنند؟!!! اینها برای مصرف شخصی این افراد هست و درآمد خودشان استفاده می کنند

  • محمدم
    0

    یعنی چی ،احمدی نژاد گفته درخواست بدید خالی کنم ، خب اگه ما تو نیست خالی کن حتما باید درخواست بدن ، چه توجیه مسخره ای

  • سیدعلی طباطبایی
    0

    احمدی نژاددروغگو نیس مثل حسن کلیدساز که ۸ساله همش دروغ تحویل این ملت داداینا میخان احمدی نژادوخرابش کنن ولی نمیتونن احمدی نژاد بهترین رئیس جمهور بوده ....حسن کلید ساز حیا کن مملکتو رها کن فتاح ودارودستش هم زیر مجموعه همین حسن کلید سازن

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      دقیقا همین طور هستش موافقم

    • مهیار
      0

      تو دیگه چی میگی احمدی نژاد گرانترین و بهترین جای مملکت غصب کرد این حرف وزیر سابق احمدی نژاد فتاح هست کجا دروغ هست من و تو ساده هستیم گول حرف های مکارانه مثل احمدی نژاد و روحانی خوردیم ساده نباش

  • کاربر ناشناس
    0

    ارتش و سپاه زیر نظر فرماندهی کل قوا هستند که مقام معظم رهبری تشریف دارند و بنیاد هم زیر نظر رهبری هست خوب دستور و فرمان صادر کنند و پس بگیرند ! البته دست ا اش و سپاه باشه بهتره تا دست افراد شخصی و مسئولین توش سکنت داشته باشن

  • ش. ش
    0

    سوال اینجاست که بنیاد این املاک رو میخواد چکار کنه؟البته که مجانی نداده اجاره گرفته., میخواد بده دزدها بفروشن ببرن کانادا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      می خواهد از دست غاصبین در بیاره مشخص آنها اجاره نمی دهند حتما دوست داری مفسدین آن غصب کنند و آخر هم ادعای مالکیت کنند

  • Ali
    0

    حرفهای آقای فتاح صد در صد درست است.آنقدر مردم از این موارد دیده و شنیده اند که به این موضوعات مطرح شده شکی ندارند.راستی از خانم ابتکار بپرسید آخر سر پسرشون مدرکشو تو آمریکا گرفت یا نه؟یا هنوز دارن ادامه تحصیل میدن؟!

  • محک
    0

    به نظر بنده این رفتار انتخاباتی است و بوی نامزد شدن داره.

  • جبار
    0

    ای کاش سازمان بازرسی و قوه قضائیه به این مقوله ورود پیدا کنن و با متخلفین در هر لباس و مقامی برخورد قانونی بکنن .

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      مشکل این ارگان ها ونهاد ها یی هستند که پاسخگو نیستند مالیات هم نمیدهندمانند اوقاف نصف ایران را دارد میخورد کسی نمی داند این پول ها کجا میرود

  • بلال
    0

    کوخ نشینان دوران ظاغوت شدند کاخ نشین و مدعی حق الناس . حداقل ،اون رژیم جا نماز اب نمی کشید و جیب مردم رو با نمایشهای پوپولیستی و تظاهر به تدین خالی نمی کرد .

    نظرات شما -
    • کیا
      0

      آفرین،که حرف حق رو تو زدی، اون بنده های خدا الان چهل ساله با پولی که شبای یکشنبه از در کلیساها جمع میکنن زندگیشون رو میگذرانن.

    • بازنشسته مظلوم
      0

      وای به روزی که....معتبر شود ...گر معتبر شود ....بی خبرشود

  • سهرابی
    0

    در پاسخ توجیهات کامنت گذار کیانیان چطور این اموال واملاک به خاصان وقدرتمداران و ویژه خوران واگذار شده مگر املاک مستضعفان نیست ؟ ملک فرشته که اقای حداد گرفته به گفته فتاح ۲۰۰ میلیارد تومان قیمتش است خانم حداد هم ان رابه گرانترین مدرسه ووبیرستان غیر انتفاعی تبدیل کرده حالا بروید تحقیق کنید چقدر اجاره می دهند ؟ اگر نیت کار فرهنگی بوده چرا این مدارس را در یاقچی اباد و شوش ویافت اباد درست نکرده اند ،اقای حداد وخانواده اش ازاول انقلاب دریک ملک سه طبقه بنیاد درمنطقه دروس سکونت دارند با نازلترین نرخ اجاره چرا ؟ایا وی تمکن خرید منزل شخصی ندارد؟پس بیخود گناه دیگران را توجیه نکن . دفتر احمدی نژاد با توجیه ورندی عنوان می کنندا ما نخواستن تخلیه کنیم ، خب مگر خودت نمی دانی ملک مستضعفان است چرا بر نمی گردانی ؟

  • a.s
    0

    تا وقتی که روی فرد تعصب دارید قضاوت های شما هم کور و بی اعتبار هست اینقدر دنبال توجیه و جای دیگری سخن گفتن نباشید شما جای سینه چاک کردن اجازه بدین خودشون دفاع کنن

  • حسین
    0

    این بحث ها همیشه بوده فقط ادما داره عوض میشه این ک داره سو استفاده میشده و میشه مشخصه هر کی اومد اعدام کرد مفسیدن رو تو خیابون اون ادم درستیه وگرنه همیشه حرف بوده و هست انشالله امام زمان بیاد دونه دونه گردنشون رو بزنه

    نظرات شما -
    • فرهاد
      0

      مستضعف کشی است که قبلاً قدرتمند بوده و الان ضعیف شده .واسه تغییر کامل وضعیت کشور بایستی انقلاب شود و الا انگل همواره هست

    • محمد
      0

      اعدام کم نکردیم .مشکل حسین اقا با اعدام حل نمیشود هرگاه این ارگان ها پاسخگو شدند مالیات پرداخت کردند و هزینه هاشون شفاف شد ونظارت بر این ارگانهایی مانند اوقاف و بنیادهاو..بود بسیاری از رانت خوری ها اختلاس هاو...رفع خواهد شد

  • بانو
    0

    امام زمان ظهور کنه اول گردن خوداین مسئولین وزرا. ومدیرارو میزنه تافساد ازجامعه پاک بشه

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      شاید این جمعه بیاید شاید

  • کاربر ناشناس
    0

    حرف حق تلخ است هیچکس در هیچ لباسی و هیچ عنوانی حق ندارد از بیت المال سو استفاده کنند. یعنی چه ناراحت شدن و اعتراض کردن؟! بیخود!!از قوه قضائیه ومجلس انتظار می ره با اعتراضات منطقی اینا رو به قوه قضائیه معرفی کنند.مگه مرک پدری شونه ناراحت بشن!!

  • پوران
    0

    اقای فتاح اقای احمدی نژاد رییس جمهور شریف و با خدایی بود و دلسوز مستضعفین و مرد عمل در امور مملکتی بود و دست خیلی نامردها را رو کرد از این کارتان که انگ می چسبانید خوشم نیامد ضمنا خانم ابتکار کمی به فکر اخرتت باش خدا به فریادت در اخرت برسد این گونه اعمال برایت شرم اور است مردم فهیم ایران این ادم ها را خوب میشناسند و حنایشان رنگی ندارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احمدی نژاد دست کدام نامردهارو رو کرده لطفا نام ببر

    • بینام
      0

      احمدی نژاد فقط بگم بگم کرد واخرش هیچی نگفت اونم فقط دنبال باج گیری بود وجهت گرفتن رانت از سایر رانت خواران

  • اسرا
    0

    تا زمانی که مافکر خودمونو درست نکنیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد! چرا تا یک نفر حرف حق وسنجیده بخواد بزنه یا کار خیر کنه محاله بهش تهمت زده نشه! برای انتخاباته!!پس هیچکس هیچکار نکنه !تا راه برای سواستفاده بیشتر باز بشه. کمی انصاف داشته باشیم. بجای اینکه پشت این افراد باشیم بیشتر خنجر می زنیم. اگر دوتا انسان های خوب هم نبودن سنگ رو سنگ بند نمی شد. هر کجا حرف حق زده شد بازد حمایت کرد.اونایی هم که با ظاهر دینی خطایی کنند بونن جرم شون بیشتره هم دنیا و هم آخرت!!! هیچ توجیه هم ندارن!!!

  • ایرانی
    0

    آقای فتاح حالا برای چی میخای املاک بنیاد رو بفروشی برای مستضعفین یا واسه لبنان؟؟ مستضعفین ما که هیچ وقت خیری از شما بهشون نرسیده

  • ح
    0

    واقعا باعث تاسفه! کجای دنیا وضع فساد و اختلاس و چپاول بیت المال به این شدته! مسئولین خدانشناس ریاکار از روی مردم خجالت بکشین! از کسانی که سرشون توی زباله هاست برای یک لقمه نون خجالت بکشین! به خدا قسم با این ریاکاری هاتون مردم رو از دین زده کردین، بس کنید دیگه!

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      برادران ارزشی که کامنت میگذارند و مخالفانشان را می خواهند اعدام کنند کجا هستند .یک مشت ریا کار ودقل باز کشورو نابود کردند به هیچ کس هم پاسخگو نیستند

    • محمد
      0

      جناب آقای محمد برادران ارزشی هیچ وقت موافق فساد و دقل بازی نبودند و هیچکدومشون هم دنبال اعدام کسی دیگه نیستن اونی که شما میگی یا ادای ارزشی درمیاره یا خر مذهبی که هیچ درکی از سیاست نداره کشورو کسایی دارن نابود میکنن که خیلی خوش خیالن و فکر میکنن فردا زورو میاد همه مشکلاتو حل میکنه

    • بینام
      0

      برادران ارزشی دنبال پول وچپاول هستند تا از قطار انقلاب عقب نیفتن غافل از اینکه مردم به زودی قطار از ریل خارج خواهند کرد

  • مریم
    0

    مضحکه این هستش که آقای فتاح از چپاول بیت المال توسط مسئولان میگه بعد وسط حرفش میگه مردم برن کاخ مرمر رو ببینن و از رضا شاه و فرزند ناخلفش مطلع بشن!

  • کیا
    0

    احمدی نژاد خیلی مردِ، درود به شرف نداشته ش.

    نظرات شما -
    • حشاشین
      0

      :))))))))))))))))))))))))

  • حمید
    0

    سلام به عنوان یک نمازخون زمان شاه تا الان همیشه دعا میکنم از اول انقلاب کسانی که به این مردم خیانت و جنایت کردند دزدی کردند باعث شدند خیلی از مردم به دین بدبین بشن امیدوارم توی همین دنیا خدا عذابشون بده، این حرفهای فتاح گوشه کوچکی از کارهای مسئولین از همه جناحها هست ارزشیها احمدی نژاد اصلاح طلب اعتدالی همه دخیل هستند سفره انقلاب ۴۲ ساله پهن بوده هر کی اومده بهره ای برده ولایتی و سرلشکر فیروزآبادی هم توی همین املاک مسقر هستند احمدی نژاد خائن دروغگو شب تخلیه از ریاست جمهوری کامیون آورد کالاهای ریاست جمهوری را بار زد با خودش برد دانشگاه به صورت غیرقانونی تاسیس کرد و خیلی کارهای دیگه نمیدونم یک عده بازی خورده چرا ازش حمایت میکنند بیشتر مشکلات فعلی کشور از سال ۸۴ که سرکار اومد شروع شد روحانی هم که توی این ۷ سال گند زد به کشور،یکی از اسمهای مضحک کشور بنیاد مستضعفانه! کجا خیر این بنیاد به مستضعفان میرسه؟اول انقلاب اومدن ملک خواننده و هنرپیشه زمان شاه را که هیچ نقشی در حکومت اون موقع نداشتند را غیرقانونی تصرف کردن تازه اونجا نماز هم میخونن! حرف زیاده اما مجالش اینجا نیست

  • nino
    0

    میگم قراره رئیس جمهور بشید جناب فتاح؟ بعد ملک رو از بنیاد گرفتند یا از جناب حجازی؟

  • سید حامد
    0

    اختلاسها و دزدیها و بدبختیهای تحریم از دوره محمود احمدی نژاد شروع شد ....از دکل نفتی بگیر تا بابک زنجانی و موسسات مالی و غیره... روحانی هم که تو چهار سال دوم همه چی رو ول کرده خدا به داد مردم برسه ان شاءالله

  • رباب فخریان
    0

    مملک ایران همه جاش خراب وای برمردم

  • محمد
    0

    آقای فتاح اکثر حرفهای که زده اند درسته ولی در عجبم که چرا نام آقای خاتمی را آورده اند فکر کنم نام ایشان اونقدر می ارزد که به ناحق گفته شود تا دزدی های دوستان خودش را بپوشاند وآوردن نام بعضی از نهاد ها جنبه تبلیغاتی دارد به نظر می رسد می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود تودم اصول گراها را ببین رئیس جمهور شومثل مجلس که با رای حداقلی تشکیل شده.

  • احمد
    0

    سلام. آقای فتاح چراحتما باید این ملک ها را بفروشی؟؟؟ . اینها برای ملت است . اینها که مال شما نیست دارید براشون تصمیم می گیری ؟ بعد به کی و چطوری می خواهی بفروشی؟. بعد آدم ملک را میفروشه؟ ملک از زمان حضرت آدم تا الان دارای ارزش بوده و در شرایط تورمی با ارزش تر است !!!! لطفا ملک و اموال ملت را نفروشید

  • بهنام
    0

    دمت گرم جناب فتاح با شجاعت تمام رو کردی دزدی سواستفاده ریاکاران انقلابی نما سالهاست همین شیوه رو به زور و جبر به رایگان استفاده کردن حتی ارگانهای نظامی که حاضر به تخلیه نیستن قانون مال همه است نه افراد ضعیف کاش بعد فروش نقدا این پول به مردم بدهید

  • مش جمعه
    0

    سلام جناب فتاح،ازین که اندکی روشنگری کردی سپاسگزارم.اما من دیگه پای صندوق رای نمیام.التماس نکن.

    نظرات شما -
    • معاد
      0

      کشورهایی که یک سری بی دین زندگی میکنند اینهمه دزد نیست این مسئولان آبروی اسلام را هم بردن

  • محمد
    0

    جناب فتاح یه سئوال اونقدر ی که بنیاد به مسئولین و سیاسیون سرویس داده به مستضعفین هم توجه کرده؟و شاید ما معنی مستضعفین رو بعد چهل سال نفهمیدیم

  • مهدیه
    0

    شما اگه حامی مستضعفین بودی تا حالا چرا این املاک دو ثرف مرفهین کردی؟؟تا حالا چرا صداتون در نیومد؟الان داغ دل مردم رو تازه کردی؟ کوتاهی هاتون قابد گذشت نیست چند وقت به دفعه پته هم دیگا رو میریزید رو آب،آخرش هن وور با میز میشینید

  • سید علی حسینی
    0

    سرمال مردم دعوا نکنید همه این کاخ ماخا مال مردم هست شما باید برید ته جوادیه اتاق بگیرید اون بالاها مال شما نیست برای مردم هست کلا هر سیاست مداری از عبدل اباد بالاتر بیاد دشمن ایرانه

  • پ
    0

    شتر در خواب بیند پنبه دانه ، اگه فکر کردی با خراب کردن امثال آقای احمدی نژاد رئیس جمهور میشی کور خوندی جناب فتاح ، مردم از ته قلب شون دکتر احمدی نژاد رو دوست دارند و به حرف های چرت شما اعتنا نمی کنند ، درود بر احمدی نژاد

  • قلیچ
    0

    ببین چه خبر!!!ایران وثروتش مال یک عده ،بدبختی وشهادت وجانبازی وفداکاری برای مردم مستضعف .بنیاد پهلوی شده بنیاد علوی(علوی نما ها).

  • هادی
    0

    دروغگوها ودغلها که دهها سال است برگرده مردم سوارهستند وپیاده هم نمیشوندمدتهاست توسط محبوب ملت آقای دکتر احمدی نژاد افشاگری میشوند وخاندانی پس از خاندان دیگر ازصحنه خارج میشوند اما ازبس تعداد این زالوها زیاداست ظاهرا تمام شدنی نیستند.اما این حرکتهای بت شکنانه دکتر احمدی نژاد به حول وقوه الهی ادامه خواهد داشت حتی اگر ازچپ وراست وبالا وپایین برعلیه ایشان فضا سازی کنند وتلاش نمایند هرچند اندک ایشان را دراعمال ناشایست خود شریک جلوه دهند.نزدیک انتخابات که میشود این رفتارهای رذیلانه بیشتر هم میشود.

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط احمدی نژاد.

    نظرات شما -
    • ملا
      0

      باقیش رو هم بگو!! یارو بدون پژو ۵۰۴آخوندیش و گوجه فروش محلشون ،قابل شناسائی نیست!

  • کاربر ناشناس
    0

    حرف حق تلخه! شعار دادن خیلی راحته در مرحله عمل معلوم می شه کیا طرفدار حقن!

  • بینام
    0

    اینا همشون دستشون در یه کاسه است والا حداد. احمدی نژاد. مولا ردی. ابتکار چرا باید تصرف کنن حتما همه از هم مدرک دارند که خلاف قانون عمل می‌کنند ارتش سپاه مجمع همه خلاف قانون عمل می‌کنند اونوق از مردم توقع عمل به قانون دارند

  • کاربر ناشناس
    0

    این عوض تشکر ماست یکی مثل آقای فتاح هم شفاف صحبت می کنه. راحت انگش بزنیم پس چه فرقی با مخالفینش دارم دارن می کوبوننش!! از ماست که بر ماست! ضمنا چند نفر اینطور باشن چرا به کل توهین می کنیم افراد سالم هم هستن دارن خدمت می کنن. ضمنا منصفانه قضاوت کنیم بنیاد خیلی تو ایام کرونا کمک کردن. اینا رو نمی بینیم . من و شما یی هم که راحت توهین می کنیم در پیشگاه خدا مسئولیم!

  • اسرا
    0

    درود بر شرف احمدی نژاد بن سلمان خون خوار که به برادرشون بود ما خبر نداشتیم. اسرائیلم لابد برادر دیگه شونه! چون ماشاالله تغییر رویه دادن با اسرائیل هم خوب شدن!! چقدر بنده خدا مظلومن! بیا هیچکه نمی ذاشت ایشون کار کنه. یا آقای فتاح ایشونو می خواد خراب کنه. ملت همه حامی آقوی احمدی نژادن!!! دوری و دوستی!!!!!!!!!!

  • مهدی روس
    0

    نمیدونستم حاکمان و روسای ماهم جزو مستضعفین حساب میشن!!!

  • ممد
    0

    مرسی فتاح!!! ازتو بعید بود ، عیدی باحالی بود، دمت گرم! انا فتحنا لک فتحٱ مبینا جناب بگم بگم ،!! دیدی در رو یه پاشنه نمیچرخه!! فتاح همچین گفت که خودت و نوچه هات ضربه فنی شدید، آب بیارم خدمتتون؟

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      چرت و پرت نگو بابا

  • مهسا س
    0

    چه بخور بخوریه . همه دارن همدیگرو رسوا میکنن . ایران شده ویران با این به ظاهر مسئولین ولی دزدان حرفه یی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها