مرگ مشکوک دختر 16 ساله‌‌ی تهرانی

پسر 22 ساله در پی سقوط مرگبار دختر 16 ساله از پشت‌بام دبستان پسرانه در حوالی محله اتابك به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد.

مرگ مشکوک دختر 16 ساله‌‌ی تهرانی

ساعت چهار بامداد یازدهم مرداد امسال صدای فریاد و بعد از آن سقوط از بلندی، ساكنان یكی از كوچه‌های محله اتابك تهران را از خانه‌هایشان بیرون كشاند. آنها زن میانسالی را دیدند كه از ساختمان دبستان پسرانه‌ای بیرون آمده و فریاد می‌زند كمكم كنید، دخترم را كشتند.

اهالی به اورژانس و پلیس زنگ زده و متوجه شدند دختر 16 ساله به طور مشكوكی از پشت‌بام دبستان پسرانه كه این زن سرایدار آنجا بوده پایین افتاده و بشدت مصدوم شده است.

دختر نوجوان به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات فوت كرد. مرگ مشكوك این دختر به رحیم دشتبان فرهنگ، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با هماهنگی قضایی از خانواده دختر فوت شده تحقیق كردند كه معلوم شد پسر مورد علاقه دختر نوجوان كه قرار بوده همزمان با عیدغدیر با هم عقد كنند مهمان خانه آنها بوده و آن شب دو نفری در پشت‌بام ساختمان مدرسه مشغول درست كردن جوجه كباب بودندكه دقایقی بعد صدای مشاجره و دعوا شنیده و در ادامه دیدند كه دخترشان از بلندی به پایین پرت شد.

والدین دختر فوت شده از پسر جوان به اتهام قتل عمد دخترشان شكایت كردند.

پس از این حادثه پسر جوان متواری بود تا این‌كه چند روز پیش شناسایی و بازداشت شد.

دیروز تنها مظنون پرونده در غیاب بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی نزد ساسان غلامی منتقل شد و گفت: در یك مغازه مشاور املاك كار می‌كردم.

دو سال پیش دختر فوت‌شده با دوستش به محل كارم آمدند تا برای خانواده آنها خانه‌ای اجاره كنند. دوستی من با آن دختر كه آن موقع 14 ساله بود، آغاز شد.

مادرش دوبار ازدواج كرده و از همسر اولش دو پسر داشت و او حاصل ازدواج دوم مادرش بود كه چند سال قبل از شوهر دومش هم جدا شده و قرار بود روز عید غدیر به دفترخانه برویم وعقد كنیم.

متهم پرونده ادامه داد: دهم مرداد امسال مهمان خانواده‌اش بودم. آن شب او دوباره با مادرش جروبحث كرد و دلخوری میان آن دو شكل گرفت.

بعد به پشت‌بام مدرسه رفتیم، ساعاتی از نیمه شب گذشته بود و مشغول پختن جوجه‌کباب بودیم كه به بهانه خوردن آب به سمت شیر كولر رفت و بعد به پائین سقوط كرد.

به خاطر این‌كه آن شب مشروب خورده بودم از محل فرار كردم.

این جوان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ دختر نوجوان ادامه دارد.

منبع: جام جم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها