۲۳۰ خودروی ناوگان عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: ۲۳۰ خودروی عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوزکردن خودروهای عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.

۲۳۰ خودروی ناوگان عمومی استان سمنان رایگان گازسوز شد

علی اکبر عرب عامری روز دوشنبه ابراز داشت: خودروهای ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان دوگانه ‌سوز می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان حاضر مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه www.gcr.niopdc.ir درخواست خود برای گازسوزکردن خودرو را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوزکردن خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ظرفیت هر کارگاه برای گازسوزکردن روزانه هفت تا ۹ دستگاه خودرو است.

عرب‌عامری یادآور شد: ۲ کارگاه گازسوز کردن خودرو یکی در سمنان و دیگری در شاهرود در استان سمنان فعال است و افزایش تعداد این کارگاه‌ها در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳۰ خودرو گاز شده و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان افزود: در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی نیز مشمول طرح خواهند شد.

بیش از یکهزار دستگاه تاکسی در شهر سمنان مجوز فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها